NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

!! A7med

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
حد يفيدني ضروري انا من زمان وانا شهوتي عالية جدااا وبحب الجنس جدااا جداااا وعمري ما زهقت منه لدرجة انا ساعات بعد ما اخلص علاقة مع واحدة وتمشي وانام ساعتين اصحي هايج وممكن اكلمها ترجع ودي حصلت مرة واحدة بس المهم ان انا دلوقتي مش عارف مالي حاسس ان لسه عندي نفس الرغبة والشهوة بس ساعات بخلع يعني انا المفروض كنت هقابل واحدة صاحبتي بكرة كلمتها عملت حوار ولغيت ف السؤال هنا الموضوع دا ليه علاقة بالنفسية ولا بالشخص نفسه ولا انا رغبتي قلت ولا ايه بالظبط ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Latino, مصطفى مصطفى, LOSTED و شخص آخر
ممكن فعلا بسبب النفسيه لانها من الحاجات الي بتأثر علي الرغبه

• عجبني
التفاعلات: !! A7med
ممكن فعلا بسبب النفسيه لانها من الحاجات الي بتأثر علي الرغبه
فكرت ف كده خصوصا ان بقالي تقريبا ٣ سنين النفسية مش احسن حاجة وافتكر ان ف خلال ال ٣ سنين دول ممكن ٤ او ٥ مرات بس

• عجبني
التفاعلات: Black King
فكرت ف كده خصوصا ان بقالي تقريبا ٣ سنين النفسية مش احسن حاجة وافتكر ان ف خلال ال ٣ سنين دول ممكن ٤ او ٥ مرات بس
يبقا اكيد هو ده السبب

حد يفيدني ضروري انا من زمان وانا شهوتي عالية جدااا وبحب الجنس جدااا جداااا وعمري ما زهقت منه لدرجة انا ساعات بعد ما اخلص علاقة مع واحدة وتمشي وانام ساعتين اصحي هايج وممكن اكلمها ترجع ودي حصلت مرة واحدة بس المهم ان انا دلوقتي مش عارف مالي حاسس ان لسه عندي نفس الرغبة والشهوة بس ساعات بخلع يعني انا المفروض كنت هقابل واحدة صاحبتي بكرة كلمتها عملت حوار ولغيت ف السؤال هنا الموضوع دا ليه علاقة بالنفسية ولا بالشخص نفسه ولا انا رغبتي قلت ولا ايه بالظبط ؟؟
عندك شعور بندم ساعات بيجيلك من الممارسة

• عجبني
التفاعلات: Black King
احساس الندم دا طبيعي ف كل مرة اصلا
طيب ده كفيل انك تنفر من الحكاية او احسبها ان فى حاجة بتبعدك حد بيحبك و بيبعدك .. اتمنى تكون فاهمنى

طيب ده كفيل انك تنفر من الحكاية او احسبها ان فى حاجة بتبعدك حد بيحبك و بيبعدك .. اتمنى تكون فاهمنى
المشكلة ف الاستمرار يعني ساعات كتير ببقا عايز ابعد بس غصب عني مش بكمل وخصوصا ان الموضوع بالنسبالي سهل جداا اللي هو لو طلبت معايا انيك النهاردة يبقا خلاص هعملها

المشكلة ف الاستمرار يعني ساعات كتير ببقا عايز ابعد بس غصب عني مش بكمل وخصوصا ان الموضوع بالنسبالي سهل جداا اللي هو لو طلبت معايا انيك النهاردة يبقا خلاص هعملها
لازم وقفة يا احمد .. لازم الموضوع يكون له حد

لازم وقفة يا احمد .. لازم الموضوع يكون له حد
للاسف ف الموضوع دا بالاخص مش عارف اوقف نفسي لان بحبه فعلا ومن صغري الموضوع كان سهل معايا وفضل مكمل بس ان انا اوصل للمرحلة دي انا كده ببتدي اوقف فعلا

للاسف ف الموضوع دا بالاخص مش عارف اوقف نفسي لان بحبه فعلا ومن صغري الموضوع كان سهل معايا وفضل مكمل بس ان انا اوصل للمرحلة دي انا كده ببتدي اوقف فعلا
يبقى ساعد المرحلة 🙂

بساعد بس كبيري شهر او اتنين واضعف وارجع
يبقى **** يعينك بجد و ابعد عن الحاجات و الاماكن و الاشخاص ال ممكن يجروك لكدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقى **** يعينك بجد و ابعد عن الحاجات و الاماكن و الاشخاص ال ممكن يجروك لكدة
يبقي محتاج اغير شخص كامل اللي هو انا لان الاماكن هي بيوتي والاشخاص حواليا وجيراني وبشوفهم باستمرارا ف اللي هو لا هتضعف يعني هتضعف

يبقي محتاج اغير شخص كامل اللي هو انا لان الاماكن هي بيوتي والاشخاص حواليا وجيراني وبشوفهم باستمرارا ف اللي هو لا هتضعف يعني هتضعف
اعانك **** يا صديقى و طالما جواك الدافع للتغيير يبقى اكيد حيساعدك 🙂🙂🙂

اعانك **** يا صديقى و طالما جواك الدافع للتغيير يبقى اكيد حيساعدك 🙂🙂🙂
منكرش ان اتغيرت كتير بس كان ف المقابل اني عزلت نفسي عن العالم وصلت للاسوء 😂🤝

منكرش ان اتغيرت كتير بس كان ف المقابل اني عزلت نفسي عن العالم وصلت للاسوء 😂🤝
😅😅 اسوء ايه كيميا

• بيضحكني
التفاعلات: !! A7med
  • حبيته
التفاعلات: ezzatabolil
😅😅 اسوء ايه كيميا
لا عملت من نفسي راجل كبير اخلص شغل اطلع اقعد ف اوضتي لحد ما انام وهكذا ودا عكس شخصيتي تماما

• عجبني
التفاعلات: ezzatabolil
يابختك حتى عملت علاقات أنا هايج كدا على الفاضي

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: Latino و !! A7med

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%