NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: محب الغمـوض
ليه لو واحد متجوز ومراته جميله ممكن يبص لغيرها
مع ان مراته ممكن تكون أجمل بكتير من التانيه مش بس كده
ممكن كمان اللى بيخون مراته معاها جسمها ميبقاش مثير او مثالى بالنسباله يعنى مش هيوافق يتجوزها مثلا لان جسمها مش عاجبه او مش افضل حاجه
لكن فى نفس الوقت ممكن عادى يخون مراته معاها وساعتها هتبقى مثيرة فى نظره
فى تفسير مقنع للنقطة دى ؟؟
الموضوع كبير، مش مرتبط بالأشخاص بس لكن بطبيعة الدنيا، إنها ابتلاء فتشوف اللي مش في ايدك و ممنوع عنك انه مثير و أحلى من اللي في إيدك. و اللي بيميز شخص عن شخص هنا انه يشوف الحقيقة دي فيبعد عن اللي مش في ايده و يبص للي معاه و في ايده نظرة تانية يشوف فيها جوانب الجمال و المتعة الحقيقية اللي مكنش شايفها.

• عجبني
  • عجبني
الموضوع كبير، مش مرتبط بالأشخاص بس لكن بطبيعة الدنيا، إنها ابتلاء فتشوف اللي مش في ايدك و ممنوع عنك انه مثير و أحلى من اللي في إيدك. و اللي بيميز شخص عن شخص هنا انه يشوف الحقيقة دي فيبعد عن اللي مش في ايده و يبص للي معاه و في ايده نظرة تانية يشوف فيها جوانب الجمال و المتعة الحقيقية اللي مكنش شايفها.
تسلم ايدك

• عجبني
التفاعلات: عبده راغب
اولا عاده عنده
ثانيا فراغة عين
ثالثا عشان مش مالكها زي مراته
رابعا الرخيص و الرخيصه دايما بيروحو لبعض
الرأي ده حاد جداً ..
ومش شرط يكون سبب الإرتباط بأخري شكلها ..
والموضوع مش إمتلاك خالص ..
في أمور فعلاً أحياناً مش بتبقي بأيدينا بتكون قدر ، والأقدار مش بنقدر نتخطاها ..
التعيم خطأ ودراسة كل حالة علي حده أكثر منطقية ..

بعتذر علي تدخلي ، مجرد رأي ..

• عجبني
اقرا البوست من أوله مرة تانيه وشوف بنفسك
عموما مع كامل احترامي وتقديري ليك انا بقول وجهة نظري والأسباب برضوا من وجهة نظري شايف انها السبب كون انك مش مقتنع بيها دي مش بتاعتي وعموما في الأساس بقى حلوة أو مثيرة اولا في جميع الحالات وفي الاصل ده حرام ومش مبرر

• عجبني
ليه لو واحد متجوز ومراته جميله ممكن يبص لغيرها
مع ان مراته ممكن تكون أجمل بكتير من التانيه مش بس كده
ممكن كمان اللى بيخون مراته معاها جسمها ميبقاش مثير او مثالى بالنسباله يعنى مش هيوافق يتجوزها مثلا لان جسمها مش عاجبه او مش افضل حاجه
لكن فى نفس الوقت ممكن عادى يخون مراته معاها وساعتها هتبقى مثيرة فى نظره
فى تفسير مقنع للنقطة دى ؟؟
اولا ممكن مراته تبقي حلوة اوي و يتعب عقبال ما يتجوزها و بعد ما يتجوزها خلاص هو حقق الي عاوزه و هي بقت ملكه علطول و ديه رغبة بتبقي جوة الشخص و حققها مع الوقت بيحس بروتين و مجرد ان يشوف جسم حد غير جسم مراته بيهيجه و فكرة الخيانة اصلا لوحدها بتهيج الرجالة

• عجبني
دايما ده منطقهم فى التبرير
لكن الفكرة بقى انها مش مانجة خالص دى بتكون حاجه لا طعم ولا لون ولا ريحه اصلا
منا عارف هيا مش لازم تبقا احلى علشان يغير هما بالنسبالهم تغيير وخلاص حتى لو وحشه اهو بيجرب مع انو منطق عبيط بس بدماغهم بقا
بس تفتكر لما نتجوز هنبقا زيهم 🙂🙂😂

• عجبني
الرأي ده حاد جداً ..
ومش شرط يكون سبب الإرتباط بأخري شكلها ..
والموضوع مش إمتلاك خالص ..
في أمور فعلاً أحياناً مش بتبقي بأيدينا بتكون قدر ، والأقدار مش بنقدر نتخطاها ..
التعيم خطأ ودراسة كل حالة علي حده أكثر منطقية ..

بعتذر علي تدخلي ، مجرد رأي ..
لا طبعا مفيش اعتذار
تدخل وتقول رأيك والنقاش مفتوح

عموما مع كامل احترامي وتقديري ليك انا بقول وجهة نظري والأسباب برضوا من وجهة نظري شايف انها السبب كون انك مش مقتنع بيها دي مش بتاعتي وعموما في الأساس بقى حلوة أو مثيرة اولا في جميع الحالات وفي الاصل ده حرام ومش مبرر
ورأيك وكل كلامك محل تقدير واحترام واشكرك جدا عليه

• عجبني
التفاعلات: elpasha1
اولا ممكن مراته تبقي حلوة اوي و يتعب عقبال ما يتجوزها و بعد ما يتجوزها خلاص هو حقق الي عاوزه و هي بقت ملكه علطول و ديه رغبة بتبقي جوة الشخص و حققها مع الوقت بيحس بروتين و مجرد ان يشوف جسم حد غير جسم مراته بيهيجه و فكرة الخيانة اصلا لوحدها بتهيج الرجالة
يبقى فى مبرر للست للخيانه برضه ؟

• بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
لا يا عم زيهم مين 😂😂😂
مش هتعرف غير لما تتجوز اصل ال انا اعرفهم متجوزين مش بيخونوا اصلا بس نفسهم بس ماسكين نفسهم فاهمني 😂😂😂

• عجبني
مش هتعرف غير لما تتجوز اصل ال انا اعرفهم متجوزين مش بيخونوا اصلا بس نفسهم بس ماسكين نفسهم فاهمني 😂😂😂
من غير جواز اصلا
انا ممكن اه اتكلمت وشات وكده مش هعمل ملاك
لكن عمرى ما لمست واحده مع ان أتعرض عليا كتير وكان سهل جدا لكن رفضت تماما وقولت بلاش الخطوة دى
تفتكر لو كده من غير جواز يبقى هيحصل حاجه بعد الجواز؟

من غير جواز اصلا
انا ممكن اه اتكلمت وشات وكده مش هعمل ملاك
لكن عمرى ما لمست واحده مع ان أتعرض عليا كتير وكان سهل جدا لكن رفضت تماما وقولت بلاش الخطوة دى
تفتكر لو كده من غير جواز يبقى هيحصل حاجه بعد الجواز؟
مهو انا بقولك هما ملموس حد بيقدروا يمسكوا نفسهم بس هيا فكرة الخيانه بتيجي من الزهق فيه بقا ال يقدر يمسك نفسوا ويكسر الزهق وفيه ال لا ودا كمان يعود على مراتك هتكون كويسه معاك ولا هتلبس فواحده تقرفك فعيشتك كلو على حسب نصيبك بس الجدع ال يمسك نفسوا كويس خصوصا لو فيه مغريات قداموا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%