NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طبعا إلى قال عنك كلام وحش اكيد انسان زباله
وخلى بالك انه ممكن يكون عرفك شخصيا وعلشان كده متديش الأمان لحد
مش كل الناس قلبهم نضيفه في ناس معندمهومش قلب اساسا
وفي الاخر احب اقولك متزعليش الدنيا دي سلف ودين واكيد الغلط هيترد بطريقة لانعلمها❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️💗💗💗

انا مش فاهم أيتها حاجه 🙄

ماللي يتكلم يتكلم كبري دماغك اكتفي بالصمت والنظرة مش يمكن اصلا اللي قدامك مليان بلاوي
فيه من اللي اتهموكي بينيكوا طوب الارض وحشاشين ومخدرات وقرف وممكن اصلا عرقهم من واحدة ست ورغم كل دا هو ورا شاشة ولا يهزك
انا اتبسطت لما قولتي انك جامدة وقوية وانا بحب الستات دي
ف عيشي حياتك واتبسطي وابتسمي
ياستي لو بتمارسي جنس ف هو لنفسك وتتبسطي لنفسك
مومس برضو لنفسك بنشربي برضو لنفسك
طالما بقا انتي مستريحة خلاص يامرام ، وبعدين حد يبقا اسمو مرام ويبقا زعلان كدا

ليه دايما الانسان بيبوظ اي حاجه حلوه ؟
ليه خليتوا المكان اللي بقيت برتاح فيه وبطلع كل اللي جوايا خليتوه نار خايفه اقرب منه لاتحرق بكلامك عليا
طول الوقت كان بيوصلني ابشع كلام عليا وكنت بسكت
قولتوا عليا شرموطة كتمت في قلبي وسكت
قولتوا عليا مومس سكت ومفتحتش بقي
قولتوا عليا كل اللي تتخيلوه وسكت
لكن توصل انكم توصفوني بالغدر والخيانة
انا مش غداره ومش خاينه و**** حرام كده
استفدتوا ايه وانتوا بتنيموني معيطه كل ما اقرا كلامكم استفدتوا ايه وانا مقهوره كده
شفتوا مني ايه عشان تقولوا عليا كده حرام و****
خسرتوني اعز اصحابي وخليتوني في نظرهم مجرد إنسانه حقيره وزباله
كده انتوا مبسوطين
انا اه طول عمري ابان شديده وجامده واستحمل المر كله.. عظمي يتكسر ومقولش حتي اه
بس تصدقوا انتوا بكلامكم ده كسرتوني

بس تيقنوا انا لو حصلي حاجه من القهره اللي انا فيها دي فانا مش مسامحه وزنبي في رقابتكم ياللي عملتوا فيا كده
حسبي **** ونعم الوكيل
الحياة مليئة بالحجارة فلا تتعثر بها ، بل اجمعها و ابن بها سلماً تصعد به نحو النجاح . " مارتن لوثر )
يقول المثل: "الأشجار المثمرة دائماً تُرمى بالحجارة،
و يخبرنا الشاعر: كنْ كالنخيل عن الأحقاد مرتفعاً، يُرمى بصخرٍ فيُلقي أَطيبَ الثمرِ.
نصيحتي ليكي إنك تتجاهلي كل ما تسمعيه من ناس لا يحملون لكي إلا الحقد و الغل
بصي لقدام و بسو ما تخليش كلامهم يأثر في نفسك ولو قيد أنمُله
نقطة تانيه عايز أوضحها لك و دي مهمة جداً
حكمة الخالق إنك تمري بـ أحداث زي دي و تعيشيها ودي مهمة جداً ليه ؟
لـ غربلة الأشخاص اللى في دائرة إهتمامك و إعادة ترتيب أولوياتك
مين فيهم يفضل مكانه و مين يبقي أقرب و مين يرحل إلي طي النسيان
فـ اللى أنتى بتمري بيه ده نعمه صدقيني
و مش هتحسي قد إيه كانت نعمه غير لما تعبريها بسلام
أرجوا اني أكون قدرت أوصلك ما أقصده جيداً .

كل واحد فيه الحلو و الوحش و سيبي اللي يتكلم يتكلم بس نصيحه لو حسيتي انك هنا مش مرتاحه اقفلي الاكونت و متدخليش تاني المنتدي هنا مش حاجه حلوه و اللي يعرف يطلع منه يكسب مش يخسر احنا هنا كل واحد فينا كاشف الوحش اللي فيه حتي لو بطريقه غير مباشره فبلاش تسمعي لكلام حد و هنا في المنتدي صعب جدا تلاقي صحاب فمتزعليش علي حد ولا من حد خليكي واثقه في نفسك و شايفه الحلو اللي فيكي و حاولي تظهري الحلو ده للناس ❤️

انا معرفكيش بشكل شخصي لكن متابعة موضوعاتك
انتي رقيقة و طيبة
خلي عندك الحرية انك تبعدي اي شخص مش عاجبك من حياتك
الباب يفوت جمل
**** يسعدك

فكك
ليه خليتوا المكان اللي بقيت برتاح فيه وبطلع كل اللي جوايا خليتوه نار خايفه اقرب منه لاتحرق بكلامك عليا
استفدتوا ايه وانتوا بتنيموني معيطه كل ما اقرا كلامكم استفدتوا ايه وانا مقهوره كده
كده انتوا مبسوطين

بس تيقنوا انا لو حصلي حاجه من القهره اللي انا فيها دي فانا مش مسامحه وزنبي في رقابتكم ياللي عملتوا فيا كده
حسبي **** ونعم الوكيل
فكك دى طبيعه البشر

أنا ماعرفكيش ولا اعرف الموضوع ايه بس نصيحه سيبك من كلام الناس عشان الناس مابيعجبهاش العجب وارميه ورا ظهرك وعيشي علي طبعتك

كده انتوا مبسوطين

حسبي **** ونعم الوكيل
اعتزل ما يؤذيك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صح يا مريم وانا اكتر حد اتاذيت فى الموضوع ده وبقولك خلاص فكك كله هبل وناس مستهلش

كده انتوا مبسوطين

حسبي **** ونعم الوكيل
اولا انا مااعرفش اي اللي حصل بس دايما الناس بتشوف الواحد على طريقتهم هما ودماغهم هما فانصيحه امشي بمبدأ كسم اي حد واي حد كسمه وكسم اللي ماقلش كسمه يعني ازعل نفسي لمين وعلى مين مفيش في الدنيا حاجه تستاهل ان اهقر نفسي ليها

هو انا معرفكيش و متعملناش مع بعض قبل كدا بس اللي اعرفو انك في حالك وملكيش دعوه بحد ولا بتتكلمي علي حد فا اكيد يعني مش هيبقا كل اللي قولتيه ده موجود

انا ساحكي معك اول مرة لا اعرفك و لا اعرف مدى الاساءة التي لحقتك من اعضاء المنتدى.
اولا العالم الافتراضي جعل عشان نفك عن نفسينا و نحكي مع اناس لا نعرفهم في الحقيقة . اذا كلامهم كان منطقي تفاعلنا معه و اذا كان هبد و كذب و افتراء لا اكلف نفسي بمتابعة قراءته و لا ارد عليه ابدا ابدا .
انت تعرفين نفسك و ماذا تريد عيشي لها و تعبري الاخرين . تحبي ان تكوني متدينة كوني تحبي تسكري اشربي . المهم ان لا تتعدي على حرية غيرك و لا تتركي يدوس لك طرف .
كوني لنفسك لا للاخرين لان ارضاء الناس غاية لا تدرك.
قولي بينك و بين نفسك هو مين الزفت دا حتى يعكنن و ينغص عليا راحتي النفسية.

اختي انا حقيقي ما اعرفك ولا اعرف ايه الكلام اللي اتقال عنك
اوعي تنامي معيطه علشان حد
ومتزعلي نفسك علشان حد
كل واحد بيشوف التاني بعين طبعه
اتمني ليكي الاستمرارية والهدوء والسكينة والطمأنينة

الكلام لو من دهب مكنش حد قاله
واعرفي ان العين بتكره الاحسن منها

كده انتوا مبسوطين

حسبي **** ونعم الوكيل
منتظرة ايه من منتدي كل اللي فيه ناس مريضه بالجنس ولا اثتثني احد متزعليش من كلامهم كلام لانهم قالوا كده علشان انتي احسن منهم فيه ناس بيوصلوك انك تسأل نفسك سؤال صعب جدا وهو
هوا انا وحش اوي كده للدرجة دي ؟؟
الناس دول بيكونوا مؤذيين جدا جدا
وبيستهلكوا أرواحنا و معنوياتنا
وبياكلوا خضار القلب و النفس
و بيسرقوا كل النور الساكن في قلوبنا
والبقاء في دوائر معرفتهم إنتحار
إنتحار بمعني الكلمه يا مرام
لان اليأس و الإحباط و الوحده بسبب كلامهم كله هو موت بالبطئ إهربي منالصحبه المزيفة
عاشري المبهجين المتفائلين الناس البسيطه
مش اللي بيصطادوا أصغر تفاصيل الإدانة
عشان يذلوك بيها مع اول فرصة للجلد

صحيح انا معرفكش معرفة شخصية بس على الاقل الانطباع اللى خدته عنك انك حد كويس ومحترم مبتحبيش تسيبي حد زعلان منك زائد كوميديتك وروحك الحلوة ( انا مش بقول الكلام دا من باب المعاكسة او حتى من باب محاولة التقرب منك بس بقول كدا من باب انى اتربيت انى لما اشوف حد زعلان ومقهور اطيب بخاطره) مقدرش اقولك بردو زي الناس التانية سيبك وميهمكش وارمي كلام الناس ورا ضهرك لان يمكن انا اكتر حد عارف اللى حاسة بيه لانى بعاني من نفس المشكلة وعارف ان كل الكلامة دا ملوش لازمه واللى بيقوله مش فاهم موقفك ولا فاهم ألمك وحزن مش عارف الحقيقة اقولك ايه بس بكتب اللى في قلبي وخلاص اانتى حد محترم وكويس حاولي على قد ما تقدري تاحفظي على نفسك نضيفة وسط مجتمع زبالة بديهي تلاقى اقذر واحط الناس هنا لان دا منتدى جنسي كل اللى اقدر اقولهولك احمدى **** كتير وعلى كل حاجة واي حاحة وخلى تعاملك في المنتدى مع الناس الكويسة اللى تعرفيها وبس واي حد جديد او مش تمام هيبان من كلامه لو حاول يكلمك مترديش عليه و متديش معلومات شخصيه عنك وعن سنك واذا كنتي متجوزة ولا لا لو حد سألك قوليلة دي معلومات شخصية مقدرش اقولك عليها واقفلي الخاص عندك ولو شطحد شتمك مترديش بشتيمه عشان الباقى مياخدش عنك انطباع مش كويس هزأيه باحترامك ةطواعملى فيه بلاغ وخلاص اللى هيتلسع مرة معدش يكررها والباقى هيعرف انك حد مش سهل تكسره
اسف لو طولت في كلامى واللى ممكن يكون بلا اي فايدة بس على الاقل عايز اقولك متشغليش بالك هتعدي زي اللى قبلها الدنيا ماهى الا حبه مواقف وحشة وحلوة بتنحت شخصيتنا فخليكي دايما انتى الشخص الارقى في اللى حواليك وباحترامك واسلوبك وخفة دمك هتجبري اي حد يحترمك وفاتكري حافظي على نفسك نظفطيفة وبيضة وطيبة وسط مجتمع مليئ بالوساخة 🤗❤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%