NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
كويس انك اخترت الوقت الي هي كانت هايجة فيه وماقدرتش تقولك حاجة وانت نايم معاها ونكتها،،، وبتنيكها وابوك في البيت والا لما يسافر؟ وكم مرة في اليوم؟
مش بيسافر بيروح الشغل وساعات وهو في البيت نايم ممكن بس قليل اوي وهو صايح
ممكن 3 مرات او اكتر

• عجبني
التفاعلات: Chandelier
كانت محاولة مع خالتي 49سنة بالرغم انني كسرت حاجز الكلام بيننا وصلنا انني لما لتقي بها ابوسها من فمها عادي وتحرشت بها لكنها تتهرب مني بالرغم ان زوجهة كبير في سن ومريض ولسه بحاول معها بس محتاج مساعدة من أهل الخبرة

• عجبني
التفاعلات: Ahmed samo

اقسم ب**** انا نمت مع حد من محارمى😎​

ممكن نتكلم ..انا كمان عملت علاقه وجاد جدا
تحب نحكي سوا

ممكن تكون بتحصل فى بعض العائلات القليله فى البلاد الاوروبيه لكن فى العرب نادرا جدا الاغلب وهيقولك اه انا فشخت اختى وخلصت وطلعت على امى وخلصت وجيبت خالتى انيكها وخلصت روحت داخل على ابويا ظارفه واحد جامد

كل ده تخيلات فى تخيلات والصور اللى هنا فوق ال95 % مش لأهاليهم بجد

• عجبني
التفاعلات: Mino yassmin
كنت انيك طيز اختي زمان

امممممم يابخته
انا نمت مع جوز امي اول دكر لمسني و دلعني
حسيني يعني ايه متعه و حب لحد ما انا اتجوزت و كان بيجيلي يشبهني و يكمل لحد ما امي ماتت و حبلت منه و أطلقت و عايشين سوا حاليا ف اثينا

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: زبر نار, أحمد السويسي, UnIdEnTItY و شخص آخر
حسيني يعني ايه متعه و حب لحد ما انا اتجوزت و كان بيجيلي يشبهني و يكمل لحد ما امي ماتت و حبلت منه و أطلقت و عايشين سوا حاليا ف اثينا
ممكن نتكلم شويه طيب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بقالك قد إيه

بقالك قد إيه
هو اتجوز أمي ف ٢٠٠٥ بدأ ينكني بعدها بسنتين كانت علاقه كاملة ... عيشت احلى احساس بحضنه لحد دلوقتي حبلت و خلفت بنت و عايشين سوا باثينا و سيبنا مصر

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
هو اتجوز أمي ف ٢٠٠٥ بدأ ينكني بعدها بسنتين كانت علاقه كاملة ... عيشت احلى احساس بحضنه لحد دلوقتي حبلت و خلفت بنت و عايشين سوا باثينا و سيبنا مصر
كنتي كام سنة وقتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%