NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة حل ف اسرع وقت ياريت

Ziad_1

مـلک الــGIF
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اول حاجه رمضان كريم علينا وعليكم

انا عندي مشكله ياريت اي حد عرف يتخطاها او يحلها يعرفني ضروري.

انا كل اما اقعد مع واحده ف الجامعه من اول دقيقه بلاقي بتاعي وقف وع الاخر ودي حاجه بتخليني اتحرج احراج غبي مع اني دماغي مفهاش اي حاجه نحيه البنت اللي معايا دا احنا حتي ف رمضان وبنتكلم ف حاجات عاديه ونا متأكد ان مبيبقاش ف دماغي اي حاجه وحشه ولو ب ١٪

دورتها ف دماغي قولت يمكن عشان مبطل العاده السريه بقالي شهرين وزياده بس بالشكل دا شكلي هرجعلها لو مفيش حل !!

نصايحكم ياريت واحل الموضوع ازاي انا مبقتش اعرف اقعد مع بنات والموضوع بقا محرج بجد .. دا انا لو قاعد مبعرفش اقف قدام الناس بالمنظر دا !!

• عجبني
التفاعلات: فارس بلا مهرة، nok1 و حماده_سليف
والمشكله دي لسا ملاحظها الاسبوع ده بعد ماتأكدت فعلا ان دا اللي بيحصل مش صدفه ومع كذا بنت مختلفه لدرجه اني جربت بنت كنت بقول اخر واحده اسخن عليها ولقيت نفس الموضوع معاها

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف و بحرر الحياة

انا كل اما اقعد مع واحده ف الجامعه من اول دقيقه بلاقي بتاعي وقف وع الاخر ودي حاجه بتخليني اتحرج احراج غبي مع اني دماغي مفهاش اي حاجه نحيه البنت اللي معايا دا احنا حتي ف رمضان وبنتكلم ف حاجات عاديه ونا متأكد ان مبيبقاش ف دماغي اي حاجه وحشه ولو ب ١٪

دورتها ف دماغي قولت يمكن عشان مبطل العاده السريه بقالي شهرين وزياده بس بالشكل دا شكلي هرجعلها لو مفيش حل !!

نصايحكم ياريت واحل الموضوع ازاي انا مبقتش اعرف اقعد مع بنات والموضوع بقا محرج بجد .. دا انا لو قاعد مبعرفش اقف قدام الناس بالمنظر دا !!
يمكن انت بتفكر انك داخل عايز منهم جنس بس مش صحاب هو الحوار كله تفكير لانك حتي ممسكتش ايد ولا حضنت

• عجبني
التفاعلات: Ziad_1
يمكن انت بتفكر انك داخل عايز منهم جنس بس مش صحاب هو الحوار كله تفكير لانك حتي ممسكتش ايد ولا حضنت
يصحبي ولله مافي دماغي اي حاجه دماغي صفر ونا متاكد مليون ف الميه لاني جربت اكتر من مره خلال الاسبوع ده ونفس الحوار بيحصل بدون سبب واضح .. حتي ببقي مندمج ف الكلام وتفكيري كله فيه وقلاقي حصل كدا بتحرج ونا ف نص الكلام

والمشكله دي لسا ملاحظها الاسبوع ده بعد ماتأكدت فعلا ان دا اللي بيحصل مش صدفه ومع كذا بنت مختلفه لدرجه اني جربت بنت كنت بقول اخر واحده اسخن عليها ولقيت نفس الموضوع معاها
عشان انت مبطل وازبرك مش متعود ع كده كافح واستمر ومش هيقف تاني

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
يعني هفضل ع الاحراج دا لحد امتي
لحد ما تبقى كويس اعتبر نفسك فتره نقاهه وابقى البس بوكسر ضيق

• عجبني

كل ما تحس انو رايح يقف اكتم النفس بتاعك هتلاقيه نام تانى

• عجبني

عليك بالعودة للعادة السرية فهاذا امر طبيعي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رمضان كريم ،
مشكلتك بتزيد في رمضان كمان هذا شيء طبيعي علشان النفس البشرية متعودة تعمل الغلط ولما يكون الشيء ممنوع فهي بتحاول تعمله
حاول اشغل تفكيرك باي شي ثاني (سيء) علشان مخك يعطي اشارات لجسمك يبعد عن منطقة الشهوة

لو حسيت انه الموضوع صعب فحاول انك ترجع للعادة السرية بشكل متزن ومش مبالغ فيه

• عجبني
التفاعلات: Ziad_1 و nok1
رمضان كريم ،
مشكلتك بتزيد في رمضان كمان هذا شيء طبيعي علشان النفس البشرية متعودة تعمل الغلط ولما يكون الشيء ممنوع فهي بتحاول تعمله
حاول اشغل تفكيرك باي شي ثاني (سيء) علشان مخك يعطي اشارات لجسمك يبعد عن منطقة الشهوة

لو حسيت انه الموضوع صعب فحاول انك ترجع للعادة السرية بشكل متزن ومش مبالغ فيه
لو رجعت بشكل متزن يعني تقريبا كام مره ف الاسبوع ؟

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
فيه سليبات رجالي للعضو الذكري من عند بتوع الرياضه ده اقول له سليب زي بتوع المصارعه سليب للعضو فقط مع ممارسه العاده السريه كل اسبوع ده صحيا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%