NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الــــــعَــــــربــــــى

مصلحه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: Adelhany
حد عنده اي سؤال او محتاج يعرف اي حاجه انا موجود
انا بسال هل التسات بفرق معها طول الزب لاطول زبي 11سم وخايف من عدم امتاع الشريكه

• لا تعليق
التفاعلات: فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من غير زعل صغير قوى . تزوج فتاة قصيرة .

انا بسال هل التسات بفرق معها طول الزب لاطول زبي 11سم وخايف من عدم امتاع الشريكه
لا يوجد علاقة بين حجم الثديات وطول القضيب، وليس هناك حجم محدد للقضيب يضمن الإمتاع الجنسي للشريكة. فالإمتاع الجنسي يتوقف على العلاقة العاطفية والجنسية بين الشريكين وعلى الطريقة التي يتفاعلان بها في السرير.

وبالنسبة لطول قضيبك، فإن الأبحاث تشير إلى أن طول القضيب لا يعدل بالضرورة على الرضا الجنسي للشريكة. فالإمتاع يتوقف على العلاقة العاطفية والجنسية بين الشريكين وعلى الطريقة التي يتفاعلان بها في السرير.

ومن الجانب الآخر، فإن الإهتمام برضا الشريكة في الجنس يتطلب الإنصات لرغباتها وتفضيلاتها والعمل على تحقيقها بالتعاون والتفاهم والإحترام المتبادل. ومن الممكن تحقيق ذلك بالتجربة والتعلم من تجارب الشريكة، وبالتحدث بصراحة وعفوية دون الخوف من الحكم أو الإنتقاد.

• عجبني
التفاعلات: زول نيك
لا يوجد علاقة بين حجم الثديات وطول القضيب، وليس هناك حجم محدد للقضيب يضمن الإمتاع الجنسي للشريكة. فالإمتاع الجنسي يتوقف على العلاقة العاطفية والجنسية بين الشريكين وعلى الطريقة التي يتفاعلان بها في السرير.

وبالنسبة لطول قضيبك، فإن الأبحاث تشير إلى أن طول القضيب لا يعدل بالضرورة على الرضا الجنسي للشريكة. فالإمتاع يتوقف على العلاقة العاطفية والجنسية بين الشريكين وعلى الطريقة التي يتفاعلان بها في السرير.

ومن الجانب الآخر، فإن الإهتمام برضا الشريكة في الجنس يتطلب الإنصات لرغباتها وتفضيلاتها والعمل على تحقيقها بالتعاون والتفاهم والإحترام المتبادل. ومن الممكن تحقيق ذلك بالتجربة والتعلم من تجارب الشريكة، وبالتحدث بصراحة وعفوية دون الخوف من الحكم أو الإنتقاد.
شكراً

• حبيته
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
عايز انيك خالتى جوزها مسافر بقالو سنه ممكن طريقة
انا مش ساحر اكيد يسطا ومش بالعافيه طالما هي مش عايزه وصدقني لو هي عايزه هتعرف توصلك وتجرجر رجلك

• عجبني
التفاعلات: فلفل 🌶
انا مش ساحر اكيد يسطا ومش بالعافيه طالما هي مش عايزه وصدقني لو هي عايزه هتعرف توصلك وتجرجر رجلك
مفيش طريقة سكه بتاع ولا الخوار ده بيبقا بكيفها هيه؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%