NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صاحبي ومخزن اسراري
من وانا في ثانوي بجري عليه اقعد معاه لوحدنا واحكيله شوفت بحور كتير ما حبيت قد بحر اسكندريه وشط اسكندريه
يخت

في مره كنا طالعين رحله كا عيله مش اسره فالمهم انا كنت لسه حوالي ١٨ او ١٩ سنه وكنت لابسه بيكيني وفجأ السواق راح قال في هجوم للقرش قريب من هنا كلنا خوفنا وطلعنا جري ف وانا طالعه من البحر علي سلم اليخت كان في تقريبا مسمار او شئ زي كده المهم القطعه المن قوق شبكت في واتقطع ومع السرعه مخدتش بالي غير وانا واقفه فوق ولقيت نفسي بالقطعه المن تحت بس وخدت ديلي في سناني وفضل قاعده الكبينه لحد مام مشينا

فينك يا ديجا

في مره كنا طالعين رحله كا عيله مش اسره فالمهم انا كنت لسه حوالي ١٨ او ١٩ سنه وكنت لابسه بيكيني وفجأ السواق راح قال في هجوم للقرش قريب من هنا كلنا خوفنا وطلعنا جري ف وانا طالعه من البحر علي سلم اليخت كان في تقريبا مسمار او شئ زي كده المهم القطعه المن قوق شبكت في واتقطع ومع السرعه مخدتش بالي غير وانا واقفه فوق ولقيت نفسي بالقطعه المن تحت بس وخدت ديلي في سناني وفضل قاعده الكبينه لحد مام مشينا
مسمار غبي ما بيفهمش

غبي وا للـــــه غبي
كان فيه زتونه كنت هاموت عليها

دورك

ليا مواقف كتير ، في مره كنت رايح الغيط و كنت ماشى جنب الترعه و اذ أفاجئ بمجموعة من الكللابب ، و مفكرتش و لفيت
وشي وأجري و الكللابب تجري ورايا ، خلاص كانت الكللابب هتمصمصني ، لحد لقيت ابن حلال راكب الحمار و بعدهم عني 😂😂

كانت موقف مرعب

ليا مواقف كتير ، في مره كنت رايح الغيط و كنت ماشى جنب الترعه و اذ أفاجئ بمجموعة من الكللابب ، و مفكرتش و لفيت
وشي وأجري و الكللابب تجري ورايا ، خلاص كانت الكللابب هتمصمصني ، لحد لقيت ابن حلال راكب الحمار و بعدهم عني 😂😂

كانت موقف مرعب
هه راجل 😂😂

كانت موقف مرعب
ذمه ودين يا شيخ مش مكسوف من نفسك 🙂

عمري ما كنت بعرف اعاكس
وفي مره حاولت اصيع
وكان قدامي بنتين بتوع كليه تربيه رياضيه ولابسين ترنجات وانا انسحب من لساني واعكس بهبل واقول احسن واحده فيكم اللي لابسه كوتشي اسمر
الاقي اللي بيخبط علي كتفي ويقولي ترضاها لاختك وتقريبا كان ابو وحده منهم
انا وقفت زي المبلول من الكسفه وكانت اول واخر مره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%