NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهو لو انت ولد مش بنت اكيد في حاجه مش مظبوطه كون انك عاوز تبقى خاضع وكده لو الموضوع في الاول الحق وروح لدكتور نفسي طبعاً
طيب و أمنيتي انه راجل قوي و كده يخطفني و يجبرني على ده غصب عني
ده ايه؟؟

ازاي لو مرتبط بجوانب حياتي
يعني لو في شغل تلاقي نفسك بتخلي اللي حواليك يزعقولك او كذا وتكون مبسوط بكده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد اذن المشرفين انا الموضوع مش بكتبه للتعارف بس فعلا نفسي افهم
انا ديما ليا حلم غريب اوي بتمناه و مش فاهم ليه
نفسي حد يكون له وضعه و مكانته و قوته اوي بس اهم شرط انه يخطفني أو يخليني اروحله غصب عني و يجبرني اعيش خدامه تحت رجليه ديما و يربطني من ايدي و رجلي و يلسوعلي طيازي ديما و يكون عنيف اوي معايا و ديما يسيطر عليا و على حياتي و يكون جسمي ملكه و يعاقبني لو غلطت او زي ما يحب
و يكون ماستر يعني بيحب الساديه و يخليني تحت رجله ديما و غصب عني و يخليني مقدرش ابعد او ابص لغيره

هو ده معناه ايه
و هل الحلم ده معناه اني مريض و لا طبيعي ؟.....
مرض محتاج علاج نفسي

انتى ميولك بتميل للساديه بتحبى تحسي انك ضعيفه و خدامه لسيدك دى ميولك ولازم تحترميها و تخرجيها مع التحسي معاه انه هيوصلك للانتى عيزاه
طيب و أمنيتي انه راجل قوي و كده يخطفني و يجبرني على ده غصب عني
ده ايه؟؟

عادي فيه ناس بتكون عندها ميول للخضوع عادي
و لاةحضرتك رايك ايه
انا رائي قولته اليكم هذا مرض نفسي لانه مفيش واحد او واحده ست بتقبل الذل و المهانه اللي اذا كانت مريضه او مريض نفسي و هذا يتحتم علي عاداتنا و تقالدنا الشرقيه و لا ايه رائيكم يا جماعه

أنا مش شايف اني اللي انت فيه مرض أو حاجة كل الحكاية انك عندك في عقلك الباطن مجموعه افكار اكتسبتها من مشاهدتك للنوعية دي من الأفلام الساديه وبتيجي ليك في الحلم
حاول تبعد عن مشاهدة سكس سادي وابعد عن الافكار دي
وشوف النتيجة لو حصل تغيير تمام
استمر نفس الاحلام راجع طبيب نفسي

• عجبني
التفاعلات: BraveHeart
بعد اذن المشرفين انا الموضوع مش بكتبه للتعارف بس فعلا نفسي افهم
انا ديما ليا حلم غريب اوي بتمناه و مش فاهم ليه
نفسي حد يكون له وضعه و مكانته و قوته اوي بس اهم شرط انه يخطفني أو يخليني اروحله غصب عني و يجبرني اعيش خدامه تحت رجليه ديما و يربطني من ايدي و رجلي و يلسوعلي طيازي ديما و يكون عنيف اوي معايا و ديما يسيطر عليا و على حياتي و يكون جسمي ملكه و يعاقبني لو غلطت او زي ما يحب
و يكون ماستر يعني بيحب الساديه و يخليني تحت رجله ديما و غصب عني و يخليني مقدرش ابعد او ابص لغيره

هو ده معناه ايه
و هل الحلم ده معناه اني مريض و لا طبيعي ؟.....
مرض ده ♥️

أنا مش شايف اني اللي انت فيه مرض أو حاجة كل الحكاية انك عندك في عقلك الباطن مجموعه افكار اكتسبتها من مشاهدتك للنوعية دي من الأفلام الساديه وبتيجي ليك في الحلم
حاول تبعد عن مشاهدة سكس سادي وابعد عن الافكار دي
وشوف النتيجة لو حصل تغيير تمام
استمر نفس الاحلام راجع طبيب نفسي
مش عارف و نفسي الحلم ده يتحقق اوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%