NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هكر نساء

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
  • عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون, Zabeeeeer, ابراهيم ابراهي و شخص آخر
سمعت مين من محارمك وهيا بتتناك وكان احساسك ايه
امي الملبن بتتناك من ابويا كل يوم و بيمتعه علي الاخر و انا ببقا قاعد وراء الباب من بره و ببقا سامع كل حاجه و بسمع رزعه في امي و بسمع الاسبانكات اللي بيديهالها و ببقا مستمتع علي الاخر و بضرب عشره كل يوم علي اللي انا بسمعه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Superboy و as@as
امي الملبن بتتناك من ابويا كل يوم و بيمتعه علي الاخر و انا ببقا قاعد وراء الباب من بره و ببقا سامع كل حاجه و بسمع رزعه في امي و بسمع الاسبانكات اللي بيديهالها و ببقا مستمتع علي الاخر و بضرب عشره كل يوم علي اللي انا بسمعه
امك جسمها حلو ولا ابوك بيقضي واجب وخلاص

امك جسمها حلو ولا ابوك بيقضي واجب وخلاص
لا ابويا مريحه اوي لحد النهارده و هي جسمها حلو اوي ملبن

• عجبني
التفاعلات: فحلها
ت
تب ماتيجى تقلى بتسمع ايه

بتلبس ايه قدامكو

بتلبس ايه قدامكو
قمصان نوم عادي كده ولا كان ابنها قاعد
و ابويا مش بيقوله حاجه ولا بيزعقله و لا بيتخانق معاه ولا اي حاجه خالص

• عجبني
التفاعلات: as@as
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قمصان نوم عادي كده ولا كان ابنها قاعد
و ابويا مش بيقوله حاجه ولا بيزعقله و لا بيتخانق معاه ولا اي حاجه خالص
تعالا خاص كده

شكل امك ممتعة ابوك و بتتشرمط معاه صح

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%