NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Youssef25

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كنت مع امي في الفرن الصبح بنجيب عيش و هي دخلت تجيب و انا استنتها برة بس شوفت واحد بيحسس على طيزها وسط الزحمة و بيقفش في طيزها جامد و هي حاسة اكيد و بسطلي اول ما شال ايده و شافتني باصصلها و لما جابت العيش و رجعت فضلت تضحك و تهزر ولا اكن في حاجة حصلت مش المفروض تكون مضايقة
و لو سمحتم محدش يهزر انا بتكلم بجد

• عجبني
التفاعلات: prince of cairo112233
مش عاوزة تحسسك بحاجة
هتضايق لوحدها في اوضتها

• عجبني
التفاعلات: الفااشييخ
اكيد نايكها قبل كده

مش عاوزة تحسسك بحاجة
هتضايق لوحدها في اوضتها
مش عارف انا حسيتها اتبسطت هي مكانتش بتهزر كدة و احنا نازلين

• عجبني
التفاعلات: Ahmed samo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت مع امي في الفرن الصبح بنجيب عيش و هي دخلت تجيب و انا استنتها برة بس شوفت واحد بيحسس على طيزها وسط الزحمة و بيقفش في طيزها جامد و هي حاسة اكيد و بسطلي اول ما شال ايده و شافتني باصصلها و لما جابت العيش و رجعت فضلت تضحك و تهزر ولا اكن في حاجة حصلت مش المفروض تكون مضايقة
تعال نتكلم كيك
Samyhamza123

عاوزة تطمن انك مقفشتش ومش متضايق ولا صورتها اتهزت قدامك
وسكتت لأنها اتمتعت بلمسته
وانت سكت عشان سخنت علي الموقف

• عجبني
التفاعلات: وسام بشارة
يمكن متعودة علي كدا

ممكن تكون اضيفت بس مش عايزه تحسسك بحاجه لو انت كنت مبسوط أو شايف الموضوع عادي تعالي برايفيت عشان هكلمك بستفاضه

مش كفايا انه بيتفرج وقتها 😂😂😂
ياعم يمكن زبره موقفش ولا هاج بس انك تقوله ان امه بتركب وتترج دا موضوع كدا صعب عليه

• عجبني
ياعم يمكن زبره موقفش ولا هاج بس انك تقوله ان امه بتركب وتترج دا موضوع كدا صعب عليه
تلاقيه مبسوط اصلا ونفسه كل الفرن يحشروه جواها 😂😂😂😂

تلاقيه مبسوط اصلا ونفسه كل الفرن يحشروه جواها 😂😂😂😂
او يكبه لبنهم جواها ويحشوا بطنها بلبنهم

• عجبني
امه هترجع حامل من الفرن 😂😂😂
هو واقف زبره بيخر لبن سخن مولع علي امه الس بتطلع وتنزل وتبلع زبر الدكر في كسها

متخفش امك بتتعشر منه بس

انت اللي شكلك مبسوط

لازم تفتخر

مامتك شرموطة يا يوسف ، اهم حاجة انت كنت مبسوط ولا مضايق

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%