NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kιɳg Jr

النهايه...
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
  • عجبني
تقدر توصفلي شعور الحب؟
الحب بيتحس مش بيتوصف
الحب انك تحس ب امان وطمأنينة مع الشخص اللي بتحبه انكم تبقوا سند لبعض وقت الديقه والشده الحب مش لازم نتكلم اليوم كله ممكن نص ساعه او رساله وحده تكفي ف اليوم الحب انك تفهم حبيبك بدون ما يتكلم وتحس بيه وكلام تاني كتير

الحب موجود طبعا بس نادر جدا
مش نادر ولا حاجه..
هي الفكرة بس ان إللي بيطلع يتكلم عن الحب إما بيقول دي خاينة بنت ستين🤬🤬 أو ده واطي غرغر بيا وهرب أو أو أو يعني بيصدرولنا فشلهم إللي بيخلينا نشك في وجود الحب..
هما هما نفس الناس إللي بيتخرسوا ويختفوا وقت مايكونوا عايشين قصة حب حلوة وسعيدة.. قال يعني هنحسدهم مثلاً 😏
سيبك،، أنت عامل ايه🤗

• عجبني
التفاعلات: LADY MONA
مش نادر ولا حاجه..
هي الفكرة بس ان إللي بيطلع يتكلم عن الحب إما بيقول دي خاينة بنت ستين🤬🤬 أو ده واطي غرغر بيا وهرب أو أو أو يعني بيصدرولنا فشلهم إللي بيخلينا نشك في وجود الحب..
هما هما نفس الناس إللي بيتخرسوا ويختفوا وقت مايكونوا عايشين قصة حب حلوة وسعيدة.. قال يعني هنحسدهم مثلاً 😏
سيبك،، أنت عامل ايه🤗
ما كله بقي بيجاهد نفسه علشان يلحق يخزوق قبل ما يتخزوق هي بقيت دايره كدا ليه الواحد مبقيش واثق ف حد و**** 😂
انا عايش ومش عايش اهو انتي ايه الدنيا عامله ايه

• عجبني
مش نادر ولا حاجه..
سيبك،، أنت عامل ايه🤗
انا الحمد لله بخير ي عسل وانت اخبارك ايه
حكم انا عارف ان انت فيلسوفه ي باشا 🤣

• بيضحكني
الحب بيتحس مش بيتوصف
الحب انك تحس ب امان وطمأنينة مع الشخص اللي بتحبه انكم تبقوا سند لبعض وقت الديقه والشده الحب مش لازم نتكلم اليوم كله ممكن نص ساعه او رساله وحده تكفي ف اليوم الحب انك تفهم حبيبك بدون ما يتكلم وتحس بيه وكلام تاني كتير
طبعا جربت ده كله بس مكملناش علشان كدا مش قادر اتخطي

طبعا جربت ده كله بس مكملناش علشان كدا مش قادر اتخطي
اكيد كانت في حاجه مش مظبوطه ف العلاقه من نحيتك أو من نحيتها هي أو ممكن يكون **** مش حابب انكم تكملوا مع بعض

اكيد كانت في حاجه مش مظبوطه ف العلاقه من نحيتك أو من نحيتها هي أو ممكن يكون **** مش حابب انكم تكملوا مع بعض
كانت من نحيتها علي ما اعتقد بس الحمد لله اكيد هييجي الاحسن ❤️

• حبيته
التفاعلات: ☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆
  • حبيته
التفاعلات: Kιɳg Jr
ما كله بقي بيجاهد نفسه علشان يلحق يخزوق قبل ما يتخزوق هي بقيت دايره كدا ليه الواحد مبقيش واثق ف حد و**** 😂
انا عايش ومش عايش اهو انتي ايه الدنيا عامله ايه
الحمدللّٰه عايشه ومتعايشه🤗

• حبيته
التفاعلات: Kιɳg Jr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دايماً ياارب🙏
يابني بطل اوشاعاااات قال فيلسوفة قال🤪🤪
طب ابعتيلي تعالي نرغي شويه ي فيلسوفه 🤣

• عجبني
طب ابعتيلي تعالي نرغي شويه ي فيلسوفه 🤣
أوك حتى عشان تديني لينك بن خوسيه أجربه🤗