NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اة بس من زمن الكلام دة ياريت يرجع احساس جامد

• عجبني
التفاعلات: مليش حدود
كانت مين والحلم كان اي 😉
مش مهم مين كان ساعتها الخيال ممكن يخليني اضم اكتر من واحدة ويبقا احلا احتلام بس للاسف مبقتش احتلم لاني مش عاتق زوبري

• بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
مش مهم مين كان ساعتها الخيال ممكن يخليني اضم اكتر من واحدة ويبقا احلا احتلام بس للاسف مبقتش احتلم لاني مش عاتق زوبري
عارف الاحساس ابن المراا ده الاحتلام بنسبالي اجمد من الضرب مليون مره حاجه كده من الخيال بتحس انك بتعمل علاقه مع ناس عمرك ما تتخيلهم اصلا حاجه في منتهى المتعه والجمال

• حبيته
التفاعلات: ME KOKO
مين وكان اي الحلم لو ينفع تحكي
مع أخت وأحد صاحبي احتلمت بيها كتير في فترة مرهقتي ودلوقتي كل فين وفين لما بحتلم

• عجبني
عارف الاحساس ابن المراا ده الاحتلام بنسبالي اجمد من الضرب مليون مره حاجه كده من الخيال بتحس انك بتعمل علاقه مع ناس عمرك ما تتخيلهم اصلا حاجه في منتهى المتعه والجمال
طب هو انا عشان احتلم محتاج ابطل ضرب عشره كام يوم تقريبا ؟

• عجبني
بالظبط خيال وافصل ناس معرفش كنت بجمعهم من افلام السكس والشارع حاجه جامدة فشخ

• عجبني
مع أخت وأحد صاحبي احتلمت بيها كتير في فترة مرهقتي ودلوقتي كل فين وفين لما بحتلم
احلا حاحه العلاقة الي مش بتيحي غير في الاحلام دي انا ياما احتامت على اخوات صحبي وخصوصاً اني كنت شبه مقيم عنده في البيت وحرفيا شوفت منهم كتيررر

احلا حاحه العلاقة الي مش بتيحي غير في الاحلام دي انا ياما احتامت على اخوات صحبي وخصوصاً اني كنت شبه مقيم عنده في البيت وحرفيا شوفت منهم كتيررر
شبهي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احكيلنا يا دكتور مين وكان اي الحلم
اول مره كانت احلى مره كنت في المدينه الجامعيه ونايم و كنت بسمع ب الهاند فري وكانت اغنيه ل لطيفه و سرحت فيها ونمت و لطيفه طلعت مصيبه قمت خدت شاور بميه ساقعه في عز الشتا و حرمت اسمعها من يومها 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مليش حدود و ME KOKO
  • عجبني
اول مره كانت احلى مره كنت في المدينه الجامعيه ونايم و كنت بسمع ب الهاند فري وكانت اغنيه ل لطيفه و سرحت فيها ونمت و لطيفه طلعت مصيبه قمت خدت شاور بميه ساقعه في عز الشتا و حرمت اسمعها من يومها 😂
جامده لطيفه اووي 😂♥️

• بيضحكني
التفاعلات: dr_lonllly

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%