NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكازا

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ناس بيقولو أنهم اخوات حد معاه فيديوهاتهم
لان الي موجود ريلز بوس بس

• عجبني
التفاعلات: الشبكشى, زهايمر, Samo1988 و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: Samo1988
لا مش اخوات يا صاحبى دول من فضيحة نادى الجيم بتاع اسكندريه بتاع البوب واللى معاه الداتا كامله المنسى وهو مقبوض علية وانا للاسف محلقتش اخد الداتا ديه وهما 35 فيلم فى الجيم والشقة واكثر 600 صورة والبت ديه ليها الفلم المشهور اتعرض منه جزء لنيكه الجيم

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
لا مش اخوات يا صاحبى دول من فضيحة نادى الجيم بتاع اسكندريه بتاع البوب واللى معاه الداتا كامله المنسى وهو مقبوض علية وانا للاسف محلقتش اخد الداتا ديه وهما 35 فيلم فى الجيم والشقة واكثر 600 صورة والبت ديه ليها الفلم المشهور اتعرض منه جزء لنيكه الجيم

معلوماتك كتير عن الموضوع

معلوماتك كتير عن الموضوع
لا نى ببساطة كنت فى الموضوع والداتا كانت تحت ايدى فحافظها بكل بنت كانت بتروح الجيم ودة جزء من فيلم متصور فى غرفة التغير بتاع الجيم

لا نى ببساطة كنت فى الموضوع والداتا كانت تحت ايدى فحافظها بكل بنت كانت بتروح الجيم ودة جزء من فيلم متصور فى غرفة التغير بتاع الجيم

انا معرفش معلومات عن الموضوع ده لو تحكي عنه عشان نعرف

انا معرفش معلومات عن الموضوع ده لو تحكي عنه عشان نعرف
انا وليد الزينى لو فاكرين صفحتى اللى كانت على تويتر كنت بعرض عليها دايما الانفرادات من الافلام اتعرفت على شخص اسمه المنسى من اسكندرية كان مشترك فى جيم فى اسكندرية بتاع البوب والبوب دة مفيش حرمه بتدخل الجيم اللى وعمل معاها الصح وصورها افلام وصور المهم المنسى قدر ياخد نسخة من اللاب بتاع البوب اللى علية الافلام والصور واول ما بدأت الداتا تظهر على النت بدات الفضيحة واتقبض على المنسى والداتا اختفت وبدات تظهر تانى اليومين دول بس متقطعه هى مش كل الداتا حلوة بصراحة بس فى 4 بنات منهم فورتيكة زينب اللى فلمها اتنشر وديه كانت بتدرب فى الجيم والسكرتيرة منه وامل ليهم افلام وصور برده وهدى دول اهم افلام وصور والباقى متصور فى ضلمه وصور مشوهه وانا والمنسى حافظين الداتا كويس وعندى استعداد اشتر الداتا وهعرضها هنا فى المنتدى بس اتاكد من الداتا لانى عارفهم وعارف الشقة اللى كانت متاجرة قريب من الجيم الموضوع دة فات عليه سنتين

HZB8W3G.md.jpg HZB8M4s.md.jpg

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Sim Sim و doctor_massage
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا وليد الزينى لو فاكرين صفحتى اللى كانت على تويتر كنت بعرض عليها دايما الانفرادات من الافلام اتعرفت على شخص اسمه المنسى من اسكندرية كان مشترك فى جيم فى اسكندرية بتاع البوب والبوب دة مفيش حرمه بتدخل الجيم اللى وعمل معاها الصح وصورها افلام وصور المهم المنسى قدر ياخد نسخة من اللاب بتاع البوب اللى علية الافلام والصور واول ما بدأت الداتا تظهر على النت بدات الفضيحة واتقبض على المنسى والداتا اختفت وبدات تظهر تانى اليومين دول بس متقطعه هى مش كل الداتا حلوة بصراحة بس فى 4 بنات منهم فورتيكة زينب اللى فلمها اتنشر وديه كانت بتدرب فى الجيم والسكرتيرة منه وامل ليهم افلام وصور برده وهدى دول اهم افلام وصور والباقى متصور فى ضلمه وصور مشوهه وانا والمنسى حافظين الداتا كويس وعندى استعداد اشتر الداتا وهعرضها هنا فى المنتدى بس اتاكد من الداتا لانى عارفهم وعارف الشقة اللى كانت متاجرة قريب من الجيم الموضوع دة فات عليه سنتين

HZB8W3G.md.jpg HZB8M4s.md.jpg
طب ما ترفع الافلام.دي لو معاك

مظنش ان دي هيا دي
والا الصورة الي فوق دي فلتر

• ايه ده
التفاعلات: Sim Sim
فضايح بجد

35 فيلم غير الصور !!!!!!!!!!!!!!! , يا دين امي
ده الموضوع طلع كبير , انا فاكر ان من فترة شوفت المقطع ده بس معرفش ان في 34 غيره
و ليه كل مره تدخل عنده الجيم يختم عليها , من جمال سحنته مثلا و لا هو بيديهم فلوس و لا ايه بالظبط ؟
لا بجد بتتعمل ازاي دي , ده انت و لا جوني سينز

• هممم
التفاعلات: Sim Sim
مظنش ان دي هيا دي
والا الصورة الي فوق دي فلتر
بيقولك كل مره بتدخل عنده بينام معاها و يصورها , ممكن تكون واحده تانية
ده شهريار بروح امه

عيز المقطع ده ياصحابى

ممكن تبعتهم بليز

@Jiimy ابعت يا ريس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%