NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة " حركات ف الرقص" لما اعملها بتهيجنى على نفسي

مش بتتكلم عل رقص بنت دى كانت بترقص وبتهز طيزها

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
فيه حركات احنا البنات بنحب نكررها واخنا بنرقص لما يكون المزاج عالى معانا اوى فى الفرح وبنعشقها عن باقى الحركات ف الرقص ..ودى لانها شكليا رقص بس ف الحقيقه حركات تهييج موت ..بتهيجنا على نفسنا لثوانى كدا و بتحسننا بانوثتنا زياده عن باقى الحركات و بمتعه كبيره اوى ..
و هما 3 حركات ..
الاولى ..بقدم رجلى لقدام وبعدين ارجعها ورا واخبط بطيظى خبطه ولازم ابص على طيظى وانا بخبط عشان اهيج حرفيا على نفسى واتمتع وهنا ببقه متخيله انى بضرب حد بطيظى ف بهيج فعلا
والتانيه ..
اما اوطى اوى بس وألف بطيظي اعمل دايره ..هنا برضو بهيج على نفسي لانى بحس كأنى بعرض طيظى للناس تتفرج عليها
والثالته ..
لما اكون مرحرحه البراه خااص واهز سدرى كذا مره ورا بعض ..مش مره وبس ..بحس بهيجان فعلا

وبس كدا
احنا هيجنا ع الكلام عايزين فديو شرح عملى **** عليكى 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
بس كانت جامده انتى نفسك ممكن تهيجى عليها

فيه حركات احنا البنات بنحب نكررها واخنا بنرقص لما يكون المزاج عالى معانا اوى فى الفرح وبنعشقها عن باقى الحركات ف الرقص ..ودى لانها شكليا رقص بس ف الحقيقه حركات تهييج موت ..بتهيجنا على نفسنا لثوانى كدا و بتحسننا بانوثتنا زياده عن باقى الحركات و بمتعه كبيره اوى ..
و هما 3 حركات ..
الاولى ..بقدم رجلى لقدام وبعدين ارجعها ورا واخبط بطيظى خبطه ولازم ابص على طيظى وانا بخبط عشان اهيج حرفيا على نفسى واتمتع وهنا ببقه متخيله انى بضرب حد بطيظى ف بهيج فعلا
والتانيه ..
اما اوطى اوى بس وألف بطيظي اعمل دايره ..هنا برضو بهيج على نفسي لانى بحس كأنى بعرض طيظى للناس تتفرج عليها
والثالته ..
لما اكون مرحرحه البراه خااص واهز سدرى كذا مره ورا بعض ..مش مره وبس ..بحس بهيجان فعلا

وبس كدا
شوف ازاي واحنا اللي ظلمنا صاحبة الفستان الازرق🤣🤣🤣👿

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و هما 3 حركات ..
والتانيه ..
والثالته ..

وبس كدا
متألقه ك العاده ي ابله حنان 🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%