NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه حلم حياتي الاقي البنت المتحرره اللي في دماغي

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
التحرر بالنسبة لي حلم جميل نفسي اعيش فيه بكل تفاصيله ، نفسي ادخل العالم ده وتظهر في حياتي بنت تحبني واحبها ونعيش سوا اجمل قصة حب ونتجوز ونعيش سوا بدون اي قيود وبكامل حريتنا ، هو صحيح هيكون العقبه هي مجتمعنا الشرقي والأهل والعادات والتقاليد ، ولكن ممكن يكون فيه فرصه نعيش بحريتنا بدون ما حد يعرف عننا حاجه ونبقي مبسوطين بحياتنا اللي هنقررها سوا 💖
بجد انا بشوف النوع ده من العلاقات هي قمة الحب والمتعه والدلع واه انا عندي استعداد اتجوز واكون اسره مع واحده متحرره وهحب حياتي اكيد معاها لان التحرر عندي بينبع من الفكر وانا تفكيري متحرر بغض النظر عن الجنس

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده، Cuckold hubby و سماح قرني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اقول اني بمجرد ما بفكر في الموضوع ده ببقي مبسوط وطاير حتي في الاوقات العاديه اللي مش بكون فيها هيجان 💖

حلم حياتي اني الاقي اللي تشاركني الحلم ده بجد ❤️ 😘

براحه كده
تفتكر هيا متحرره هتضمن حبها ليك ازاي؟
هتضمن بقائها ازاي اصلا؟

• عجبني
التفاعلات: عاشق اللحس٨٨٨
ر
التحرر بالنسبة لي حلم جميل نفسي اعيش فيه بكل تفاصيله ، نفسي ادخل العالم ده وتظهر في حياتي بنت تحبني واحبها ونعيش سوا اجمل قصة حب ونتجوز ونعيش سوا بدون اي قيود وبكامل حريتنا ، هو صحيح هيكون العقبه هي مجتمعنا الشرقي والأهل والعادات والتقاليد ، ولكن ممكن يكون فيه فرصه نعيش بحريتنا بدون ما حد يعرف عننا حاجه ونبقي مبسوطين بحياتنا اللي هنقررها سوا 💖
بجد انا بشوف النوع ده من العلاقات هي قمة الحب والمتعه والدلع واه انا عندي استعداد اتجوز واكون اسره مع واحده متحرره وهحب حياتي اكيد معاها لان التحرر عندي بينبع من الفكر وانا تفكيري متحرر بغض النظر عن الجنس
**** يكرمك باللى تحبها وتحبك

براحه كده
تفتكر هيا متحرره هتضمن حبها ليك ازاي؟
هتضمن بقائها ازاي اصلا؟
ومين قال ان الحب مرتبط بالجنس ، الحب ارقي واسمي من كده ، واكيد هضمن طالما عرفنا بعض وحبينا بعض وحبت حياتنا معايا ، مش كل الناس زي بعضها وزي ما انا بعشق التحرر فيه بنات بتعشقه وحملها تعيشه وهتحب اللي بيوفرلها ده وبيعيشه معاها بكل تفاصيله

ومين قال ان الحب مرتبط بالجنس ، الحب ارقي واسمي من كده ، واكيد هضمن طالما عرفنا بعض وحبينا بعض وحبت حياتنا معايا ، مش كل الناس زي بعضها وزي ما انا بعشق التحرر فيه بنات بتعشقه وحملها تعيشه وهتحب اللي بيوفرلها ده وبيعيشه معاها بكل تفاصيله
بقول لحضرتك ايه
اللي متجوز هيفهم كلامي
في الحياه
طول ما السرير تمام الحياه كلها هتبقى تمام وزبادي

بقول لحضرتك ايه
اللي متجوز هيفهم كلامي
في الحياه
طول ما السرير تمام الحياه كلها هتبقى تمام وزبادي
طب ومين قال انه مش هيبقي تمام 😂
ده هيكون تمام اوي كمان واكيد اما تاخد راحتها هتحب حياتها طالما هي حابه المبدأ

طب ومين قال انه مش هيبقي تمام 😂
ده هيكون تمام اوي كمان واكيد اما تاخد راحتها هتحب حياتها طالما هي حابه المبدأ
ماهو هيكون تمام … بس التمام الاكبر مش هيكون معاك
هيكون مع اللي هيكونو معاها

دور عالانسانه اللي تحبك لشخصك الاول وانت تحبها وساعتها بس هتقدروا تقبلوا ميول بعض مهما كانت

😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ماهو هيكون تمام … بس التمام الاكبر مش هيكون معاك
هيكون مع اللي هيكونو معاها
ومين قالك مش هيكون معايا وليه بتربطوا بين التحرر وان المتحرر ضعيف جنسيا ، بالعكس حياتنا هتبقي امتع واحنا بنتخيل وبنستعيد اللحظات دي واحنا مع بعض علي السرير

دور عالانسانه اللي تحبك لشخصك الاول وانت تحبها وساعتها بس هتقدروا تقبلوا ميول بعض مهما كانت
ياريت الاقيها بجد

ومين قالك مش هيكون معايا وليه بتربطوا بين التحرر وان المتحرر ضعيف جنسيا ، بالعكس حياتنا هتبقي امتع واحنا بنتخيل وبنستعيد اللحظات دي واحنا مع بعض علي السرير
وهو التحرر هيكون تخيلات بس؟

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
وهو التحرر هيكون تخيلات بس؟
تخيل وواقع اكيد بس انا اقصد ان وقتها هيكون الحب بيننا اعمق ، كفايه انها مش هتكون مضطره تخبي عليا حاجه لو عجبها حد ، وعلي فكره فيه فرق بين الاعجاب والحب ، ممكن يعجبها رجاله كتير لكن مين اللي معايا علي طول واللي موفرلها حريه تكون معجبه بمليون شخص وعارف عنها كل حاجه وبيحبها بردو

هتلاقي كتير

• عجبني
التفاعلات: زبر هايج

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%