NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

م
أنا اوقات بحس اني عايزه انزل الشارع من غير اندر وأوقات برا بس عشان صدري كبير مش بعرف عندي رغبه ف كده اوي لو عملتها بيتعرف اني مش لابسه ولا لا ؟
ن خمس سنين كنت شغال ف وانا ف الجامعة ف هايبر ماركت مشهور في قسم الملابس الحريمي وكان فعلا في ناس بتجيلنا كده وبيكون معاهم اجوازهم من باب التجديد اعتقد بينهم

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
أنا اوقات بحس اني عايزه انزل الشارع من غير اندر وأوقات برا بس عشان صدري كبير مش بعرف عندي رغبه ف كده اوي لو عملتها بيتعرف اني مش لابسه ولا لا ؟
ايوا بيبان .... فيه بنات كتييير عملتها وبتعملها ... بس مش عارف احساسهم بيكون عامل ازاي .. وهما كدا

دي لحظات شهوانية بنعملها كلنا واجنا لابسين عباية سمرا ولابسين بوش اب

• عجبني
التفاعلات: ah___med
انا على طول وكده
ونادرا لما بلبسهم
و بيتعرف حسب طبيعة الجسم او نوع اللبس و احجام الاعضاء
هو عضو واحد بنبقا عايزين نشوفوا😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: ah___med
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
م

ن خمس سنين كنت شغال ف وانا ف الجامعة ف هايبر ماركت مشهور في قسم الملابس الحريمي وكان فعلا في ناس بتجيلنا كده وبيكون معاهم اجوازهم من باب التجديد اعتقد بينهم
كنت بتعرف ازاي

عملتها مرة من غير اندر ومرة ب چي سترينج علي دريل واتعرفت واتعاكست يومها كتير ف اه بتتعرف

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
كنت بتعرف ازاي
عرفت ازاي انها مش لابسه بيبيان اووووووووي سواء من حلماتها او صدرها الغير مهندم يعني تلاقي فردة راحه ف حته والتانية معدولة اما تحت ف انا بتكون شايف بوضوح لو لابسه حاجه سمرا تفاصيل كل الي تحت

اتهدى واسكتى😹

انا بشوف ستات كبيره ف السن طيزهم بتتهز وسعات بنات بزازهم بتبن صدفه 🔥🔥

دي بدايه تحرر وهتزود معاكي ب حاجات اكتر
بس اكيد لو صدرك كبير ومش لابسه برا اكيد هتتعرفي

هيتعرف طبعا وهتبقى فضايح وخصوصا لو حلماتك وقفت

بيتعرف و بيهيج اوووى

معرفش بيتعرف او لاء .. بس انا عملتها وكنت حاسة الناس كلها بتبص عليه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mido990, Ana.alaa, فحل موجب للديوث والسالب و 3 آخرين
ممكن نتعرف انا وانت حبيتك و****

انا على طول وكده
ونادرا لما بلبسهم
و بيتعرف حسب طبيعة الجسم او نوع اللبس و احجام الاعضاء
انتي جسمك كيف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%