NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه يعني حز الكلوت باين علي طياز أمى و امك مهو كل ده علشانا مستخسرة في نفسها كلوت جديد ولابسه كلوت صغير مش مداري لا ورا ولا قدام عشان تدينى و تديك فلوس نتمنظر بيها قدام صحابنا في الاخر بقت هي اللي شرموطه و طيزها في الشارع الكبير و الصغير بيبعبص فيها 🔥
بس صراحة طياز امهاتنا كبرت واحلوت🤤🔥

زي طيز ماما الكبيره المربربه بتوقف ازبار الشارع عليها

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و MADAM SOSO
وانا نفسي افشخ طيزها الكبيره
تعالي اركبها زي الكلبه واحشر زبك في طيزها الكبيره واضربها جامد علي طيزها وافضل نيك في خرمها لحد متنزل لبنك في طيز مامتي

تعالي اركبها زي الكلبه واحشر زبك في طيزها الكبيره واضربها جامد علي طيزها وافضل نيك في خرمها لحد متنزل لبنك في طيز مامتي
ده انا هاجي افشخ طيزها واغرقها لبن لحد ما تقدرش تقفل رجلها ولا تقدر تمشي

ده انا هاجي افشخ طيزها واغرقها لبن لحد ما تقدرش تقفل رجلها ولا تقدر تمشي
براحه علي مامتي عشان طيزها بتترج جامد وانا بغير عليها

ايه يعني حز الكلوت باين علي طياز أمى و امك مهو كل ده علشانا مستخسرة في نفسها كلوت جديد ولابسه كلوت صغير مش مداري لا ورا ولا قدام عشان تدينى و تديك فلوس نتمنظر بيها قدام صحابنا في الاخر بقت هي اللي شرموطه و طيزها في الشارع الكبير و الصغير بيبعبص فيها 🔥

قولهم بقى عشان يفهموا و يقدروا

• حبيته
التفاعلات: Fares47
احححححححح كسمي الوسخه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

امي بتلبس خيط

• عجبني
التفاعلات: zobry kbeer
مكنتش هتحتاج كلوت اكبر لو طيزها مكبرتش من اللعب فيها

ماما بتنزل من غيره اصلا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%