NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حصل يا مخ با ****
وكنت انا اللي مكسوف ياجدع
انا بضحك ع الأسد ال فضح نيتك قدامها 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

كنت هتحبس بسبب اني كنت مشتريه تمثال قطه من الهرم الهو ب ٢٥ جنيه وكنت واخداه معايا في الشنطه وكنت رايحه امركا عدديت من مصر وفي مطار امريكا افتكروه اثار وكنت هتحبس
دورك

انا بضحك ع الأسد ال فضح نيتك قدامها 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اسكت اسكت دي كانت خروجه مهببه
كان مقرور عليها

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
اسفييين يا نجم

السمك
في مره لما كنت في امريكا كنت بعمل سمك وجمبري لأصحابي والجو ده قبل ما اتجوز فحبيت اعمل مقلب فيهم حطيت فياجرا في الاكل اقسم بالل ه زي ما بقول فبعد ساعه من الاكل واحنا بنتفرج علي التلفزيون لقيت الولاد مش قاعده علي بعضيها ولا حتي البنات شكلهم كان مسخره فالولاد قالوا ان الكل يخش ينام بس البنات تقوم الاول قومنا ودخلنا والبنات لما دخلوا الاوض حرفيا كانوا علي بعض 😂 والولاد سمعني صوتهم بيتخانقوا وكانت ليله بنت لزينه 😂😂

في مره لما كنت في امريكا كنت بعمل سمك وجمبري لأصحابي والجو ده قبل ما اتجوز فحبيت اعمل مقلب فيهم حطيت فياجرا في الاكل اقسم بالل ه زي ما بقول فبعد ساعه من الاكل واحنا بنتفرج علي التلفزيون لقيت الولاد مش قاعده علي بعضيها ولا حتي البنات شكلهم كان مسخره فالولاد قالوا ان الكل يخش ينام بس البنات تقوم الاول قومنا ودخلنا والبنات لما دخلوا الاوض حرفيا كانوا علي بعض 😂 والولاد سمعني صوتهم بيتخانقوا وكانت ليله بنت لزينه 😂😂
كل مواقفك كده مسخره
دورك

واحشني اوووي ابن الايه ده
وهنا بقصد النوووم بعمق
مش النوم القليل المتقتع
اوقات كتير بحسد الناس اللي بتحط دماغها ع المخده وتروح

واحشني اوووي ابن الايه ده
وهنا بقصد النوووم بعمق
مش النوم القليل المتقتع
اوقات كتير بحسد الناس اللي بتحط دماغها ع المخده وتروح
الحلم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في مره كنت بشرب شيشه مع صحبتي فالكافيه وجوزي ميعرفش اني لسه بشيش مبتطلش ولمحتوا من الازاز انه داخل اخدت ديلي في سناني وجريت عاي الحمام فضلت قاعده فيه لحد ما مشي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%