NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الفندق الهندي الانا فيه من يومين عاملة الغرف كانت عايزه بقشيش انا روحت دفعت ليها بالروبيه العمله الهناك لقيتها بتقولي عايزه بالدولار لقيتها ابتديت تتكلم هندي وتعلي ثوتها وانا مش فاهمه بعد كده لقيتها بتشاور علي مخها وفي كلمه قالتها قريبه من عقل انا حسيتها بتشتم وطلعت المصريه الجوايا وهزقتها بالانجليزي وقدمت فيها شكوي
الست المصرية الأصيلة 👏

• بيضحكني
التفاعلات: Omar Tamer
😂 بما إني طويل و عندي فوبيا من المرتفعات فالأبراج ده قصه رعب عندي ، مره كنت طلع رحلة إلي القاهرة و الأهرامات بقي فأول مرحني الأهرامات أنا و مجموعة شباب فضلنا نطلع علي الهرم فببص تحتي كنت دخت و كنت هقع و الحارس جه و زعق و أنا بنزل كنت اتزحلقت برده 😂 .

زمان لما كنت فالكويت كان عندي ييجي ١٥ سنة كنت بدخل البقالات
بقعد اتحرش فالبنات الاسيويين و الافارقة اللي بيكونوا عند الكاشير(عشان بيكون في مدخل الباب) كنت بقعد احسس على طيا*هم و كأنها بالغلط😂😂

زمان لما كنت فالكويت كان عندي ييجي ١٥ سنة كنت بدخل البقالات
بقعد اتحرش فالبنات الاسيويين و الافارقة اللي بيكونوا عند الكاشير(عشان بيكون في مدخل الباب) كنت بقعد احسس على طيا*هم و كأنها بالغلط😂😂
قوليلي انتي بقى
المصيف..
في أمريكا و مصر

😂 بما إني طويل و عندي فوبيا من المرتفعات فالأبراج ده قصه رعب عندي ، مره كنت طلع رحلة إلي القاهرة و الأهرامات بقي فأول مرحني الأهرامات أنا و مجموعة شباب فضلنا نطلع علي الهرم فببص تحتي كنت دخت و كنت هقع و الحارس جه و زعق و أنا بنزل كنت اتزحلقت برده 😂 .
😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%