NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدمن قصص نيك

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ده الحلم الرابع اللي بنشره وبصراحه جامد طحن
كنت نشرت قبل كده وكانت التعليقات مقرفه
دلوقتي
انا هكتب اني كنت بالف الكلام العبيط اللي كنت بنشره
وانا دلوقتي بستغفر من اي حاجه كتبتها من تاليفي
وبجد تجربتي في المنتدى ده اكدتلي ان احنا مجموعه مرضي نفسيين
وبتمني حسابي واي منشور الفته يتمسح وكلامي كله كان كدب انا مش متجوز صعب يبقي ليك سيءه جاريه
انا بعلن توبتي وبتمني التوبه للجميع
وبعتذر لو حد اتفتن بكلامي
يرجي مسح حسابي

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده و منيوك ديوث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
**** يثبتك 👍🦿

انا قولت لك ذات مره في بعض موضوعاتك أن الموضوع قصه جميله وانت فعلا تنفع كاتب قصص ممتاذ وعن جداره كمان .

كون انك ترجع خطوه لطريق صحيح فعلا خطوه رجوع كويسه المهم انك تثبت عليها ومش ترجع لمرضك النفسي زينا ومين عالم مين يحصلك ومين يكمل الطريق .... او يا عالم انت خطوتك الجايه ايه دخول ولا رجوع اكتر ...

اني واي نصيحة سيبك من اي آراء سلبيه ممكن تاثر عليك زي ما انت ذكرت سواء هنا لو كملت أو خارج المكان لأن مينفعش تحجم نفسك براءي الناس .

• عجبني
التفاعلات: عارف سكتى
انا قولت لك ذات مره في بعض موضوعاتك أن الموضوع قصه جميله وانت فعلا تنفع كاتب قصص ممتاذ وعن جداره كمان .

كون انك ترجع خطوه لطريق صحيح فعلا خطوه رجوع كويسه المهم انك تثبت عليها ومش ترجع لمرضك النفسي زينا ومين عالم مين يحصلك ومين يكمل الطريق .... او يا عالم انت خطوتك الجايه ايه دخول ولا رجوع اكتر ...

اني واي نصيحة سيبك من اي آراء سلبيه ممكن تاثر عليك زي ما انت ذكرت سواء هنا لو كملت أو خارج المكان لأن مينفعش تحجم نفسك براءي الناس .
المجتمع هو ال مريض بقوانينه المريضة

الجنس حق لكل واحد زيه زي الاكل والشرب وال مبيحبش الجنس هو ال مريض

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
ده الحلم الرابع اللي بنشره وبصراحه جامد طحن
كنت نشرت قبل كده وكانت التعليقات مقرفه
دلوقتي
انا هكتب اني كنت بالف الكلام العبيط اللي كنت بنشره
وانا دلوقتي بستغفر من اي حاجه كتبتها من تاليفي
وبجد تجربتي في المنتدى ده اكدتلي ان احنا مجموعه مرضي نفسيين
وبتمني حسابي واي منشور الفته يتمسح وكلامي كله كان كدب انا مش متجوز صعب يبقي ليك سيءه جاريه
انا بعلن توبتي وبتمني التوبه للجميع
وبعتذر لو حد اتفتن بكلامي
يرجي مسح حسابي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%