NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انسا ازاي واحد بحبه اوي بس هو سيبني و مش عايزني و مش عارفة اتخطي و لا عارفة انسي ولا عارفة اقرب من حد تاني
و بينا ذكريات كتير و لو حد قال حاجة نو كان بيقولها بيجي في بالي علي طول بقالي ٢ شهور و مش عارفة اتخطي بيكلمني فجاة و يختفي فجأة
ده شخصية توكسيك واحسن حل ليكي انك تبعدي عن اي حاجة بتفكرك بيه تمسحي الشات والصوز والاغاني والاسكرينات البوستات اللي نزلتيها عشانه لو فيه اغنية معينة ولا مكان معين كنتو بتروحوه او ليكوا ذكريات معاه افصلي عن كل ده وحاولي تشغلي نفسك باي حاجة جيم قراية بيزنس اي حاجة السحلة هتنسيكي

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحم
كنت زيك بقيت افكر اني مش هموت من غيرها وان هيا اللي خسرتني مش انا وقعدت افتكر كل الحاجات الوحشه اللي عملتها فيا وانها عايزه تبعد عني ومش مهتمه لحد ما كرهت نفسي فيها
دلله عملت موف اون منه و حاسة اني كده احسن

شكر
جرح مش بيتقفل .. غير بالايام .. و فى الأيام بتقابلى وحش يلهيكى و حلو ينسيكى و حب تانى تعرفى بيه معنى الحب الحقيقى .. هتقابلى حب تقدريه صح و يقدرك صح .. و يغسل وجع البعاد .. و هتصحى فى يوم الصبح تنسى الالم و الحب اللى وجعك و ماتفتكريش غير لذة الحب اللى عشتيه بإخلاص و حسرة أنه لو كان كمل كان هيبقى احلى حب ... بس خلاص مايكملش .. صدقينى ... بس ساعدى نفسك تنسى ... اسمعى كلامى
ا لمرورك و علي عموم انا عملت كده فعلا شكرا❤️

• عجبني
التفاعلات: طيار١٤
ده شخصية توكسيك واحسن حل ليكي انك تبعدي عن اي حاجة بتفكرك بيه تمسحي الشات والصوز والاغاني والاسكرينات البوستات اللي نزلتيها عشانه لو فيه اغنية معينة ولا مكان معين كنتو بتروحوه او ليكوا ذكريات معاه افصلي عن كل ده وحاولي تشغلي نفسك باي حاجة جيم قراية بيزنس اي حاجة السحلة هتنسيكي
انا عملت كده فعلا شكرا ليك و لنصحتك ❤️

• عجبني
التفاعلات: Mfox
الحم

دلله عملت موف اون منه و حاسة اني كده احسن
ايوا حطي في دماغك انو خلاص فتره وعدت وشوفي اللي جاي

• عجبني
اعتقد انه خلاص قلت انك move on ودي قوه وشطاره تقدر .. ولك ٣ نصايح قد تفيد فيما هو اتي او لاخرين بيتابعو

بصي يا ختي
انت تروحي تعملي ساونا و حمام و ماساج
و بعدين عالكوافير عدل تغيري من خلقتك
و بعدين اشتري هدمة حلوة و على بيت صاخباتك طبلي و غني و ارقصي
و ابعتيلو رسالة انك خلاص قررتي تبطليه و ان علاقتكم منتيهية للابد
و بلوك و ديليت
و تمسحيه من كل ناحية و تبلكيه
و بعدين تعيطي و تزغرطي
و تحطي وردة و حليم
و كمليها بشكوكو!

انسا ازاي واحد بحبه اوي بس هو سيبني و مش عايزني و مش عارفة اتخطي و لا عارفة انسي ولا عارفة اقرب من حد تاني
و بينا ذكريات كتير و لو حد قال حاجة نو كان بيقولها بيجي في بالي علي طول بقالي ٢ شهور و مش عارفة اتخطي بيكلمني فجاة و يختفي فجأة
الوقت هينسيكي
وتنبسطي مع حد يسعدك وينسيكي ويكون بيحبك ودا المهم
لان اللي سابك دا مكنش بيحبك

مع الوقت هتتخطى وهيصبح ذكرى انتى بس انحرطى واشغلى وقتك فى عالم تانى وهتنسيه

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%