NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة حد يقولى ازاى اخلى الست تهييج

العاشق 2023

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فية ست ساكنة فى الشقة اللى تحتى ودايما تطلع البلكونة تلم الغسيل الساعة 11 بالليل
انا لو عايز اخليها تهييج اعمل اية
هل مثلا اقف فى البلكونة بالفانلة الداخلية ولما تطلع تلم الغسيل اكلمها مثلا واخليها تشوفنى وانا واقف بالفانلة ولا اعمل اية حد يقولى

واقولها مثلا وهى واقفة وبتلم الغسيل انا عايز اخيها تسخن وتكون هايجة

فية ست ساكنة فى الشقة اللى تحتى ودايما تطلع البلكونة تلم الغسيل الساعة 11 بالليل
هل مثلا اقف فى البلكونة بالفانلة الداخلية ولما تطلع تلم الغسيل اكلمها مثلا واخليها تشوفنى وانا واقف بالفانلة ولا اعمل اية حد يقولى
خد بعضك وادخل نام احسن سواء عندك شغل أو اي حاجه تانيه واشغل دماغك با حاجه تفيدك مش حاجه تخرب الدنيا عليك

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي
اسمع بقي الخلاصه عاوز تجبها سكه اتصرف بعفويه وتلقائيه ومتفكرش فلنيك خالص يعني دردش معاها في اي حاجه صحبها ساعدها في اي حاجه محتجاهه ونتا لو عجبتها هيا هتعرف تجيبك سكه

• عجبني
التفاعلات: Mgsh
اسمع بقي الخلاصه عاوز تجبها سكه اتصرف بعفويه وتلقائيه ومتفكرش فلنيك خالص يعني دردش معاها في اي حاجه صحبها ساعدها في اي حاجه محتجاهه ونتا لو عجبتها هيا هتعرف تجيبك سكه
طب تمام
هى مثلا دلوقتى خرجت البلكونة اهى وواقفة بتلم الغسيل انا افتح معاها حوار اقولها مثلا اية

خد بعضك وادخل نام احسن سواء عندك شغل أو اي حاجه تانيه واشغل دماغك با حاجه تفيدك مش حاجه تخرب الدنيا عليك
مش عايز اشوف اى رد منك تانى خالص

طب تمام
هى مثلا دلوقتى خرجت البلكونة اهى وواقفة بتلم الغسيل انا افتح معاها حوار اقولها مثلا اية
قولها الايد دي تلبس الماز تتملي دهب بس تغسل لا الكلام ده تعملو ستات تانيه مش هوانم زيك وضحك عشان متقفش عليك

هي متجوزة ولا إيه؟ صغيرة ولا كبيرة؟ الخطة تيجي حسب معلومات كثيرة يا عم

• عجبني
التفاعلات: arraw
خش نام يا كحيان

اللحس الكس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي متجوزة ولا إيه؟ صغيرة ولا كبيرة؟ الخطة تيجي حسب معلومات كثيرة يا عم
هى ارملة وكبيرة فى السن جدا فوق السبعين

هى ارملة وكبيرة فى السن جدا فوق السبعين
وهى فى الشقة اللى تحتى وعايشة لوحدها ودايما تخرج البلكونة بالليل الساعة 11 تلم الغسيل وانا بكون واقف فى البلكونة وبشوفها
انا سهل جدا على انى اكلمها فى اللحظة دية بس انا عايز اخليها تهييج وتسخن اعمل اية او اقولها اية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%