NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حكايتي مع ام صاحبي بدون اي خيال ـ حتي الجزء الثاني 20/9/2023

قصه تمثل واقع ناس كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
اولا القصه حقيقه جدآ و مافيهاش اي تغير في الي حصل.. غير الاسامي بس...و دي اول مره اكتب بعد تفكير كتير بصراحه ف لو في اي مشكله ياريتي تسامحوني بقا...
انا احمد 30 سنه وزني 68 ك و طولي مش فاكر بصراحه 🤣 بس مش طويل أوي لوني قمحي بس مش اوي بشتغل في في كذا مجال مش مهم المهم كان معايا في الشغل...حسن و ده اصغر مني هوا 17 سنه نزل معانا الشغل ف انا اعرفه و اعرف أبوه بحكم أن احنا بلد مش كبيره اوي و اغلب الناس عارفه بعدها و كده المهم حسن ده جدع و. بتاع شغل عملي يعني سنه صغير بس بيحب الشغل مش بيقولي غير يا عم احمد و كان دائماً مركز معايا و لو طلبت منه حاجه يعملها بسرعه و ع اكمل وجه حبيته زي اخويا الصغير طول معانا في الشغل و ثبت وجوده و تمام جيه في يوم سألني هوا انت بتروح فين بعد الشغل احنا بنخلص شغل متأخر بعد 2 صباحاً ف قولتله عادي بروح و اوقات اروح العب بلايستيشن مع جماعه صاحبي جيه قالي طيب هوا انتا لو ينفع ممكن تبقا تاخدني معاك اروح العب بلايستيشن قولتله طيب و البيت قالي هقول ل ماما و هيا هتوافق المهم جيت في يوم قولتله تيجي معايا بعد الشغل نلعب قالي تمام هقول ل ماما كلمه أمه و لاقيته جاي يقولي يا عم احمد كلم ماما عاوزاك هنا استغربت عاوزاني انا قالي اه...
الوووو ايوه يا استاذ احمد عامل ايه قولتها تمام
قالتلي حسن بيشكر فيك كتير ع طول و دايما جايب سيرتك و**** بالخير و بيقول أن انت كويس معاه و بتحبه و كده قولتلها حضرتك ده زي اخويا الصغير ف غصب عني لازم اعمله كويس طب هوا هيسهر معاك بقا شويه متاخروش عشان انا و أخته لوحدنا و باباه مسافر ع طول و كده قولتها حاضر يا ست الكل اكيد مش هأخره...تمام و سلام سلام تاني يوم اتكرر الموضوع بس حسن مش معاه رصيد قالي دقيقه ياعم احمد أخد فوني و كلم مامته من عندي و كلمتني و قالتلي هوا كل يوم بقا ولا بس بضحك كده انت مش متجوز ولا ايه قولتلها متجوز بس انا مش بروح كل يوم ده بظروفها يعني قالتلي و هيا سيباك كده تروح الصبح قولتلها شوفتي بقا بس عمومآ انا مش بسهر بره كتير لما بتكون عند امها مثلا او امي عندي أو اخواتها البنات كده يعني قالتلي لا ده انت لو جوزي مش هسيبك تنزل بعد شغلك تروح في أي مكان قولتله لو بقا بس كنت هنزل برضو حسن طبعاً كلمها و مشي و أنا كملت معاها كلام عرفت أن جوزها ع طول مسافر بسبب شغله مش بيجي. غير كل 15 يوم يقعد يومين و يمشي تاني هوا اكبر منها و هيا عندها 43 سنه و عندها بنتين اكبر من حسن الكبيره متجوزه بقالها سنه و الصغيره عندها 19 سنه اتكلمنا شويه انا حسيتي انها عاوز تفضفض مش اكتر من كده و بقينا نتكلم كل كام يوم عادي تتصل بيا و تكلم حسن برغم أنه معاه فون او هوا يكلمها من عندي و يمشي و أنا اقعد اتكلم معاها شويه كان الكلام عادي جدآ مافيش اي حاجه خارجه انا هنا ابتديت احس انها عاوزه حاجه بس بقول لنفسي ياض اصبر متظلمهاش لحد ما في يوم حسن جالي قالي رنلي ع ماما و رنيت عليها كلمها ايوه يا ماما نزلتي طيب و انتي مقربه عليا رني عشان اطلعلك...و اداني الفون كلم ماما....الووو ايه يا ست الكل ينفع تنزلي من غير ما تعرفيني كده ...معلش حقك عليا بس كنت مستعجله طيب ..
هيا...انا جايه أخد حاجه من حسن عاوزه اشوفك عشان اعرف بكلم مين
.
انا....حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و ** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي ...قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ....يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام ...سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه...
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه ...انا...ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق ...هيا...بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا ** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي ** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها
هيا...ايه الجو الجامد ده قولتلها ايه رايك قالتلي راي في ايه يا بختها مراتك كل يوم في الجو ده قولتها انا بحب كده و رنيت عليها فيديو قاصد برضو اني اعمل كده قولت اجرب لاقيتها فتحت بس قافله الكاميره عندها صورت الحاجه كده و اغاني هادئه شغاله و بعدي قلبت الكاميرا انا قال بقا لابس شورت بس و جسم حلو بقولها ايه رايك قالتلي يجنن عجبني الجو ده اوي قولتها ليه مدرايه وشك شيلي ايدك و كلميني....هيا لا مش هينفع
انا....ليه مش هينفع
هيا....يعني مش هينفع لأن انا قاعده براحتي
.انا...طيب عادي يعني وشك بس اشوفك و هقفل
قالتلي ماشي و شابا اديها و احه ع الي شوفته لابسه كاش مايوه ابن متناكه مبين اكتر من نص صدرها و شعرها جامد اوي فضلت متنح كده ثواني مش بتكلم و مركز مع بزازها الي تجنن و هيا ساكته برضو و بعدين قالتلي مالك قولتلها مالي ايه ايه الجمال ده هوا في كده
قالتلي اه و في احسن من كده
بصراحه بزازها تهبل قولتلها لا انا مشوفتش احسن من بزازها واقفه في الكاش مايوه تحسهم عاوزين ينطه من مكانهم كده قالتلي طب شوفتني اققفل بقا قولتلها اقفلي هرن عليكي اتكمنا فون قولتها ازاي الراجل ده يسبك القشطه دي قالتلي و لما بيجي و**** كأنه مجاش اهم حاجه عنده نفسه و بس و أنا اولع قولتلها ده ابن متناكه سوري يعني في اللفظ قالتلي لا سوري ليه انت بتقول الحقيقه لعبت انا ع الوتر الحساس بقا قولتلها انا عن. نفسي لو انتي مراتي استحاله اسيبك و امشي بعيد عنك و الظروف حكمت الكام يوم الي هعدهم معاكي يعني...و سكت قالتلي كمل سكت ليه قولتها بس من غير متزعليش مني قالتلي كمل كلامك قولتلها الكام يوم الي هعدهم مش ابطل نيك فيكي هخليكي ترتاحي لحد ما ارجع..انا قولت الكلمتين و يا صابت يا خابت هيا مسطويه أصلا بس قولت ممكن تتقل مثلا
اننهدت كده و طلع منها حته اه و بعدين قولتها بعدين ايه يا بنتي انتي تتاكلي و ميتشبعش منك و لا منه من غير ما اشوفه حتي ردت بصوت فايق كده هوا مين جوزي قولتلها جوزك ده تبوسيه و تحتيه جمب الحيط طب هوا مين قولتها طيب من غير زعل...قول بقا...قولتلها البطل لو بجد انتي مراتي هقطعك هخليكي تقولي خليك بره البيت متيجيش تنهدت كده و قالتلي مقولتليش هوا مين الي مش هتشبع منه قولتها بصراحه كسك أن متأكد أنه ميتشبعش منه طلعت حته اااه قالتلي هتعمل ايه يعني قولتها كتير بس يا خساره بقا انا مش جوزك قالتلي اعتبر نفسك جوزي دلوقتي و أنا معاك قولتلها اولا كده هنزل ع كسك ده و زنبورك اقطعهم
هيااا...ااااااه و ايه كمان
هلحس كسك لحد ما ادوق طعن عسلك
هيااا..و ايه كمان يا جوزي
قولتها هشفخ كسمك هاكله أكل و بعدين هطلع ع بزازك و ارضع فيهم لحد يا تقولي حقي برقبتي
هيااا.ااااه براحه طيب يا كده
انا...ما الي يشوف الجمال ده و البزاز الي تجنن دي لازم يأكلها
اااااه براحه مش قادره
هوا انا لسه عملت حاجه
هيا...ما تيجي أمصهولك
انا..هواا ايه
هيا....زبرك..انا هنا هجبت يا جدعان بجد خربتني
بقت تطلع صوت كده ابن متناكه و أن اديها ردود أفعال تجننها اكتر
لحد ما جت قالتي انا تعبانه قوي يلا بقا داخله
انا...يلا نامي ع ضهرك و افتحي رجلك
هيا...بتلعب في كسها و الصوت يجنن يلا يا حبيبي انا فتحا رجلي اهو دخله بقا
انا...يلا يا شرومطي قالت ااااااااه و لبوتك كمان
ادخل زي اااااه. دخله كله عاوزاك تقطع كسي
كده صرخت و قالتلي اااااااه زيك حلو اوي قولتلها صوتك حد يسمعك قالتلي كسم الي يسمع نيك انت بس عاملت معاها واحد في الفون ابن متناكه مسبتهاش غير و هيا غرقانه و مرتاحه و أنا زبي زي الحديد بس مجبتهمش المهم أخط فصل انا مرنتش بعد دققتين لقتها بترن قفلت ليه قولتلها مش انا الي قفلت الخط تقريبا قطع تمام
عامله ايه قالتلي يخربيتك ايه الي انت عملته ده قولتله انا معملتش اي حاجه لسه قالتلي هوا في احسن من كده قولتلها في افجر من كده
جت في بالي فكره بنت لذينا قولتلها بقولك ايه هين عليكي و افتحي الكام ثواني قالتلي ماشي
رنيت فتحت قومت مصورلها زبي و ساكت مبتكلمش هيا شافته برقت و ثواني كده قالتلي هوا عامل كده ليه نفسي في اوي ما تيجي تاني قولتلها انا هاجي بس مش في الفون
قالتلي اومال فين
قولتلها عاوز اشوفك
قالتلي و أنا كمان جاهزه اشوفك من بكره..!!!
اسف لو طولت عليكم بس حبيت احكي الموضوع بالتفصيل زي ما حصل معايا بالظبط
هكمل القصه لسه طويله و أحداثها كلها تجنن
و مش هغيب عليكم....
و ياريت لو الناس عاوزاني تكمل تقول
و لو مش عاوزاني تكمل برضو تقول
تفاعل يا رجاله ؟؟👌
كمل جميله
بس بسرعه اكتر فى تكمله الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
اولا القصه حقيقه جدآ و مافيهاش اي تغير في الي حصل.. غير الاسامي بس...و دي اول مره اكتب بعد تفكير كتير بصراحه ف لو في اي مشكله ياريتي تسامحوني بقا...
انا احمد 30 سنه وزني 68 ك و طولي مش فاكر بصراحه 🤣 بس مش طويل أوي لوني قمحي بس مش اوي بشتغل في في كذا مجال مش مهم المهم كان معايا في الشغل...حسن و ده اصغر مني هوا 17 سنه نزل معانا الشغل ف انا اعرفه و اعرف أبوه بحكم أن احنا بلد مش كبيره اوي و اغلب الناس عارفه بعدها و كده المهم حسن ده جدع و. بتاع شغل عملي يعني سنه صغير بس بيحب الشغل مش بيقولي غير يا عم احمد و كان دائماً مركز معايا و لو طلبت منه حاجه يعملها بسرعه و ع اكمل وجه حبيته زي اخويا الصغير طول معانا في الشغل و ثبت وجوده و تمام جيه في يوم سألني هوا انت بتروح فين بعد الشغل احنا بنخلص شغل متأخر بعد 2 صباحاً ف قولتله عادي بروح و اوقات اروح العب بلايستيشن مع جماعه صاحبي جيه قالي طيب هوا انتا لو ينفع ممكن تبقا تاخدني معاك اروح العب بلايستيشن قولتله طيب و البيت قالي هقول ل ماما و هيا هتوافق المهم جيت في يوم قولتله تيجي معايا بعد الشغل نلعب قالي تمام هقول ل ماما كلمه أمه و لاقيته جاي يقولي يا عم احمد كلم ماما عاوزاك هنا استغربت عاوزاني انا قالي اه...
الوووو ايوه يا استاذ احمد عامل ايه قولتها تمام
قالتلي حسن بيشكر فيك كتير ع طول و دايما جايب سيرتك و**** بالخير و بيقول أن انت كويس معاه و بتحبه و كده قولتلها حضرتك ده زي اخويا الصغير ف غصب عني لازم اعمله كويس طب هوا هيسهر معاك بقا شويه متاخروش عشان انا و أخته لوحدنا و باباه مسافر ع طول و كده قولتها حاضر يا ست الكل اكيد مش هأخره...تمام و سلام سلام تاني يوم اتكرر الموضوع بس حسن مش معاه رصيد قالي دقيقه ياعم احمد أخد فوني و كلم مامته من عندي و كلمتني و قالتلي هوا كل يوم بقا ولا بس بضحك كده انت مش متجوز ولا ايه قولتلها متجوز بس انا مش بروح كل يوم ده بظروفها يعني قالتلي و هيا سيباك كده تروح الصبح قولتلها شوفتي بقا بس عمومآ انا مش بسهر بره كتير لما بتكون عند امها مثلا او امي عندي أو اخواتها البنات كده يعني قالتلي لا ده انت لو جوزي مش هسيبك تنزل بعد شغلك تروح في أي مكان قولتله لو بقا بس كنت هنزل برضو حسن طبعاً كلمها و مشي و أنا كملت معاها كلام عرفت أن جوزها ع طول مسافر بسبب شغله مش بيجي. غير كل 15 يوم يقعد يومين و يمشي تاني هوا اكبر منها و هيا عندها 43 سنه و عندها بنتين اكبر من حسن الكبيره متجوزه بقالها سنه و الصغيره عندها 19 سنه اتكلمنا شويه انا حسيتي انها عاوز تفضفض مش اكتر من كده و بقينا نتكلم كل كام يوم عادي تتصل بيا و تكلم حسن برغم أنه معاه فون او هوا يكلمها من عندي و يمشي و أنا اقعد اتكلم معاها شويه كان الكلام عادي جدآ مافيش اي حاجه خارجه انا هنا ابتديت احس انها عاوزه حاجه بس بقول لنفسي ياض اصبر متظلمهاش لحد ما في يوم حسن جالي قالي رنلي ع ماما و رنيت عليها كلمها ايوه يا ماما نزلتي طيب و انتي مقربه عليا رني عشان اطلعلك...و اداني الفون كلم ماما....الووو ايه يا ست الكل ينفع تنزلي من غير ما تعرفيني كده ...معلش حقك عليا بس كنت مستعجله طيب ..
هيا...انا جايه أخد حاجه من حسن عاوزه اشوفك عشان اعرف بكلم مين
.
انا....حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و ** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي ...قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ....يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام ...سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه...
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه ...انا...ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق ...هيا...بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا ** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي ** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها
هيا...ايه الجو الجامد ده قولتلها ايه رايك قالتلي راي في ايه يا بختها مراتك كل يوم في الجو ده قولتها انا بحب كده و رنيت عليها فيديو قاصد برضو اني اعمل كده قولت اجرب لاقيتها فتحت بس قافله الكاميره عندها صورت الحاجه كده و اغاني هادئه شغاله و بعدي قلبت الكاميرا انا قال بقا لابس شورت بس و جسم حلو بقولها ايه رايك قالتلي يجنن عجبني الجو ده اوي قولتها ليه مدرايه وشك شيلي ايدك و كلميني....هيا لا مش هينفع
انا....ليه مش هينفع
هيا....يعني مش هينفع لأن انا قاعده براحتي
.انا...طيب عادي يعني وشك بس اشوفك و هقفل
قالتلي ماشي و شابا اديها و احه ع الي شوفته لابسه كاش مايوه ابن متناكه مبين اكتر من نص صدرها و شعرها جامد اوي فضلت متنح كده ثواني مش بتكلم و مركز مع بزازها الي تجنن و هيا ساكته برضو و بعدين قالتلي مالك قولتلها مالي ايه ايه الجمال ده هوا في كده
قالتلي اه و في احسن من كده
بصراحه بزازها تهبل قولتلها لا انا مشوفتش احسن من بزازها واقفه في الكاش مايوه تحسهم عاوزين ينطه من مكانهم كده قالتلي طب شوفتني اققفل بقا قولتلها اقفلي هرن عليكي اتكمنا فون قولتها ازاي الراجل ده يسبك القشطه دي قالتلي و لما بيجي و**** كأنه مجاش اهم حاجه عنده نفسه و بس و أنا اولع قولتلها ده ابن متناكه سوري يعني في اللفظ قالتلي لا سوري ليه انت بتقول الحقيقه لعبت انا ع الوتر الحساس بقا قولتلها انا عن. نفسي لو انتي مراتي استحاله اسيبك و امشي بعيد عنك و الظروف حكمت الكام يوم الي هعدهم معاكي يعني...و سكت قالتلي كمل سكت ليه قولتها بس من غير متزعليش مني قالتلي كمل كلامك قولتلها الكام يوم الي هعدهم مش ابطل نيك فيكي هخليكي ترتاحي لحد ما ارجع..انا قولت الكلمتين و يا صابت يا خابت هيا مسطويه أصلا بس قولت ممكن تتقل مثلا
اننهدت كده و طلع منها حته اه و بعدين قولتها بعدين ايه يا بنتي انتي تتاكلي و ميتشبعش منك و لا منه من غير ما اشوفه حتي ردت بصوت فايق كده هوا مين جوزي قولتلها جوزك ده تبوسيه و تحتيه جمب الحيط طب هوا مين قولتها طيب من غير زعل...قول بقا...قولتلها البطل لو بجد انتي مراتي هقطعك هخليكي تقولي خليك بره البيت متيجيش تنهدت كده و قالتلي مقولتليش هوا مين الي مش هتشبع منه قولتها بصراحه كسك أن متأكد أنه ميتشبعش منه طلعت حته اااه قالتلي هتعمل ايه يعني قولتها كتير بس يا خساره بقا انا مش جوزك قالتلي اعتبر نفسك جوزي دلوقتي و أنا معاك قولتلها اولا كده هنزل ع كسك ده و زنبورك اقطعهم
هيااا...ااااااه و ايه كمان
هلحس كسك لحد ما ادوق طعن عسلك
هيااا..و ايه كمان يا جوزي
قولتها هشفخ كسمك هاكله أكل و بعدين هطلع ع بزازك و ارضع فيهم لحد يا تقولي حقي برقبتي
هيااا.ااااه براحه طيب يا كده
انا...ما الي يشوف الجمال ده و البزاز الي تجنن دي لازم يأكلها
اااااه براحه مش قادره
هوا انا لسه عملت حاجه
هيا...ما تيجي أمصهولك
انا..هواا ايه
هيا....زبرك..انا هنا هجبت يا جدعان بجد خربتني
بقت تطلع صوت كده ابن متناكه و أن اديها ردود أفعال تجننها اكتر
لحد ما جت قالتي انا تعبانه قوي يلا بقا داخله
انا...يلا نامي ع ضهرك و افتحي رجلك
هيا...بتلعب في كسها و الصوت يجنن يلا يا حبيبي انا فتحا رجلي اهو دخله بقا
انا...يلا يا شرومطي قالت ااااااااه و لبوتك كمان
ادخل زي اااااه. دخله كله عاوزاك تقطع كسي
كده صرخت و قالتلي اااااااه زيك حلو اوي قولتلها صوتك حد يسمعك قالتلي كسم الي يسمع نيك انت بس عاملت معاها واحد في الفون ابن متناكه مسبتهاش غير و هيا غرقانه و مرتاحه و أنا زبي زي الحديد بس مجبتهمش المهم أخط فصل انا مرنتش بعد دققتين لقتها بترن قفلت ليه قولتلها مش انا الي قفلت الخط تقريبا قطع تمام
عامله ايه قالتلي يخربيتك ايه الي انت عملته ده قولتله انا معملتش اي حاجه لسه قالتلي هوا في احسن من كده قولتلها في افجر من كده
جت في بالي فكره بنت لذينا قولتلها بقولك ايه هين عليكي و افتحي الكام ثواني قالتلي ماشي
رنيت فتحت قومت مصورلها زبي و ساكت مبتكلمش هيا شافته برقت و ثواني كده قالتلي هوا عامل كده ليه نفسي في اوي ما تيجي تاني قولتلها انا هاجي بس مش في الفون
قالتلي اومال فين
قولتلها عاوز اشوفك
قالتلي و أنا كمان جاهزه اشوفك من بكره..!!!
اسف لو طولت عليكم بس حبيت احكي الموضوع بالتفصيل زي ما حصل معايا بالظبط
هكمل القصه لسه طويله و أحداثها كلها تجنن
و مش هغيب عليكم....
و ياريت لو الناس عاوزاني تكمل تقول
و لو مش عاوزاني تكمل برضو تقول
تفاعل يا رجاله ؟؟👌
استمر السرد كويس
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
0حلوه استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
قصه جميله وحلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
اولا القصه حقيقه جدآ و مافيهاش اي تغير في الي حصل.. غير الاسامي بس...و دي اول مره اكتب بعد تفكير كتير بصراحه ف لو في اي مشكله ياريتي تسامحوني بقا...
انا احمد 30 سنه وزني 68 ك و طولي مش فاكر بصراحه 🤣 بس مش طويل أوي لوني قمحي بس مش اوي بشتغل في في كذا مجال مش مهم المهم كان معايا في الشغل...حسن و ده اصغر مني هوا 17 سنه نزل معانا الشغل ف انا اعرفه و اعرف أبوه بحكم أن احنا بلد مش كبيره اوي و اغلب الناس عارفه بعدها و كده المهم حسن ده جدع و. بتاع شغل عملي يعني سنه صغير بس بيحب الشغل مش بيقولي غير يا عم احمد و كان دائماً مركز معايا و لو طلبت منه حاجه يعملها بسرعه و ع اكمل وجه حبيته زي اخويا الصغير طول معانا في الشغل و ثبت وجوده و تمام جيه في يوم سألني هوا انت بتروح فين بعد الشغل احنا بنخلص شغل متأخر بعد 2 صباحاً ف قولتله عادي بروح و اوقات اروح العب بلايستيشن مع جماعه صاحبي جيه قالي طيب هوا انتا لو ينفع ممكن تبقا تاخدني معاك اروح العب بلايستيشن قولتله طيب و البيت قالي هقول ل ماما و هيا هتوافق المهم جيت في يوم قولتله تيجي معايا بعد الشغل نلعب قالي تمام هقول ل ماما كلمه أمه و لاقيته جاي يقولي يا عم احمد كلم ماما عاوزاك هنا استغربت عاوزاني انا قالي اه...
الوووو ايوه يا استاذ احمد عامل ايه قولتها تمام
قالتلي حسن بيشكر فيك كتير ع طول و دايما جايب سيرتك و**** بالخير و بيقول أن انت كويس معاه و بتحبه و كده قولتلها حضرتك ده زي اخويا الصغير ف غصب عني لازم اعمله كويس طب هوا هيسهر معاك بقا شويه متاخروش عشان انا و أخته لوحدنا و باباه مسافر ع طول و كده قولتها حاضر يا ست الكل اكيد مش هأخره...تمام و سلام سلام تاني يوم اتكرر الموضوع بس حسن مش معاه رصيد قالي دقيقه ياعم احمد أخد فوني و كلم مامته من عندي و كلمتني و قالتلي هوا كل يوم بقا ولا بس بضحك كده انت مش متجوز ولا ايه قولتلها متجوز بس انا مش بروح كل يوم ده بظروفها يعني قالتلي و هيا سيباك كده تروح الصبح قولتلها شوفتي بقا بس عمومآ انا مش بسهر بره كتير لما بتكون عند امها مثلا او امي عندي أو اخواتها البنات كده يعني قالتلي لا ده انت لو جوزي مش هسيبك تنزل بعد شغلك تروح في أي مكان قولتله لو بقا بس كنت هنزل برضو حسن طبعاً كلمها و مشي و أنا كملت معاها كلام عرفت أن جوزها ع طول مسافر بسبب شغله مش بيجي. غير كل 15 يوم يقعد يومين و يمشي تاني هوا اكبر منها و هيا عندها 43 سنه و عندها بنتين اكبر من حسن الكبيره متجوزه بقالها سنه و الصغيره عندها 19 سنه اتكلمنا شويه انا حسيتي انها عاوز تفضفض مش اكتر من كده و بقينا نتكلم كل كام يوم عادي تتصل بيا و تكلم حسن برغم أنه معاه فون او هوا يكلمها من عندي و يمشي و أنا اقعد اتكلم معاها شويه كان الكلام عادي جدآ مافيش اي حاجه خارجه انا هنا ابتديت احس انها عاوزه حاجه بس بقول لنفسي ياض اصبر متظلمهاش لحد ما في يوم حسن جالي قالي رنلي ع ماما و رنيت عليها كلمها ايوه يا ماما نزلتي طيب و انتي مقربه عليا رني عشان اطلعلك...و اداني الفون كلم ماما....الووو ايه يا ست الكل ينفع تنزلي من غير ما تعرفيني كده ...معلش حقك عليا بس كنت مستعجله طيب ..
هيا...انا جايه أخد حاجه من حسن عاوزه اشوفك عشان اعرف بكلم مين
.
انا....حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و ** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي ...قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ....يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام ...سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه...
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه ...انا...ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق ...هيا...بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا ** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي ** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها
هيا...ايه الجو الجامد ده قولتلها ايه رايك قالتلي راي في ايه يا بختها مراتك كل يوم في الجو ده قولتها انا بحب كده و رنيت عليها فيديو قاصد برضو اني اعمل كده قولت اجرب لاقيتها فتحت بس قافله الكاميره عندها صورت الحاجه كده و اغاني هادئه شغاله و بعدي قلبت الكاميرا انا قال بقا لابس شورت بس و جسم حلو بقولها ايه رايك قالتلي يجنن عجبني الجو ده اوي قولتها ليه مدرايه وشك شيلي ايدك و كلميني....هيا لا مش هينفع
انا....ليه مش هينفع
هيا....يعني مش هينفع لأن انا قاعده براحتي
.انا...طيب عادي يعني وشك بس اشوفك و هقفل
قالتلي ماشي و شابا اديها و احه ع الي شوفته لابسه كاش مايوه ابن متناكه مبين اكتر من نص صدرها و شعرها جامد اوي فضلت متنح كده ثواني مش بتكلم و مركز مع بزازها الي تجنن و هيا ساكته برضو و بعدين قالتلي مالك قولتلها مالي ايه ايه الجمال ده هوا في كده
قالتلي اه و في احسن من كده
بصراحه بزازها تهبل قولتلها لا انا مشوفتش احسن من بزازها واقفه في الكاش مايوه تحسهم عاوزين ينطه من مكانهم كده قالتلي طب شوفتني اققفل بقا قولتلها اقفلي هرن عليكي اتكمنا فون قولتها ازاي الراجل ده يسبك القشطه دي قالتلي و لما بيجي و**** كأنه مجاش اهم حاجه عنده نفسه و بس و أنا اولع قولتلها ده ابن متناكه سوري يعني في اللفظ قالتلي لا سوري ليه انت بتقول الحقيقه لعبت انا ع الوتر الحساس بقا قولتلها انا عن. نفسي لو انتي مراتي استحاله اسيبك و امشي بعيد عنك و الظروف حكمت الكام يوم الي هعدهم معاكي يعني...و سكت قالتلي كمل سكت ليه قولتها بس من غير متزعليش مني قالتلي كمل كلامك قولتلها الكام يوم الي هعدهم مش ابطل نيك فيكي هخليكي ترتاحي لحد ما ارجع..انا قولت الكلمتين و يا صابت يا خابت هيا مسطويه أصلا بس قولت ممكن تتقل مثلا
اننهدت كده و طلع منها حته اه و بعدين قولتها بعدين ايه يا بنتي انتي تتاكلي و ميتشبعش منك و لا منه من غير ما اشوفه حتي ردت بصوت فايق كده هوا مين جوزي قولتلها جوزك ده تبوسيه و تحتيه جمب الحيط طب هوا مين قولتها طيب من غير زعل...قول بقا...قولتلها البطل لو بجد انتي مراتي هقطعك هخليكي تقولي خليك بره البيت متيجيش تنهدت كده و قالتلي مقولتليش هوا مين الي مش هتشبع منه قولتها بصراحه كسك أن متأكد أنه ميتشبعش منه طلعت حته اااه قالتلي هتعمل ايه يعني قولتها كتير بس يا خساره بقا انا مش جوزك قالتلي اعتبر نفسك جوزي دلوقتي و أنا معاك قولتلها اولا كده هنزل ع كسك ده و زنبورك اقطعهم
هيااا...ااااااه و ايه كمان
هلحس كسك لحد ما ادوق طعن عسلك
هيااا..و ايه كمان يا جوزي
قولتها هشفخ كسمك هاكله أكل و بعدين هطلع ع بزازك و ارضع فيهم لحد يا تقولي حقي برقبتي
هيااا.ااااه براحه طيب يا كده
انا...ما الي يشوف الجمال ده و البزاز الي تجنن دي لازم يأكلها
اااااه براحه مش قادره
هوا انا لسه عملت حاجه
هيا...ما تيجي أمصهولك
انا..هواا ايه
هيا....زبرك..انا هنا هجبت يا جدعان بجد خربتني
بقت تطلع صوت كده ابن متناكه و أن اديها ردود أفعال تجننها اكتر
لحد ما جت قالتي انا تعبانه قوي يلا بقا داخله
انا...يلا نامي ع ضهرك و افتحي رجلك
هيا...بتلعب في كسها و الصوت يجنن يلا يا حبيبي انا فتحا رجلي اهو دخله بقا
انا...يلا يا شرومطي قالت ااااااااه و لبوتك كمان
ادخل زي اااااه. دخله كله عاوزاك تقطع كسي
كده صرخت و قالتلي اااااااه زيك حلو اوي قولتلها صوتك حد يسمعك قالتلي كسم الي يسمع نيك انت بس عاملت معاها واحد في الفون ابن متناكه مسبتهاش غير و هيا غرقانه و مرتاحه و أنا زبي زي الحديد بس مجبتهمش المهم أخط فصل انا مرنتش بعد دققتين لقتها بترن قفلت ليه قولتلها مش انا الي قفلت الخط تقريبا قطع تمام
عامله ايه قالتلي يخربيتك ايه الي انت عملته ده قولتله انا معملتش اي حاجه لسه قالتلي هوا في احسن من كده قولتلها في افجر من كده
جت في بالي فكره بنت لذينا قولتلها بقولك ايه هين عليكي و افتحي الكام ثواني قالتلي ماشي
رنيت فتحت قومت مصورلها زبي و ساكت مبتكلمش هيا شافته برقت و ثواني كده قالتلي هوا عامل كده ليه نفسي في اوي ما تيجي تاني قولتلها انا هاجي بس مش في الفون
قالتلي اومال فين
قولتلها عاوز اشوفك
قالتلي و أنا كمان جاهزه اشوفك من بكره..!!!
اسف لو طولت عليكم بس حبيت احكي الموضوع بالتفصيل زي ما حصل معايا بالظبط
هكمل القصه لسه طويله و أحداثها كلها تجنن
و مش هغيب عليكم....
و ياريت لو الناس عاوزاني تكمل تقول
و لو مش عاوزاني تكمل برضو تقول
تفاعل يا رجاله ؟؟
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا القصه حقيقه جدآ و مافيهاش اي تغير في الي حصل.. غير الاسامي بس...و دي اول مره اكتب بعد تفكير كتير بصراحه ف لو في اي مشكله ياريتي تسامحوني بقا...
انا احمد 30 سنه وزني 68 ك و طولي مش فاكر بصراحه 🤣 بس مش طويل أوي لوني قمحي بس مش اوي بشتغل في في كذا مجال مش مهم المهم كان معايا في الشغل...حسن و ده اصغر مني هوا 17 سنه نزل معانا الشغل ف انا اعرفه و اعرف أبوه بحكم أن احنا بلد مش كبيره اوي و اغلب الناس عارفه بعدها و كده المهم حسن ده جدع و. بتاع شغل عملي يعني سنه صغير بس بيحب الشغل مش بيقولي غير يا عم احمد و كان دائماً مركز معايا و لو طلبت منه حاجه يعملها بسرعه و ع اكمل وجه حبيته زي اخويا الصغير طول معانا في الشغل و ثبت وجوده و تمام جيه في يوم سألني هوا انت بتروح فين بعد الشغل احنا بنخلص شغل متأخر بعد 2 صباحاً ف قولتله عادي بروح و اوقات اروح العب بلايستيشن مع جماعه صاحبي جيه قالي طيب هوا انتا لو ينفع ممكن تبقا تاخدني معاك اروح العب بلايستيشن قولتله طيب و البيت قالي هقول ل ماما و هيا هتوافق المهم جيت في يوم قولتله تيجي معايا بعد الشغل نلعب قالي تمام هقول ل ماما كلمه أمه و لاقيته جاي يقولي يا عم احمد كلم ماما عاوزاك هنا استغربت عاوزاني انا قالي اه...
الوووو ايوه يا استاذ احمد عامل ايه قولتها تمام
قالتلي حسن بيشكر فيك كتير ع طول و دايما جايب سيرتك و**** بالخير و بيقول أن انت كويس معاه و بتحبه و كده قولتلها حضرتك ده زي اخويا الصغير ف غصب عني لازم اعمله كويس طب هوا هيسهر معاك بقا شويه متاخروش عشان انا و أخته لوحدنا و باباه مسافر ع طول و كده قولتها حاضر يا ست الكل اكيد مش هأخره...تمام و سلام سلام تاني يوم اتكرر الموضوع بس حسن مش معاه رصيد قالي دقيقه ياعم احمد أخد فوني و كلم مامته من عندي و كلمتني و قالتلي هوا كل يوم بقا ولا بس بضحك كده انت مش متجوز ولا ايه قولتلها متجوز بس انا مش بروح كل يوم ده بظروفها يعني قالتلي و هيا سيباك كده تروح الصبح قولتلها شوفتي بقا بس عمومآ انا مش بسهر بره كتير لما بتكون عند امها مثلا او امي عندي أو اخواتها البنات كده يعني قالتلي لا ده انت لو جوزي مش هسيبك تنزل بعد شغلك تروح في أي مكان قولتله لو بقا بس كنت هنزل برضو حسن طبعاً كلمها و مشي و أنا كملت معاها كلام عرفت أن جوزها ع طول مسافر بسبب شغله مش بيجي. غير كل 15 يوم يقعد يومين و يمشي تاني هوا اكبر منها و هيا عندها 43 سنه و عندها بنتين اكبر من حسن الكبيره متجوزه بقالها سنه و الصغيره عندها 19 سنه اتكلمنا شويه انا حسيتي انها عاوز تفضفض مش اكتر من كده و بقينا نتكلم كل كام يوم عادي تتصل بيا و تكلم حسن برغم أنه معاه فون او هوا يكلمها من عندي و يمشي و أنا اقعد اتكلم معاها شويه كان الكلام عادي جدآ مافيش اي حاجه خارجه انا هنا ابتديت احس انها عاوزه حاجه بس بقول لنفسي ياض اصبر متظلمهاش لحد ما في يوم حسن جالي قالي رنلي ع ماما و رنيت عليها كلمها ايوه يا ماما نزلتي طيب و انتي مقربه عليا رني عشان اطلعلك...و اداني الفون كلم ماما....الووو ايه يا ست الكل ينفع تنزلي من غير ما تعرفيني كده ...معلش حقك عليا بس كنت مستعجله طيب ..
هيا...انا جايه أخد حاجه من حسن عاوزه اشوفك عشان اعرف بكلم مين
.
انا....حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و ** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي ...قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ....يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام ...سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه...
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه ...انا...ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق ...هيا...بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا ** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي ** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها
هيا...ايه الجو الجامد ده قولتلها ايه رايك قالتلي راي في ايه يا بختها مراتك كل يوم في الجو ده قولتها انا بحب كده و رنيت عليها فيديو قاصد برضو اني اعمل كده قولت اجرب لاقيتها فتحت بس قافله الكاميره عندها صورت الحاجه كده و اغاني هادئه شغاله و بعدي قلبت الكاميرا انا قال بقا لابس شورت بس و جسم حلو بقولها ايه رايك قالتلي يجنن عجبني الجو ده اوي قولتها ليه مدرايه وشك شيلي ايدك و كلميني....هيا لا مش هينفع
انا....ليه مش هينفع
هيا....يعني مش هينفع لأن انا قاعده براحتي
.انا...طيب عادي يعني وشك بس اشوفك و هقفل
قالتلي ماشي و شابا اديها و احه ع الي شوفته لابسه كاش مايوه ابن متناكه مبين اكتر من نص صدرها و شعرها جامد اوي فضلت متنح كده ثواني مش بتكلم و مركز مع بزازها الي تجنن و هيا ساكته برضو و بعدين قالتلي مالك قولتلها مالي ايه ايه الجمال ده هوا في كده
قالتلي اه و في احسن من كده
بصراحه بزازها تهبل قولتلها لا انا مشوفتش احسن من بزازها واقفه في الكاش مايوه تحسهم عاوزين ينطه من مكانهم كده قالتلي طب شوفتني اققفل بقا قولتلها اقفلي هرن عليكي اتكمنا فون قولتها ازاي الراجل ده يسبك القشطه دي قالتلي و لما بيجي و**** كأنه مجاش اهم حاجه عنده نفسه و بس و أنا اولع قولتلها ده ابن متناكه سوري يعني في اللفظ قالتلي لا سوري ليه انت بتقول الحقيقه لعبت انا ع الوتر الحساس بقا قولتلها انا عن. نفسي لو انتي مراتي استحاله اسيبك و امشي بعيد عنك و الظروف حكمت الكام يوم الي هعدهم معاكي يعني...و سكت قالتلي كمل سكت ليه قولتها بس من غير متزعليش مني قالتلي كمل كلامك قولتلها الكام يوم الي هعدهم مش ابطل نيك فيكي هخليكي ترتاحي لحد ما ارجع..انا قولت الكلمتين و يا صابت يا خابت هيا مسطويه أصلا بس قولت ممكن تتقل مثلا
اننهدت كده و طلع منها حته اه و بعدين قولتها بعدين ايه يا بنتي انتي تتاكلي و ميتشبعش منك و لا منه من غير ما اشوفه حتي ردت بصوت فايق كده هوا مين جوزي قولتلها جوزك ده تبوسيه و تحتيه جمب الحيط طب هوا مين قولتها طيب من غير زعل...قول بقا...قولتلها البطل لو بجد انتي مراتي هقطعك هخليكي تقولي خليك بره البيت متيجيش تنهدت كده و قالتلي مقولتليش هوا مين الي مش هتشبع منه قولتها بصراحه كسك أن متأكد أنه ميتشبعش منه طلعت حته اااه قالتلي هتعمل ايه يعني قولتها كتير بس يا خساره بقا انا مش جوزك قالتلي اعتبر نفسك جوزي دلوقتي و أنا معاك قولتلها اولا كده هنزل ع كسك ده و زنبورك اقطعهم
هيااا...ااااااه و ايه كمان
هلحس كسك لحد ما ادوق طعن عسلك
هيااا..و ايه كمان يا جوزي
قولتها هشفخ كسمك هاكله أكل و بعدين هطلع ع بزازك و ارضع فيهم لحد يا تقولي حقي برقبتي
هيااا.ااااه براحه طيب يا كده
انا...ما الي يشوف الجمال ده و البزاز الي تجنن دي لازم يأكلها
اااااه براحه مش قادره
هوا انا لسه عملت حاجه
هيا...ما تيجي أمصهولك
انا..هواا ايه
هيا....زبرك..انا هنا هجبت يا جدعان بجد خربتني
بقت تطلع صوت كده ابن متناكه و أن اديها ردود أفعال تجننها اكتر
لحد ما جت قالتي انا تعبانه قوي يلا بقا داخله
انا...يلا نامي ع ضهرك و افتحي رجلك
هيا...بتلعب في كسها و الصوت يجنن يلا يا حبيبي انا فتحا رجلي اهو دخله بقا
انا...يلا يا شرومطي قالت ااااااااه و لبوتك كمان
ادخل زي اااااه. دخله كله عاوزاك تقطع كسي
كده صرخت و قالتلي اااااااه زيك حلو اوي قولتلها صوتك حد يسمعك قالتلي كسم الي يسمع نيك انت بس عاملت معاها واحد في الفون ابن متناكه مسبتهاش غير و هيا غرقانه و مرتاحه و أنا زبي زي الحديد بس مجبتهمش المهم أخط فصل انا مرنتش بعد دققتين لقتها بترن قفلت ليه قولتلها مش انا الي قفلت الخط تقريبا قطع تمام
عامله ايه قالتلي يخربيتك ايه الي انت عملته ده قولتله انا معملتش اي حاجه لسه قالتلي هوا في احسن من كده قولتلها في افجر من كده
جت في بالي فكره بنت لذينا قولتلها بقولك ايه هين عليكي و افتحي الكام ثواني قالتلي ماشي
رنيت فتحت قومت مصورلها زبي و ساكت مبتكلمش هيا شافته برقت و ثواني كده قالتلي هوا عامل كده ليه نفسي في اوي ما تيجي تاني قولتلها انا هاجي بس مش في الفون
قالتلي اومال فين
قولتلها عاوز اشوفك
قالتلي و أنا كمان جاهزه اشوفك من بكره..!!!
اسف لو طولت عليكم بس حبيت احكي الموضوع بالتفصيل زي ما حصل معايا بالظبط
هكمل القصه لسه طويله و أحداثها كلها تجنن
و مش هغيب عليكم....
و ياريت لو الناس عاوزاني تكمل تقول
و لو مش عاوزاني تكمل برضو تقول
تفاعل يا رجاله ؟؟👌
عاش
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
فين تكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
يعني ساعة القصة لما هيبدأ يدخل في العمق تفصلنا... لية كدة... شغال بمبدأ شوق ولا تدوق..
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
يعني عدى 15 يوم من ساعه ما كتبت القصه وناس كثير علقت عندك وقالوا لك كمل ما كملتش ليه بقى
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
اولا القصه حقيقه جدآ و مافيهاش اي تغير في الي حصل.. غير الاسامي بس...و دي اول مره اكتب بعد تفكير كتير بصراحه ف لو في اي مشكله ياريتي تسامحوني بقا...
انا احمد 30 سنه وزني 68 ك و طولي مش فاكر بصراحه 🤣 بس مش طويل أوي لوني قمحي بس مش اوي بشتغل في في كذا مجال مش مهم المهم كان معايا في الشغل...حسن و ده اصغر مني هوا 17 سنه نزل معانا الشغل ف انا اعرفه و اعرف أبوه بحكم أن احنا بلد مش كبيره اوي و اغلب الناس عارفه بعدها و كده المهم حسن ده جدع و. بتاع شغل عملي يعني سنه صغير بس بيحب الشغل مش بيقولي غير يا عم احمد و كان دائماً مركز معايا و لو طلبت منه حاجه يعملها بسرعه و ع اكمل وجه حبيته زي اخويا الصغير طول معانا في الشغل و ثبت وجوده و تمام جيه في يوم سألني هوا انت بتروح فين بعد الشغل احنا بنخلص شغل متأخر بعد 2 صباحاً ف قولتله عادي بروح و اوقات اروح العب بلايستيشن مع جماعه صاحبي جيه قالي طيب هوا انتا لو ينفع ممكن تبقا تاخدني معاك اروح العب بلايستيشن قولتله طيب و البيت قالي هقول ل ماما و هيا هتوافق المهم جيت في يوم قولتله تيجي معايا بعد الشغل نلعب قالي تمام هقول ل ماما كلمه أمه و لاقيته جاي يقولي يا عم احمد كلم ماما عاوزاك هنا استغربت عاوزاني انا قالي اه...
الوووو ايوه يا استاذ احمد عامل ايه قولتها تمام
قالتلي حسن بيشكر فيك كتير ع طول و دايما جايب سيرتك و**** بالخير و بيقول أن انت كويس معاه و بتحبه و كده قولتلها حضرتك ده زي اخويا الصغير ف غصب عني لازم اعمله كويس طب هوا هيسهر معاك بقا شويه متاخروش عشان انا و أخته لوحدنا و باباه مسافر ع طول و كده قولتها حاضر يا ست الكل اكيد مش هأخره...تمام و سلام سلام تاني يوم اتكرر الموضوع بس حسن مش معاه رصيد قالي دقيقه ياعم احمد أخد فوني و كلم مامته من عندي و كلمتني و قالتلي هوا كل يوم بقا ولا بس بضحك كده انت مش متجوز ولا ايه قولتلها متجوز بس انا مش بروح كل يوم ده بظروفها يعني قالتلي و هيا سيباك كده تروح الصبح قولتلها شوفتي بقا بس عمومآ انا مش بسهر بره كتير لما بتكون عند امها مثلا او امي عندي أو اخواتها البنات كده يعني قالتلي لا ده انت لو جوزي مش هسيبك تنزل بعد شغلك تروح في أي مكان قولتله لو بقا بس كنت هنزل برضو حسن طبعاً كلمها و مشي و أنا كملت معاها كلام عرفت أن جوزها ع طول مسافر بسبب شغله مش بيجي. غير كل 15 يوم يقعد يومين و يمشي تاني هوا اكبر منها و هيا عندها 43 سنه و عندها بنتين اكبر من حسن الكبيره متجوزه بقالها سنه و الصغيره عندها 19 سنه اتكلمنا شويه انا حسيتي انها عاوز تفضفض مش اكتر من كده و بقينا نتكلم كل كام يوم عادي تتصل بيا و تكلم حسن برغم أنه معاه فون او هوا يكلمها من عندي و يمشي و أنا اقعد اتكلم معاها شويه كان الكلام عادي جدآ مافيش اي حاجه خارجه انا هنا ابتديت احس انها عاوزه حاجه بس بقول لنفسي ياض اصبر متظلمهاش لحد ما في يوم حسن جالي قالي رنلي ع ماما و رنيت عليها كلمها ايوه يا ماما نزلتي طيب و انتي مقربه عليا رني عشان اطلعلك...و اداني الفون كلم ماما....الووو ايه يا ست الكل ينفع تنزلي من غير ما تعرفيني كده ...معلش حقك عليا بس كنت مستعجله طيب ..
هيا...انا جايه أخد حاجه من حسن عاوزه اشوفك عشان اعرف بكلم مين
.
انا....حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و ** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي ...قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ....يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام ...سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه...
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه ...انا...ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق ...هيا...بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا ** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي ** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها
هيا...ايه الجو الجامد ده قولتلها ايه رايك قالتلي راي في ايه يا بختها مراتك كل يوم في الجو ده قولتها انا بحب كده و رنيت عليها فيديو قاصد برضو اني اعمل كده قولت اجرب لاقيتها فتحت بس قافله الكاميره عندها صورت الحاجه كده و اغاني هادئه شغاله و بعدي قلبت الكاميرا انا قال بقا لابس شورت بس و جسم حلو بقولها ايه رايك قالتلي يجنن عجبني الجو ده اوي قولتها ليه مدرايه وشك شيلي ايدك و كلميني....هيا لا مش هينفع
انا....ليه مش هينفع
هيا....يعني مش هينفع لأن انا قاعده براحتي
.انا...طيب عادي يعني وشك بس اشوفك و هقفل
قالتلي ماشي و شابا اديها و احه ع الي شوفته لابسه كاش مايوه ابن متناكه مبين اكتر من نص صدرها و شعرها جامد اوي فضلت متنح كده ثواني مش بتكلم و مركز مع بزازها الي تجنن و هيا ساكته برضو و بعدين قالتلي مالك قولتلها مالي ايه ايه الجمال ده هوا في كده
قالتلي اه و في احسن من كده
بصراحه بزازها تهبل قولتلها لا انا مشوفتش احسن من بزازها واقفه في الكاش مايوه تحسهم عاوزين ينطه من مكانهم كده قالتلي طب شوفتني اققفل بقا قولتلها اقفلي هرن عليكي اتكمنا فون قولتها ازاي الراجل ده يسبك القشطه دي قالتلي و لما بيجي و**** كأنه مجاش اهم حاجه عنده نفسه و بس و أنا اولع قولتلها ده ابن متناكه سوري يعني في اللفظ قالتلي لا سوري ليه انت بتقول الحقيقه لعبت انا ع الوتر الحساس بقا قولتلها انا عن. نفسي لو انتي مراتي استحاله اسيبك و امشي بعيد عنك و الظروف حكمت الكام يوم الي هعدهم معاكي يعني...و سكت قالتلي كمل سكت ليه قولتها بس من غير متزعليش مني قالتلي كمل كلامك قولتلها الكام يوم الي هعدهم مش ابطل نيك فيكي هخليكي ترتاحي لحد ما ارجع..انا قولت الكلمتين و يا صابت يا خابت هيا مسطويه أصلا بس قولت ممكن تتقل مثلا
اننهدت كده و طلع منها حته اه و بعدين قولتها بعدين ايه يا بنتي انتي تتاكلي و ميتشبعش منك و لا منه من غير ما اشوفه حتي ردت بصوت فايق كده هوا مين جوزي قولتلها جوزك ده تبوسيه و تحتيه جمب الحيط طب هوا مين قولتها طيب من غير زعل...قول بقا...قولتلها البطل لو بجد انتي مراتي هقطعك هخليكي تقولي خليك بره البيت متيجيش تنهدت كده و قالتلي مقولتليش هوا مين الي مش هتشبع منه قولتها بصراحه كسك أن متأكد أنه ميتشبعش منه طلعت حته اااه قالتلي هتعمل ايه يعني قولتها كتير بس يا خساره بقا انا مش جوزك قالتلي اعتبر نفسك جوزي دلوقتي و أنا معاك قولتلها اولا كده هنزل ع كسك ده و زنبورك اقطعهم
هيااا...ااااااه و ايه كمان
هلحس كسك لحد ما ادوق طعن عسلك
هيااا..و ايه كمان يا جوزي
قولتها هشفخ كسمك هاكله أكل و بعدين هطلع ع بزازك و ارضع فيهم لحد يا تقولي حقي برقبتي
هيااا.ااااه براحه طيب يا كده
انا...ما الي يشوف الجمال ده و البزاز الي تجنن دي لازم يأكلها
اااااه براحه مش قادره
هوا انا لسه عملت حاجه
هيا...ما تيجي أمصهولك
انا..هواا ايه
هيا....زبرك..انا هنا هجبت يا جدعان بجد خربتني
بقت تطلع صوت كده ابن متناكه و أن اديها ردود أفعال تجننها اكتر
لحد ما جت قالتي انا تعبانه قوي يلا بقا داخله
انا...يلا نامي ع ضهرك و افتحي رجلك
هيا...بتلعب في كسها و الصوت يجنن يلا يا حبيبي انا فتحا رجلي اهو دخله بقا
انا...يلا يا شرومطي قالت ااااااااه و لبوتك كمان
ادخل زي اااااه. دخله كله عاوزاك تقطع كسي
كده صرخت و قالتلي اااااااه زيك حلو اوي قولتلها صوتك حد يسمعك قالتلي كسم الي يسمع نيك انت بس عاملت معاها واحد في الفون ابن متناكه مسبتهاش غير و هيا غرقانه و مرتاحه و أنا زبي زي الحديد بس مجبتهمش المهم أخط فصل انا مرنتش بعد دققتين لقتها بترن قفلت ليه قولتلها مش انا الي قفلت الخط تقريبا قطع تمام
عامله ايه قالتلي يخربيتك ايه الي انت عملته ده قولتله انا معملتش اي حاجه لسه قالتلي هوا في احسن من كده قولتلها في افجر من كده
جت في بالي فكره بنت لذينا قولتلها بقولك ايه هين عليكي و افتحي الكام ثواني قالتلي ماشي
رنيت فتحت قومت مصورلها زبي و ساكت مبتكلمش هيا شافته برقت و ثواني كده قالتلي هوا عامل كده ليه نفسي في اوي ما تيجي تاني قولتلها انا هاجي بس مش في الفون
قالتلي اومال فين
قولتلها عاوز اشوفك
قالتلي و أنا كمان جاهزه اشوفك من بكره..!!!
اسف لو طولت عليكم بس حبيت احكي الموضوع بالتفصيل زي ما حصل معايا بالظبط
هكمل القصه لسه طويله و أحداثها كلها تجنن
و مش هغيب عليكم....
و ياريت لو الناس عاوزاني تكمل تقول
و لو مش عاوزاني تكمل برضو تقول
تفاعل يا رجاله ؟؟👌
كمل يا نجم
 
اولا القصه حقيقه جدآ و مافيهاش اي تغير في الي حصل.. غير الاسامي بس...و دي اول مره اكتب بعد تفكير كتير بصراحه ف لو في اي مشكله ياريتي تسامحوني بقا...
انا احمد 30 سنه وزني 68 ك و طولي مش فاكر بصراحه 🤣 بس مش طويل أوي لوني قمحي بس مش اوي بشتغل في في كذا مجال مش مهم المهم كان معايا في الشغل...حسن و ده اصغر مني هوا 17 سنه نزل معانا الشغل ف انا اعرفه و اعرف أبوه بحكم أن احنا بلد مش كبيره اوي و اغلب الناس عارفه بعدها و كده المهم حسن ده جدع و. بتاع شغل عملي يعني سنه صغير بس بيحب الشغل مش بيقولي غير يا عم احمد و كان دائماً مركز معايا و لو طلبت منه حاجه يعملها بسرعه و ع اكمل وجه حبيته زي اخويا الصغير طول معانا في الشغل و ثبت وجوده و تمام جيه في يوم سألني هوا انت بتروح فين بعد الشغل احنا بنخلص شغل متأخر بعد 2 صباحاً ف قولتله عادي بروح و اوقات اروح العب بلايستيشن مع جماعه صاحبي جيه قالي طيب هوا انتا لو ينفع ممكن تبقا تاخدني معاك اروح العب بلايستيشن قولتله طيب و البيت قالي هقول ل ماما و هيا هتوافق المهم جيت في يوم قولتله تيجي معايا بعد الشغل نلعب قالي تمام هقول ل ماما كلمه أمه و لاقيته جاي يقولي يا عم احمد كلم ماما عاوزاك هنا استغربت عاوزاني انا قالي اه...
الوووو ايوه يا استاذ احمد عامل ايه قولتها تمام
قالتلي حسن بيشكر فيك كتير ع طول و دايما جايب سيرتك و**** بالخير و بيقول أن انت كويس معاه و بتحبه و كده قولتلها حضرتك ده زي اخويا الصغير ف غصب عني لازم اعمله كويس طب هوا هيسهر معاك بقا شويه متاخروش عشان انا و أخته لوحدنا و باباه مسافر ع طول و كده قولتها حاضر يا ست الكل اكيد مش هأخره...تمام و سلام سلام تاني يوم اتكرر الموضوع بس حسن مش معاه رصيد قالي دقيقه ياعم احمد أخد فوني و كلم مامته من عندي و كلمتني و قالتلي هوا كل يوم بقا ولا بس بضحك كده انت مش متجوز ولا ايه قولتلها متجوز بس انا مش بروح كل يوم ده بظروفها يعني قالتلي و هيا سيباك كده تروح الصبح قولتلها شوفتي بقا بس عمومآ انا مش بسهر بره كتير لما بتكون عند امها مثلا او امي عندي أو اخواتها البنات كده يعني قالتلي لا ده انت لو جوزي مش هسيبك تنزل بعد شغلك تروح في أي مكان قولتله لو بقا بس كنت هنزل برضو حسن طبعاً كلمها و مشي و أنا كملت معاها كلام عرفت أن جوزها ع طول مسافر بسبب شغله مش بيجي. غير كل 15 يوم يقعد يومين و يمشي تاني هوا اكبر منها و هيا عندها 43 سنه و عندها بنتين اكبر من حسن الكبيره متجوزه بقالها سنه و الصغيره عندها 19 سنه اتكلمنا شويه انا حسيتي انها عاوز تفضفض مش اكتر من كده و بقينا نتكلم كل كام يوم عادي تتصل بيا و تكلم حسن برغم أنه معاه فون او هوا يكلمها من عندي و يمشي و أنا اقعد اتكلم معاها شويه كان الكلام عادي جدآ مافيش اي حاجه خارجه انا هنا ابتديت احس انها عاوزه حاجه بس بقول لنفسي ياض اصبر متظلمهاش لحد ما في يوم حسن جالي قالي رنلي ع ماما و رنيت عليها كلمها ايوه يا ماما نزلتي طيب و انتي مقربه عليا رني عشان اطلعلك...و اداني الفون كلم ماما....الووو ايه يا ست الكل ينفع تنزلي من غير ما تعرفيني كده ...معلش حقك عليا بس كنت مستعجله طيب ..
هيا...انا جايه أخد حاجه من حسن عاوزه اشوفك عشان اعرف بكلم مين
.
انا....حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و ** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي ...قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ....يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام ...سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه...
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه ...انا...ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق ...هيا...بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا ** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي ** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها
هيا...ايه الجو الجامد ده قولتلها ايه رايك قالتلي راي في ايه يا بختها مراتك كل يوم في الجو ده قولتها انا بحب كده و رنيت عليها فيديو قاصد برضو اني اعمل كده قولت اجرب لاقيتها فتحت بس قافله الكاميره عندها صورت الحاجه كده و اغاني هادئه شغاله و بعدي قلبت الكاميرا انا قال بقا لابس شورت بس و جسم حلو بقولها ايه رايك قالتلي يجنن عجبني الجو ده اوي قولتها ليه مدرايه وشك شيلي ايدك و كلميني....هيا لا مش هينفع
انا....ليه مش هينفع
هيا....يعني مش هينفع لأن انا قاعده براحتي
.انا...طيب عادي يعني وشك بس اشوفك و هقفل
قالتلي ماشي و شابا اديها و احه ع الي شوفته لابسه كاش مايوه ابن متناكه مبين اكتر من نص صدرها و شعرها جامد اوي فضلت متنح كده ثواني مش بتكلم و مركز مع بزازها الي تجنن و هيا ساكته برضو و بعدين قالتلي مالك قولتلها مالي ايه ايه الجمال ده هوا في كده
قالتلي اه و في احسن من كده
بصراحه بزازها تهبل قولتلها لا انا مشوفتش احسن من بزازها واقفه في الكاش مايوه تحسهم عاوزين ينطه من مكانهم كده قالتلي طب شوفتني اققفل بقا قولتلها اقفلي هرن عليكي اتكمنا فون قولتها ازاي الراجل ده يسبك القشطه دي قالتلي و لما بيجي و**** كأنه مجاش اهم حاجه عنده نفسه و بس و أنا اولع قولتلها ده ابن متناكه سوري يعني في اللفظ قالتلي لا سوري ليه انت بتقول الحقيقه لعبت انا ع الوتر الحساس بقا قولتلها انا عن. نفسي لو انتي مراتي استحاله اسيبك و امشي بعيد عنك و الظروف حكمت الكام يوم الي هعدهم معاكي يعني...و سكت قالتلي كمل سكت ليه قولتها بس من غير متزعليش مني قالتلي كمل كلامك قولتلها الكام يوم الي هعدهم مش ابطل نيك فيكي هخليكي ترتاحي لحد ما ارجع..انا قولت الكلمتين و يا صابت يا خابت هيا مسطويه أصلا بس قولت ممكن تتقل مثلا
اننهدت كده و طلع منها حته اه و بعدين قولتها بعدين ايه يا بنتي انتي تتاكلي و ميتشبعش منك و لا منه من غير ما اشوفه حتي ردت بصوت فايق كده هوا مين جوزي قولتلها جوزك ده تبوسيه و تحتيه جمب الحيط طب هوا مين قولتها طيب من غير زعل...قول بقا...قولتلها البطل لو بجد انتي مراتي هقطعك هخليكي تقولي خليك بره البيت متيجيش تنهدت كده و قالتلي مقولتليش هوا مين الي مش هتشبع منه قولتها بصراحه كسك أن متأكد أنه ميتشبعش منه طلعت حته اااه قالتلي هتعمل ايه يعني قولتها كتير بس يا خساره بقا انا مش جوزك قالتلي اعتبر نفسك جوزي دلوقتي و أنا معاك قولتلها اولا كده هنزل ع كسك ده و زنبورك اقطعهم
هيااا...ااااااه و ايه كمان
هلحس كسك لحد ما ادوق طعن عسلك
هيااا..و ايه كمان يا جوزي
قولتها هشفخ كسمك هاكله أكل و بعدين هطلع ع بزازك و ارضع فيهم لحد يا تقولي حقي برقبتي
هيااا.ااااه براحه طيب يا كده
انا...ما الي يشوف الجمال ده و البزاز الي تجنن دي لازم يأكلها
اااااه براحه مش قادره
هوا انا لسه عملت حاجه
هيا...ما تيجي أمصهولك
انا..هواا ايه
هيا....زبرك..انا هنا هجبت يا جدعان بجد خربتني
بقت تطلع صوت كده ابن متناكه و أن اديها ردود أفعال تجننها اكتر
لحد ما جت قالتي انا تعبانه قوي يلا بقا داخله
انا...يلا نامي ع ضهرك و افتحي رجلك
هيا...بتلعب في كسها و الصوت يجنن يلا يا حبيبي انا فتحا رجلي اهو دخله بقا
انا...يلا يا شرومطي قالت ااااااااه و لبوتك كمان
ادخل زي اااااه. دخله كله عاوزاك تقطع كسي
كده صرخت و قالتلي اااااااه زيك حلو اوي قولتلها صوتك حد يسمعك قالتلي كسم الي يسمع نيك انت بس عاملت معاها واحد في الفون ابن متناكه مسبتهاش غير و هيا غرقانه و مرتاحه و أنا زبي زي الحديد بس مجبتهمش المهم أخط فصل انا مرنتش بعد دققتين لقتها بترن قفلت ليه قولتلها مش انا الي قفلت الخط تقريبا قطع تمام
عامله ايه قالتلي يخربيتك ايه الي انت عملته ده قولتله انا معملتش اي حاجه لسه قالتلي هوا في احسن من كده قولتلها في افجر من كده
جت في بالي فكره بنت لذينا قولتلها بقولك ايه هين عليكي و افتحي الكام ثواني قالتلي ماشي
رنيت فتحت قومت مصورلها زبي و ساكت مبتكلمش هيا شافته برقت و ثواني كده قالتلي هوا عامل كده ليه نفسي في اوي ما تيجي تاني قولتلها انا هاجي بس مش في الفون
قالتلي اومال فين
قولتلها عاوز اشوفك
قالتلي و أنا كمان جاهزه اشوفك من بكره..!!!
اسف لو طولت عليكم بس حبيت احكي الموضوع بالتفصيل زي ما حصل معايا بالظبط
هكمل القصه لسه طويله و أحداثها كلها تجنن
و مش هغيب عليكم....
و ياريت لو الناس عاوزاني تكمل تقول
و لو مش عاوزاني تكمل برضو تقول
تفاعل يا رجاله ؟؟👌
كمل كمل
 
يعني عدى 15 يوم من ساعه ما كتبت القصه وناس كثير علقت عندك وقالوا لك كمل ما كملتش ليه بقى
كملت القصه ع فكره نزلت الجزء التاني
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
اولا القصه حقيقه جدآ و مافيهاش اي تغير في الي حصل.. غير الاسامي بس...و دي اول مره اكتب بعد تفكير كتير بصراحه ف لو في اي مشكله ياريتي تسامحوني بقا...
انا احمد 30 سنه وزني 68 ك و طولي مش فاكر بصراحه 🤣 بس مش طويل أوي لوني قمحي بس مش اوي بشتغل في في كذا مجال مش مهم المهم كان معايا في الشغل...حسن و ده اصغر مني هوا 17 سنه نزل معانا الشغل ف انا اعرفه و اعرف أبوه بحكم أن احنا بلد مش كبيره اوي و اغلب الناس عارفه بعدها و كده المهم حسن ده جدع و. بتاع شغل عملي يعني سنه صغير بس بيحب الشغل مش بيقولي غير يا عم احمد و كان دائماً مركز معايا و لو طلبت منه حاجه يعملها بسرعه و ع اكمل وجه حبيته زي اخويا الصغير طول معانا في الشغل و ثبت وجوده و تمام جيه في يوم سألني هوا انت بتروح فين بعد الشغل احنا بنخلص شغل متأخر بعد 2 صباحاً ف قولتله عادي بروح و اوقات اروح العب بلايستيشن مع جماعه صاحبي جيه قالي طيب هوا انتا لو ينفع ممكن تبقا تاخدني معاك اروح العب بلايستيشن قولتله طيب و البيت قالي هقول ل ماما و هيا هتوافق المهم جيت في يوم قولتله تيجي معايا بعد الشغل نلعب قالي تمام هقول ل ماما كلمه أمه و لاقيته جاي يقولي يا عم احمد كلم ماما عاوزاك هنا استغربت عاوزاني انا قالي اه...
الوووو ايوه يا استاذ احمد عامل ايه قولتها تمام
قالتلي حسن بيشكر فيك كتير ع طول و دايما جايب سيرتك و**** بالخير و بيقول أن انت كويس معاه و بتحبه و كده قولتلها حضرتك ده زي اخويا الصغير ف غصب عني لازم اعمله كويس طب هوا هيسهر معاك بقا شويه متاخروش عشان انا و أخته لوحدنا و باباه مسافر ع طول و كده قولتها حاضر يا ست الكل اكيد مش هأخره...تمام و سلام سلام تاني يوم اتكرر الموضوع بس حسن مش معاه رصيد قالي دقيقه ياعم احمد أخد فوني و كلم مامته من عندي و كلمتني و قالتلي هوا كل يوم بقا ولا بس بضحك كده انت مش متجوز ولا ايه قولتلها متجوز بس انا مش بروح كل يوم ده بظروفها يعني قالتلي و هيا سيباك كده تروح الصبح قولتلها شوفتي بقا بس عمومآ انا مش بسهر بره كتير لما بتكون عند امها مثلا او امي عندي أو اخواتها البنات كده يعني قالتلي لا ده انت لو جوزي مش هسيبك تنزل بعد شغلك تروح في أي مكان قولتله لو بقا بس كنت هنزل برضو حسن طبعاً كلمها و مشي و أنا كملت معاها كلام عرفت أن جوزها ع طول مسافر بسبب شغله مش بيجي. غير كل 15 يوم يقعد يومين و يمشي تاني هوا اكبر منها و هيا عندها 43 سنه و عندها بنتين اكبر من حسن الكبيره متجوزه بقالها سنه و الصغيره عندها 19 سنه اتكلمنا شويه انا حسيتي انها عاوز تفضفض مش اكتر من كده و بقينا نتكلم كل كام يوم عادي تتصل بيا و تكلم حسن برغم أنه معاه فون او هوا يكلمها من عندي و يمشي و أنا اقعد اتكلم معاها شويه كان الكلام عادي جدآ مافيش اي حاجه خارجه انا هنا ابتديت احس انها عاوزه حاجه بس بقول لنفسي ياض اصبر متظلمهاش لحد ما في يوم حسن جالي قالي رنلي ع ماما و رنيت عليها كلمها ايوه يا ماما نزلتي طيب و انتي مقربه عليا رني عشان اطلعلك...و اداني الفون كلم ماما....الووو ايه يا ست الكل ينفع تنزلي من غير ما تعرفيني كده ...معلش حقك عليا بس كنت مستعجله طيب ..
هيا...انا جايه أخد حاجه من حسن عاوزه اشوفك عشان اعرف بكلم مين
.
انا....حاضر هتلاقيني مع حسن اول ما توصلي
طبعا..رنت عليا انا بره في شارع فاضي دايما وراه الشغل بتاعنا قولتها ثواني هطلعلك
و طلعت و اوووف ع الحلاوه الي انا شوفتها شوفت بياض و بخدود كده حمره طبيعي و خصله شعر صفره طالعه من الطرحه و عيون مرسومه عيون غزلان يا جدعان لابسه بنطلون چينز و عليه حاجه طويله كده و فوق كردچان صدرها كان مرفوع كده حاجه تجنن انا شوفتها تنحت سلمت عليها و فضلت مساك إديها شويه متعمد اعمل كده قولتها هوا انتي ام حسن قالتلي اه يعني انتي الي بتكلميني بقالك شهر و اكتر اه و** انا يعني انتي مش بنتها ضحكت و حسن واقف معانا قالي مااما و ** ياعم احمد مالك قولتله مصدوم يا حبيبي و** المشكله ان هيا تضحك و حسن يضحك معاها و يقولي هوا انت فاكر أنها عجوزه ولا ايه انا ماما لسه صغيره و شباب و قولته ماما دي ست البنات يا حبيبي هيا شباب بعقل اخدت من حسن الحاجه و قالتله مش تشوف شغلك بقا قولتله روح يلا يا حسن انا جاي وراك راح حسن و اتكلمنا دققتين كده و بعدين مشيت و بعد ما مشيت انا تفكيري كله راح شمال بقا خلاص من هنا ابتدينا نتكلم ع الواتس آب و اكلمها عن جوزها و بقولها ازاي الراجل ده سايب الجمال و الحلاوه دي لوحدها كده و بيجي يومين بس انتي لو مراتي انا مش هروح الشغل أصلا قالتلي ظروف شغله نعمل ايه بقا و سيبني عشان انا ع أخري أصلا مالك طيب في ايه قالتلي عادي انت عامل ايه في بيتك مع مراتك و كانت اول مره تسألني عن مراتي قولتها انا تمام اوي ماشي الحال يعني قالتلي كويسين يعني العلاقه ما بينكم حلوه العيشه و كده قولتها زي الفل و** مافيش حاجه وحشه يعني ليه بتسالي قالتلي عادي يعني فضول قولته تمام جدا. و اتكلمنا شويه و قفلنا و عدي كام يوم و كلمتني بليل متخليش حسن يتأخر انهارده قولتلها لا انا مش رايح أصلا في حته أن مروح ليه كده مافيش سهر قولتلها لا في بس في البيت بقا اصلي مدي كلمه انهارده ولازم انفذ ضحكت ضحكه حرفياً وقفت بتاعي ...قالتلي طب اوعي تقصر قولتها عيب عليكي لو حسيتي بهزه كده و انتي ع السرير متقلقيش ده مش زلزال ده انا ضحكت ضحكه اسود من الي قبلها ....يا جامد ماشي يا خوفي متعرفش تنفذ قولتها لا متقلقيش احلا تنفيذ و هبقي احكيلك ع الي حصل قالتلي يا قليل الادب سلام ...سلام
و عدت الليله عدي 3 ايام متكلمناش عشان أبو حسن كان في اجازه و اول مسافر لاقيتها بترن عليا قول ما فتحت عليها قالتلي ينفع كده قولتلها في ايه بس قالتي يعني تقولي هزه بسيطه و يقع بيا السرير و أنا وقعت ع الأرض من كتر الضحك و الكلمه خربتني بصراحه قولتها لا ده انا الي سمعت هزه جامده امبارح لما سالت عرفت انها طلعه من بيتكم أبو حسن شكله جامد قالتلي تعرف تسكت اسكت عشان انت كده متعرفش حاجه قولتها طيب بس هنتكلم بليل براحتنا لما راوح البيت فاضي و نحكي ع رواقه و قفلت معاها انا بقول لنفسي هنيكها خلال يومين بالكتير ما هوا البطل ده مش هينفع يعدي كده لازق ادوقه...
و روحت بعد الشغل اخدت الشور الجميل و لابست شورت بس ع البوكسر و عملت الشيشه الرايقه و شويه تسالي و فكها و ضلمت الدنيا بعتلها رساله ردت ع طول ايه الاخبار تمام تمام هيا بتعمل ايه ...انا...ولا ايه بشرب شيشه و بكل و بكلمك يا رايق انت قولتها حد يبقي بيكلم الجمال ده و ميكونش رايق ...هيا...بس مش قوي كده قولتها ده اوي و جامد و بصحيح انتي مش واخده بالك من نفسك ولا ايه اتنهدت كده و سكتت ثواني و قالتلي بس الحظ مش حلو معايا ** واعدني بالي مقصر معايا في كل حاجه قولتلها. و أنا روحت فين هوا يقصر انا أسد ع طول ضحكت و قالتي ** يخليك ليا. و متحرمش منك ف صورت الحاجه الي قدامي ع ترابيزه الانتريه شويه تسالي و شويه فاكهه و شيشه فواكه النور مطفي و في ضوء خفيف كده جامد بيعمل شغل عالي في الضلمه و بعت الصوره انا متعمد اعمل كده و بعت الصوره ليها
هيا...ايه الجو الجامد ده قولتلها ايه رايك قالتلي راي في ايه يا بختها مراتك كل يوم في الجو ده قولتها انا بحب كده و رنيت عليها فيديو قاصد برضو اني اعمل كده قولت اجرب لاقيتها فتحت بس قافله الكاميره عندها صورت الحاجه كده و اغاني هادئه شغاله و بعدي قلبت الكاميرا انا قال بقا لابس شورت بس و جسم حلو بقولها ايه رايك قالتلي يجنن عجبني الجو ده اوي قولتها ليه مدرايه وشك شيلي ايدك و كلميني....هيا لا مش هينفع
انا....ليه مش هينفع
هيا....يعني مش هينفع لأن انا قاعده براحتي
.انا...طيب عادي يعني وشك بس اشوفك و هقفل
قالتلي ماشي و شابا اديها و احه ع الي شوفته لابسه كاش مايوه ابن متناكه مبين اكتر من نص صدرها و شعرها جامد اوي فضلت متنح كده ثواني مش بتكلم و مركز مع بزازها الي تجنن و هيا ساكته برضو و بعدين قالتلي مالك قولتلها مالي ايه ايه الجمال ده هوا في كده
قالتلي اه و في احسن من كده
بصراحه بزازها تهبل قولتلها لا انا مشوفتش احسن من بزازها واقفه في الكاش مايوه تحسهم عاوزين ينطه من مكانهم كده قالتلي طب شوفتني اققفل بقا قولتلها اقفلي هرن عليكي اتكمنا فون قولتها ازاي الراجل ده يسبك القشطه دي قالتلي و لما بيجي و**** كأنه مجاش اهم حاجه عنده نفسه و بس و أنا اولع قولتلها ده ابن متناكه سوري يعني في اللفظ قالتلي لا سوري ليه انت بتقول الحقيقه لعبت انا ع الوتر الحساس بقا قولتلها انا عن. نفسي لو انتي مراتي استحاله اسيبك و امشي بعيد عنك و الظروف حكمت الكام يوم الي هعدهم معاكي يعني...و سكت قالتلي كمل سكت ليه قولتها بس من غير متزعليش مني قالتلي كمل كلامك قولتلها الكام يوم الي هعدهم مش ابطل نيك فيكي هخليكي ترتاحي لحد ما ارجع..انا قولت الكلمتين و يا صابت يا خابت هيا مسطويه أصلا بس قولت ممكن تتقل مثلا
اننهدت كده و طلع منها حته اه و بعدين قولتها بعدين ايه يا بنتي انتي تتاكلي و ميتشبعش منك و لا منه من غير ما اشوفه حتي ردت بصوت فايق كده هوا مين جوزي قولتلها جوزك ده تبوسيه و تحتيه جمب الحيط طب هوا مين قولتها طيب من غير زعل...قول بقا...قولتلها البطل لو بجد انتي مراتي هقطعك هخليكي تقولي خليك بره البيت متيجيش تنهدت كده و قالتلي مقولتليش هوا مين الي مش هتشبع منه قولتها بصراحه كسك أن متأكد أنه ميتشبعش منه طلعت حته اااه قالتلي هتعمل ايه يعني قولتها كتير بس يا خساره بقا انا مش جوزك قالتلي اعتبر نفسك جوزي دلوقتي و أنا معاك قولتلها اولا كده هنزل ع كسك ده و زنبورك اقطعهم
هيااا...ااااااه و ايه كمان
هلحس كسك لحد ما ادوق طعن عسلك
هيااا..و ايه كمان يا جوزي
قولتها هشفخ كسمك هاكله أكل و بعدين هطلع ع بزازك و ارضع فيهم لحد يا تقولي حقي برقبتي
هيااا.ااااه براحه طيب يا كده
انا...ما الي يشوف الجمال ده و البزاز الي تجنن دي لازم يأكلها
اااااه براحه مش قادره
هوا انا لسه عملت حاجه
هيا...ما تيجي أمصهولك
انا..هواا ايه
هيا....زبرك..انا هنا هجبت يا جدعان بجد خربتني
بقت تطلع صوت كده ابن متناكه و أن اديها ردود أفعال تجننها اكتر
لحد ما جت قالتي انا تعبانه قوي يلا بقا داخله
انا...يلا نامي ع ضهرك و افتحي رجلك
هيا...بتلعب في كسها و الصوت يجنن يلا يا حبيبي انا فتحا رجلي اهو دخله بقا
انا...يلا يا شرومطي قالت ااااااااه و لبوتك كمان
ادخل زي اااااه. دخله كله عاوزاك تقطع كسي
كده صرخت و قالتلي اااااااه زيك حلو اوي قولتلها صوتك حد يسمعك قالتلي كسم الي يسمع نيك انت بس عاملت معاها واحد في الفون ابن متناكه مسبتهاش غير و هيا غرقانه و مرتاحه و أنا زبي زي الحديد بس مجبتهمش المهم أخط فصل انا مرنتش بعد دققتين لقتها بترن قفلت ليه قولتلها مش انا الي قفلت الخط تقريبا قطع تمام
عامله ايه قالتلي يخربيتك ايه الي انت عملته ده قولتله انا معملتش اي حاجه لسه قالتلي هوا في احسن من كده قولتلها في افجر من كده
جت في بالي فكره بنت لذينا قولتلها بقولك ايه هين عليكي و افتحي الكام ثواني قالتلي ماشي
رنيت فتحت قومت مصورلها زبي و ساكت مبتكلمش هيا شافته برقت و ثواني كده قالتلي هوا عامل كده ليه نفسي في اوي ما تيجي تاني قولتلها انا هاجي بس مش في الفون
قالتلي اومال فين
قولتلها عاوز اشوفك
قالتلي و أنا كمان جاهزه اشوفك من بكره..!!!
اسف لو طولت عليكم بس حبيت احكي الموضوع بالتفصيل زي ما حصل معايا بالظبط
هكمل القصه لسه طويله و أحداثها كلها تجنن
و مش هغيب عليكم....
و ياريت لو الناس عاوزاني تكمل تقول
و لو مش عاوزاني تكمل برضو تقول
تفاعل يا رجاله ؟؟👌
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كمل جميل جداً
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77 و ناقد بناء
لا القصه حلوه اووي
 
  • عجبني
التفاعلات: malek77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%