NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب اقولك ان الامراض الجنسية اوسخ من السرطان... زي الايدز.. الزوهري.. وفي امراااض جنسية كتييىر ادخلي شوفيها في جوجل
اعرف الايدز لكن اي الزهري دا

كل النتائج م مضمونه لو واحده م عاوزه تخلف
يعني ممكن يحصل غلط وتحمل
لكن في ناس لتستخدم بسبب الأمراض
لو واحدة بتاعتي انا و بس مش هخاف من الامراض لكن لو واحدة فتحاها سبيل دي اصلا مش بقرب منها من الاول 😂

• عجبني
التفاعلات: jjojja
لو واحدة بتاعتي انا و بس مش هخاف من الامراض لكن لو واحدة فتحاها سبيل دي اصلا مش بقرب منها من الاول 😂
جدع ❤️

• حبيته
التفاعلات: SultanNeswangy
  • عجبني
اعرف الايدز لكن اي الزهري دا
ده اعراضه خبيثه شويه يعني في الاول بيجي قرح صغيره في الجسم وبعد كده بيجي طفح جلدي وبعد كده بيفقد المصاب التحكم في عضلاته وبيجيله حمه وصداع وبعد كده اللم في الصدر والدماغ وبعد كده بيعمل مشاكل في شرايين القلب وكل ده علي مراحل يعني ممكن لو المصاب اتعالج في المراحل الاولي مش هيمر بالمراحل كلها

• عجبني
تقريبا بيحبو الكاتشب زياده

• بيضحكني
ده اعراضه خبيثه شويه يعني في الاول بيجي قرح صغيره في الجسم وبعد كده بيجي طفح جلدي وبعد كده بيفقد المصاب التحكم في عضلاته وبيجيله حمه وصداع وبعد كده اللم في الصدر والدماغ وبعد كده بيعمل مشاكل في شرايين القلب وكل ده علي مراحل يعني ممكن لو المصاب اتعالج في المراحل الاولي مش هيمر بالمراحل كلها
يساتر ولي العط من الاول 🙁🤦

• أتفق
التفاعلات: ALbrens
يساتر ولي العط من الاول 🙁🤦
ده لسا فيه امراض تانيه كتييييىر ممكن بعد كده ابقي اعمل موضوع عنها... عندك حق بس انا ممارستش بشكل كامل غير مره والمره دي كانت مع واحده صاحبتي مش شرموطه بس برضوا لبست الكوندوم عشان لو نزلت ميجلهاش بكتيريا

• عجبني
بيقتل الاحساس

• عجبني
تقريبا كانو طلبين بيتزا استخدموا كل الكاتشب.....😂

حد جرب البتاع دا وجربته لي 🤔
جربته مع عميلة سعودية وقلعته فنص الجلسة ومن ساعتها ملبستهوش تانب

• عجبني

جربته مره كانت خايفه اجيب جواها

• عجبني
ده لسا فيه امراض تانيه كتييييىر ممكن بعد كده ابقي اعمل موضوع عنها... عندك حق بس انا ممارستش بشكل كامل غير مره والمره دي كانت مع واحده صاحبتي مش شرموطه بس برضوا لبست الكوندوم عشان لو نزلت ميجلهاش بكتيريا
امممم دا كان شرجي.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
جربته ومن الرزع اتقطع
مفكرتش في تاني بس كان غصب عني كانت خايفه انزل جواها

• بيضحكني
التفاعلات: هانى عصام
نسوان طماعه
عادي تطمع كله من اجل المتعه for fun
بالنسبة للي بيحبوه النوع المحبب ( المنقط ) احيانا بيحبو يجربوه و يمتعهم ،
بس ف الاخر بيحبو القذف يكون جوا ف بتنتهي اني بقلعه ف الاخر
ف العموم بطلت استخدمه اصلا عشان الحوارات دي لأنه كدا كدا مش بعمل علاقات مع ستات علاقاتها متعددة ، معاية انا وبس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: هانى عصام و jjojja

حاولت اجربه كذا مرة بس كان بيبقى ضيق واتقطع وانا بلبسه مش عارف ده بسبب حجم عضوي ولا انا معرفتش البسه صح 😂😁

• عجبني

جربته مرة او اتنين وماحبيتوش
مرة كان مع واحدة اندونيسية وكنت خايف من الامراض لانها كانت فتحاها عالبحري شويتين
ومرة كان مع مراتي لتجنب الحمل وقتها وفي الاتنين ماحستش باي متعة زي كاني بضرب عشرة بالفازلين 😂😂

• محزن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%