NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حرب في المنتدي وعلي المنتدي

دانا اتعرض عليا ابقي مدير هناااك 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زهايمر و tymwr harwn
بالظبط كل المنتديات المفروض تنافس هنا بتكون واخده هنا هاي كوبي وتحطه هناك وده اكبر دليل علي فشلهم ونجاحنا
طمع وده وحش وفي الغالب بيفشل اصلا تحياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: tymwr harwn
ازاي بتكونوا صداقات هنا

ياسطا انا شاب+ شكل الصنف مضروب🤣🤣
لامواخذه ي صديقي
لا اخوك لسه يدوب مفتح عينه 😅
هصطبح واقولك 😅😝

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • حبيته
  • حبيته
حرب في المنتدي وعلي المنتدي :
اسم غريب شوية يا جماعه بس من اول ما رجعت وانا ملاحظة ان في حاجه غلط بتحصل هنا ف المنتدي في مشكلة وفي حد بيحاول يوقع المنتدي علي ما اظن

في اكتر من مشرف اتكلم علي الموضوع ده وامنية رشدي برضو اتكلمت بس انا مش فاهمه الحقيقه المشكلة

بس الانا فهمته ان في واحد اسمه راحل تقريبا عمل منتدي تاني وبياخد ناس من هنا يوديها هناك وبيخش لناس خاص وبيرهبهم وبيفهمهم ان المنتدي مراقب وبيحاول يخلي كتاب القصص بتوع منتدانا الغالي توقف كتابة واعتقد ان في ناس راحت هناك فعلا وده الانا فهمته حتي الان معرفش اذا في حاجه تاني او لا

بس انا حابة اقول حاجه لكل الهنا

انا ايوة ليا فترة بعيدة عن المنتدي متكرش بس بجد احلي الفترات الكنت بقضيها في يومي كانت الفترة الانا بكون فاتحه فيها المنتدي بحس انه بياخدني من عالم المشاكل والقرف لعالم جميل كده بعمل فيه الانا عايزاه بكون صداقات مع ناس فاهماهم وفهمني بنتكلم ونضحك ونهزر ونتكلم جد ونشوف مشاكل ونعمل مشاكل مع بعض ونتصالح فوقتها وكذا وكذا وكذا ، كان احساسي وانا هنا ان دي عيلة تانية ليا مش مجرد موقع بقعد اضيع فيه وقتي وخلاص وتقريبا كلكم حاسين بكده واني مش لوحدي البحس بكده

في منتديات تاني كتير في الوطن العربي كله لكن احنا افضل منتدي فيهم واعلي منتدي فيهم من حيث الاشخاص والافكار والمنشورات الهنا ومن حيث الروح

مظنش اننا احسن منتدي من فراغ انا متأكد ان السبب ف كده اننا مميزين عن الباقي باننا هنا كلنا عيلة محدش بيكره التاني ممكن نختلف ممكن تحصل بينا مشاكل لكن عيلة واكيد هنرجع لبعض ، يا جماعه احنا المنتدي الوحيد المهما ناس طلعت منه مسيرهم يرجعوله تاني واكبر دليل علي كده انا قدامكم ليا فترة طويلة مفتحتش بس رجعت تاني لهنا لان في انتماء داخلي كده بيخليني ارجع دايما

اتمني ان محدش يسمع اي اشاعات مغردة هدفها تدمير المنتدي ، ولا حد ييمشي ورا اي حد والسلام هنا ، معلوماتك تاخدها من امنية رشدي ومن المشرفين فقط لكن مش اي حد والسلام يلعب فدماغكم ويقولكم كن فيكون يا جماعه

ولا انتوا اي رايكم فكلامي ، ولا انا غلط فحاجه من القولتها
كلامك صح جدا جدا جدا وفعلا المنتدي هنا بوابة للراحة من الضغط والمشاكل وعالم احنا اللي عاملينه وبنقعد فيه براحتنا من غير ما نتجمل ولا نحط اقنعة
يحيا نسوانجي 🖤🖤🖤

كلامك صح جدا جدا جدا وفعلا المنتدي هنا بوابة للراحة من الضغط والمشاكل وعالم احنا اللي عاملينه وبنقعد فيه براحتنا من غير ما نتجمل ولا نحط اقنعة
يحيا نسوانجي 🖤🖤🖤
حقيق فعلا يحيا نسوانجي

• حبيته
التفاعلات: أحمد السويسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%