NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شوفتي حاجه وحشه ولا ايه 😂
كانوا عاملين عرض جديد والعرض ده كان عرض السكاكين فالمدير كان عايزني ابقي المساعده البيتحدف عليها انا رفضت راح قال اني كده هترفد اضطريت اوافق ولما وافقت في اول عرض ومع حدف اول سكينه محستش بنفسي غير في المستشفي والمدير بيصحك وبيفولي تم دفع فلوس المستشفي وانتي مرفوده 🙂

كانوا عاملين عرض جديد والعرض ده كان عرض السكاكين فالمدير كان عايزني ابقي المساعده البيتحدف عليها انا رفضت راح قال اني كده هترفد اضطريت اوافق ولما وافقت في اول عرض ومع حدف اول سكينه محستش بنفسي غير في المستشفي والمدير بيصحك وبيفولي تم دفع فلوس المستشفي وانتي مرفوده 🙂
😂😂😂ابشري

دي مش اسأله انا اتلخبط انت المفروض تقول كلمه وانا اقولك موقف حصلي ليه علاقه بالكلمه دي وانا كذلك معاك
عادي ولا يهميك
اثاره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Gooooo
  • عجبني
التفاعلات: Gooooo
كنت بلعب ماتش وكسرت صوبع ايدي
ورحت تاني يوم قولتلهم انه اتخبط وانا في الارض ولحد دلوقتي محدش يعرف الحقيقه غير اخويا

ورحت تاني يوم قولتلهم انه اتخبط وانا في الارض ولحد دلوقتي محدش يعرف الحقيقه غير اخويا
تمام

دورك

• عجبني
التفاعلات: mostafa w
في مره ماما كانت مربيه قطه وانا كنت طفله عندي ٨ سنين تقريبا فلقيت ان القطه بتلعب في الطين روحت جبتها وحطيتها في الغساله وشغلت عليها 🙂

• بيضحكني
التفاعلات: مو.
في مره ماما كانت مربيه قطه وانا كنت طفله عندي ٨ سنين تقريبا فلقيت ان القطه بتلعب في الطين روحت جبتها وحطيتها في الغساله وشغلت عليها 🙂
😂😂😂شاطوره
كده اجبلك هديه على النضافه دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%