NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: محب الغمـوض
ليه لو واحد متجوز ومراته جميله ممكن يبص لغيرها
مع ان مراته ممكن تكون أجمل بكتير من التانيه مش بس كده
ممكن كمان اللى بيخون مراته معاها جسمها ميبقاش مثير او مثالى بالنسباله يعنى مش هيوافق يتجوزها مثلا لان جسمها مش عاجبه او مش افضل حاجه
لكن فى نفس الوقت ممكن عادى يخون مراته معاها وساعتها هتبقى مثيرة فى نظره
فى تفسير مقنع للنقطة دى ؟؟
اه ف تفسير بس مش مبرر
احيانا لما واحد بيخون مراته بيبقي بسبب انه ملقاش الحنية ولا الراحة معاها فجءة ظهرت واحدة واديته للي محتاجه فتطور الوضع طبعا دا مش مبرر زي ما قلت بس خليني اوضح
ان الراجل لما بيتجوز مش بيبقي عاوز واحدة تغسل وتكوي وتأكله ما امه كانت بتعمل دا ولا حتي واحدة ينيكها ما الشرموطة ممكن تعمل دا
هو بيبقي عاوز واحدة تكون مكان راحة ليه معاه مش عليه

• عجبني
ممكن رايي بعيد تماما وجايز انك متفهمنيش او تفهمني بس انا هقولو وخلاص
انا شايفه انه مع مراتو الجميله الي فعلا مميزاتها تفوق تماما الست الي اختار انو يمارس معاها هو الحريه
جوانا جانب غامض مظلم مهما تكون مراتك قريبة منك مينفعش تطلع الجانب ده مش عشان حاجة خوف او احتراما ليها وليك
بس مع غيرها لا بيختلف فرصه.. فرصه ولازم تستغلها و تطلع كل الكبت الي متقدرش تطلعو مع مراتك بس انت كده كده مقتنع تماما انها متجيش ربع ضفر فمراتك...
مجرد راي

• عجبني
ممكن كمان اللى بيخون مراته معاها جسمها ميبقاش مثير او مثالى بالنسباله يعنى مش هيوافق يتجوزها مثلا لان جسمها مش عاجبه او مش افضل حاجه
الطفاسة....راجل طفس بيزهق من التفاح والمانجة ونسه تروح للجميز والمش ابو دود ..سيبيه ..يتهني ب البلاص

• عجبني
عين فارغه

• عجبني
الرد بسيط
يشوف لغيرها عشان هو لما يمارس مع غيرها يمارس على أساس أنها شرموطة يعمل معاها كل حاجه ويتكلم اي حاجه يشتم ينيك
أما مع مراته هتلاقي في حدود حتى فالعلاقة وفالكلام برضو ممكن ينيك ومبتكلمش ابدا
والستات كمان نفس الشعور تلاقي ست تدور على علاقة برا البيت عشان تخرج الكبت لجواها وتعمل لهي عوزاه عايزه تتشرمط اتكلم على العلاقة الجنسية.تلاقيها مع عشيقها شرموطه ومع جوزها محترمه حتى فالنيك

ومربط الفرس مفيش حوار وتواصل بين الازواج
بحكم التقاليد والعرف ومش عارف اي يعني الأسباب كتيرة

الطفاسة....راجل طفس بيزهق من التفاح والمانجة ونسه تروح للجميز والمش ابو دود ..سيبيه ..يتهني ب البلاص
لازم نحدق بردو شوية مش كله حلو حلو

• عجبني
اه ف تفسير بس مش مبرر
احيانا لما واحد بيخون مراته بيبقي بسبب انه ملقاش الحنية ولا الراحة معاها فجءة ظهرت واحدة واديته للي محتاجه فتطور الوضع طبعا دا مش مبرر زي ما قلت بس خليني اوضح
ان الراجل لما بيتجوز مش بيبقي عاوز واحدة تغسل وتكوي وتأكله ما امه كانت بتعمل دا ولا حتي واحدة ينيكها ما الشرموطة ممكن تعمل دا
هو بيبقي عاوز واحدة تكون مكان راحة ليه معاه مش عليه
يبقى كده مش واخد بالك من سؤالى
انا اقصد لو مراته تمام فى كل شئ
ومفيش اى تقصير منها لكن ممكن يبص لوحده لا ليها شكل ولا لون ولا فيها ميزة اصلا مجرد خيانه وبس

من وجهة نظري البسيطة لأسباب كتير
١.الملل وهوضحلك ده مثلا واحنا صغيرين لما كنا بنشوف صورة عريانة الإثارة ورد الفعل اول مرة غير الثانية والثالثة و.........وكده لحد ما يبقى مفيش إثارة
٢.اسلوب الزوجة في الإثارة ممكن يكون مختلف عن الجديدة والثانية أسلوبها احسن فمش مهم الشكل هنا
٣.دايما الممنوع واللي فيه خوف بيبقى مثير اكتر
وحاجات تانية كتير

• عجبني
يبقى كده مش واخد بالك من سؤالى
انا اقصد لو مراته تمام فى كل شئ
ومفيش اى تقصير منها لكن ممكن يبص لوحده لا ليها شكل ولا لون ولا فيها ميزة اصلا مجرد خيانه وبس
لا دي بتبقي طفاسة بنت متناكة عادي😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن رايي بعيد تماما وجايز انك متفهمنيش او تفهمني بس انا هقولو وخلاص
انا شايفه انه مع مراتو الجميله الي فعلا مميزاتها تفوق تماما الست الي اختار انو يمارس معاها هو الحريه
جوانا جانب غامض مظلم مهما تكون مراتك قريبة منك مينفعش تطلع الجانب ده مش عشان حاجة خوف او احتراما ليها وليك
بس مع غيرها لا بيختلف فرصه.. فرصه ولازم تستغلها و تطلع كل الكبت الي متقدرش تطلعو مع مراتك بس انت كده كده مقتنع تماما انها متجيش ربع ضفر فمراتك...
مجرد راي
رأى يحترم
لكن ايه يخليه يبص لواحده وحشه اصلا فى نظره هو شخصيا

هههههههه فعلا

من وجهة نظري البسيطة لأسباب كتير
١.الملل وهوضحلك ده مثلا واحنا صغيرين لما كنا بنشوف صورة عريانة الإثارة ورد الفعل اول مرة غير الثانية والثالثة و.........وكده لحد ما يبقى مفيش إثارة
٢.اسلوب الزوجة في الإثارة ممكن يكون مختلف عن الجديدة والثانية أسلوبها احسن فمش مهم الشكل هنا
٣.دايما الممنوع واللي فيه خوف بيبقى مثير اكتر
وحاجات تانية كتير
لكن كل ده لا يمنع انه غلطان ومهما كان المبرر يظل الفعل غير مقبول

• عجبني
التفاعلات: elpasha1

الملل والروتين +انه الجمال مش مقياس للعلاقه الجنسيه في السرير ممكن تكون جميله وجسمها حلو لاكن مالهاش في الجنس بتبقي زي الدوميه كده

• عجبني
لكن كل ده لا يمنع انه غلطان ومهما كان المبرر يظل الفعل غير مقبول
طبعا غلطان بس سؤالك مكنش غلطان والا لا سؤالك كان بخصوص ايه الأسباب فده كان ردي

• عجبني
رأى يحترم
لكن ايه يخليه يبص لواحده وحشه اصلا فى نظره هو شخصيا
هو مش فارق معاه الشخص عامل ازاي وحش او حلو ممكن يبقا كويس بس هو في هدف فدماغو مش اكثر

• عجبني
التفاعلات: نياك بقوة، محب الغمـوض و elpasha1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%