NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منتصب جدا

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
امبارح كان في حد نشر فديو فضيحه زوجه ان جوزها قفشها انا للحظه حطيت نفسي مكان العشيق الي اتفشخ ده والفضيحه الي حصلت الواحد لو حكم عقله دقيقه هيكتشف ان مفيش حاجه في الدنيا تستاهل انه يتهان بالطريقه دي الحلال عففففه

• عجبني
التفاعلات: سائح, ابن ابليس, sexypump و شخص آخر
طول الكام سنه الى كنت بقابل فيهم رجاله والمشهد دا مفارقش خيالى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الهووس, sexypump, sady neek و 2 آخرين
ليكي نصيب في الستر انا حزنت عليها وعلي الي حصلهم عارفه لما شوفت البت الي بتجري بالطريق دي انا منظرها مفارقنيش زعلان علي الي عملته في نفسها ومنظرها قدام الناس وابنها الي هيطلع معقد

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: ابن ابليس و مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فين فيديو

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
رصيد الستر خلص

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: منتصب جدا و sexypump
امبارح كان في حد نشر فديو فضيحه زوجه ان جوزها قفشها انا للحظه حطيت نفسي مكان العشيق الي اتفشخ ده والفضيحه الي حصلت الواحد لو حكم عقله دقيقه هيكتشف ان مفيش حاجه في الدنيا تستاهل انه يتهان بالطريقه دي الحلال عففففه
هو الحلال عفة صح
بس بلاش تحط نفسك مكان حد
و كمان ما دام بتلعب لعبة خطر يبقا لازم تأمن حالك ..العب في ملعبك أو في مكان انت عارف تأمنه علشان مش تتبهدل و تبهدل اللي معاك .
يعني واحد وصل بيه الفجور و يروح بيت ست متجوز و عايزه يطلع كدا عادي 🤔
و برضو يا ريت محدش يتبهدل ابدا
لكن نعمل اية يا صديق بنفكر بدماغه 😁

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس و منتصب جدا
بص انتي دماغك حلوة على ما اظن ..يعني اكيد كنتي بتفكري في تأمين حالك ولا كنتي مندفعة ؟؟

هو الحلال عفة صح
بس بلاش تحط نفسك مكان حد
و كمان ما دام بتلعب لعبة خطر يبقا لازم تأمن حالك ..العب في ملعبك أو في مكان انت عارف تأمنه علشان مش تتبهدل و تبهدل اللي معاك .
يعني واحد وصل بيه الفجور و يروح بيت ست متجوز و عايزه يطلع كدا عادي 🤔
و برضو يا ريت محدش يتبهدل ابدا
لكن نعمل اية يا صديق بنفكر بدماغه 😁
الواحد احيانا الشهوه بتسوقه مش كله بيبقي عنده المكان

الواحد احيانا الشهوه بتسوقه مش كله بيبقي عنده المكان
تسوقك عيب يا جدع ..طب لو ساقتك و بنت الناس اللي معاك مش تحميها ؟؟
صدقني النسوانجي نوعين أما فاجر و مستعد لاي موقف ...أما دماغه حلوة و يقدر يحافظ على اللي معاه و على نفسه .
لكن ماشي ورا زوبره دا راجل هايج .
مجرد رائي!!

• عجبني
التفاعلات: منتصب جدا
صدقني النسوانجي نوعين أما فاجر و مستعد لاي موقف ...أما دماغه حلوة و يقدر يحافظ على اللي معاه و على نفسه .
مجرد رائي!!
علي فكره انا معملتش كدا مع حد انا اه 27سنه وكان في فرص كتير بس انا ببعد نفسي انا اصلا الي بيدخلني هنا اني اتعودت من فتره اني ادخل انما لو عليا فا انا متدين علي قد ما بقدر فبتكلم من منظور الفضيحه الي حصلت

مجرد رائي!!
مش بدافع عن الخيانة صدقني
بس مادام هتلعب يبقا تلعب صح دا قصدي

• عجبني
التفاعلات: منتصب جدا
مش بدافع عن الخيانة صدقني
بس مادام هتلعب يبقا تلعب صح دا قصدي
خليني اقلك انك مهما كنت ذكي متفكرهاش فهلوه واعرف انها ستر مش اكتر من كدا لو رصيدك خلص هتتفضح فضيحه ملهاش اول من اخر

علي فكره انا معملتش كدا مع حد انا اه 27سنه وكان في فرص كتير بس انا ببعد نفسي انا اصلا الي بيدخلني هنا اني اتعودت من فتره اني ادخل انما لو عليا فا انا متدين علي قد ما بقدر فبتكلم من منظور الفضيحه الي حصلت
شوفت التدين ...حد متخفش من التدين و نفذ و لما نفذ.. نفذ غلط ...يبقا ماتقرنش نفسك بحد .
هو مبرشم و هايج و هي رخيصة و هايجة

شوفت التدين ...حد متخفش من التدين و نفذ و لما نفذ.. نفذ غلط ...يبقا ماتقرنش نفسك بحد .
هو مبرشم و هايج و هي رخيصة و هايجة
بس بلاش متدين دي ..دا اسمك لوحده مصيبة يا راجل 😂😂

كلامك صحيح بس فين الفيديو دة

بس بلاش متدين دي ..دا اسمك لوحده مصيبة يا راجل 😂😂
ياعم انا مش فاكر اصلا سميته كدا امتي انا كان اسمي حسابي عمر الوكيل بعدين واحد من الاداره حذفه فلقيته اتسجل بالاسم ده قلت اشطا مش مهم

• عجبني
التفاعلات: sexypump

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%