NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الف بركه يا ريس هي كدا فكت طالما مسيحتلكش ف الشغل يبقي تمام قولها عاوز اشوفه واتاكد انه لايق عليكي😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
الف بركه يا ريس هي كدا فكت طالما مسيحتلكش ف الشغل يبقي تمام قولها عاوز اشوفه واتاكد انه لايق عليكي😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂

يا خوفي لتقولم البسهولك ليلة الدخلة وتعالى كلم بابا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed142، الـ مجتاو و AMG.
  • بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
يستااا
جامد وجهز الصدادات والمدافع احتياطى 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: AMG.
  • بيضحكني
قول ياعم الي حصل وبطل غلاسه

• بيضحكني
  • بيضحكني
طب هنستنى بكرا ولا هترد النهارده 😂
انا رديت من ساعه
قلب ف الكومنتات هتلاقي كومنت كبير 😂😂
شوفوه بقي 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص ... هى مش هتقول لحد و انا متاكد .. بس مش شرط تيجى معاك سكة هتحاول تقاوم شوية ... بس كده هى عرفت انك عاوزها و انت اديتها ضوء أخضر .. هى بقى هتأمن عليك و تبقى عارفة و اول ما تفكر تعط هتفكر فيك

• بيضحكني
بص ... هى مش هتقول لحد و انا متاكد .. بس مش شرط تيجى معاك سكة هتحاول تقاوم شوية ... بس كده هى عرفت انك عاوزها و انت اديتها ضوء أخضر .. هى بقى هتأمن عليك و تبقى عارفة و اول ما تفكر تعط هتفكر فيك
يمكن 😁 عموما هتنبهروا بحواري 😁😁

انا حابب افضفض معاكم في حاجه عملتها
رغم اني رافض مبدأ العط عموما بس مكذبش عليكوا انا ضربت فكره ف دماغي و نفذتها و معرفش عواقبها او مش هاممني عواقبها، المهم بنت زميلتي في الشغل بنقعد نهزر وقت مفيش ضغط شغل و عشان عيد ميلاها النهارده روحت اشتريتلها هديه لحد هنا طبيعي و عادي

بس الحركه الجريئه اشتريت قميص نوم اسود من محل عندي و لافيته في بوكس هديه و غلفته و سلمتهولها و هي ماشيه عشان شفتها خلص دلوقتي

تفتكروا هيحصل ايه 😂😂
مفيش اى حاجه بتحصل غير حاجه من الحجات دى
يا اما الهديه هتعجبها وساعتها انتا لازم تفهم ده من نظره عنيها
يا اما مش هتعجبها وهتلاقى العلاقه بينكم مجرد شغل وبس
او هى هتعتبر الموضوع انك حاولت تعبر عن جمالها بطريقه خاصه بينكم فى وقت حلو إلى هو عيد ميلادها وهتفضلوا زى ما انتوا كدا والعلاقه تكون احلى كمان مع الوقت لأن ساعتها هيكون فيه اكتر من حاجز اتشال بينكم
بس خلى بالك لان اكبر حاجز هيكون اول مره تتكلموا فى موضوع الهديه وهو إلى يحدد بعد كدا هتبقوا اى

• حبيته
مفيش اى حاجه بتحصل غير حاجه من الحجات دى
يا اما الهديه هتعجبها وساعتها انتا لازم تفهم ده من نظره عنيها
يا اما مش هتعجبها وهتلاقى العلاقه بينكم مجرد شغل وبس
او هى هتعتبر الموضوع انك حاولت تعبر عن جمالها بطريقه خاصه بينكم فى وقت حلو إلى هو عيد ميلادها وهتفضلوا زى ما انتوا كدا والعلاقه تكون احلى كمان مع الوقت لأن ساعتها هيكون فيه اكتر من حاجز اتشال بينكم
بس خلى بالك لان اكبر حاجز هيكون اول مره تتكلموا فى موضوع الهديه وهو إلى يحدد بعد كدا هتبقوا اى
❤️❤️

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%