NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه حلم حياتي الاقي البنت المتحرره اللي في دماغي

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده
  • عجبني
التفاعلات: زبر هايج
  • عجبني
التفاعلات: عاشق اللحس٨٨٨
مش عارف هو شايف الموضوع ازاي بصراحه
فيه بنات كتير بتحب الموضوع لكن للاسف المجتمع مش بيسمح حد يصرح بافكاره وانا عرفت ناس كده بس ع السوشيال ميديا ومتجوزين وعايشين حياتهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التحرر بالنسبة لي حلم جميل نفسي اعيش فيه بكل تفاصيله ، نفسي ادخل العالم ده وتظهر في حياتي بنت تحبني واحبها ونعيش سوا اجمل قصة حب ونتجوز ونعيش سوا بدون اي قيود وبكامل حريتنا ، هو صحيح هيكون العقبه هي مجتمعنا الشرقي والأهل والعادات والتقاليد ، ولكن ممكن يكون فيه فرصه نعيش بحريتنا بدون ما حد يعرف عننا حاجه ونبقي مبسوطين بحياتنا اللي هنقررها سوا 💖
بجد انا بشوف النوع ده من العلاقات هي قمة الحب والمتعه والدلع واه انا عندي استعداد اتجوز واكون اسره مع واحده متحرره وهحب حياتي اكيد معاها لان التحرر عندي بينبع من الفكر وانا تفكيري متحرر بغض النظر عن الجنس
هتعملك قرون

مش مشكلتي بقي ان محدش شاف ده ، ده غير ان العلاقات اللي بالشكل ده كتير ومتتشره في الدول الغربيه وعادي بيحبوا بعض وكل طرف ليه حياته الجنسية ، انتوا دايما بتربطوا الحب بالجنس لكن الموضوع مش كده ، الموضوع ارقي واعمق بكتير

اتراهن معاكم ان أغلب اللي بتعملوا معاهم سكس شات متزوجات واجوازتهم ميعرفوش ، للأسف مجتمعات بتحب الخيانه لكن التحرر بقي حاجه وحشه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%