NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو مجهول الهوية

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مع احترامي لكل الفئات العمرية
بس انا الشاب اللي عمري 22 حعطي نصيحة للكبار خصيصا عمر40سنة وفوق

بلاش منه كل ما تناقش شاب اصغر منك تجيب كلام انتم شفتوا ايه من الدنيا لان حرفيا الموضوع بالعكس
انتم فاكرين حالكم اجمد حاجة وانكم خاتمينها
يا بابا ويا ماما روحوا افتحوا كتب التاريخ الفترة اللي انتتم كبرتم فيها هيا احسن فترة في تاريخ البشرية لا حروب ولا مجاعات ونقص امراض واقتصاد مستقر وكل حاجة فل
يعني انتم اللي شفتوا ايه من الدنيا

دا انتم كبرتم واستقريتم فأحسن الظروف ودخل عليكم النت مفروض بعد رزانة عقلكم وعمل فيكم بلاوي

جاي لجيلنا اللي من اول ما بنوعى عالدنيا في اللي لاقى بلده فيها حرب وفي اللي ابوه مش قادر يوكله وياما من حاجات زي كدا بتدل على صعوبة الحياة فوقتنا الواحد يادوب يفتح عينيه ويعرف حاجة اسمها شهوة حيقابله النت ومحارم وسوالب ودياثة وكل اشكال الجنس دا اللي فجيلنا بيوصل عمر20 وميوله تبقى طبيعية مفروض يدوه جائزة

فلما حضرتك يا شايب تجي تقول انت شفت ايه روح بص فالمراية وقول الكلام دا على نفسك
دا احنا لو كنا فجيلكم والسلام والاستقرار وسهولة الحياة اللي كنتم فيها اقل واحد فينا كان حيبقى مليونير بس كل دا بسببكم كلنا وعينا عالدنيا لقينا اننا فقاع العالم
حضرتكم لا طلعتوا دكاترة ولا مهندسين جامدين وانا مش حقارنكم بأوروبا وامريكا لا
طب ما دول شرق اسيا الناس اللي من جيلكم كانوا ظروفهم زيكم يعني لا دولهم كانت من قادة العالم ولا كانوا مغتصبين ثروات زي دول اوروبا
رغم كدا راحوا واتعلموا وحاليا دولهم كلها فنهضة واقتصاداتها من الاحسن عالعالم

انتم مفلحتوش الا فالاكل والشرب وعاملين فورمة السيد قشطة ومسميينه جسم بلدي حرفيا صعبتوها عاللي بعدكوا وتجوا بعدين تقولوا(انتم شفتوا ايه من الدنيا) لا يا شيخ بجد اليوم كانت اخر مرة اسكت لحد يقلهالي الجاية يا انا يا هو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Elbobelbob و SARA 5
كلام يتبروز👏🏻♥

• حبيته
التفاعلات: ميدو مجهول الهوية
صدقني يا صديقي هما للاسف انعزلو عن العالم لانهم مش قادرين يصدقوا سرعة التطور اللي بينا فيه واننا قادرين نتاقلم عليه وهما لا وفي منهم اللي بيحب يسمع ويتكلم ولكن الاغلبية العظمي بقت بتهاجم وتتكلم زي مانت قولت بحجة انهم خايفين علينا وعايزين يوعونا مش اكتر

• أتفق
صدقني يا صديقي هما للاسف انعزلو عن العالم لانهم مش قادرين يصدقوا سرعة التطور اللي بينا فيه واننا قادرين نتاقلم عليه وهما لا وفي منهم اللي بيحب يسمع ويتكلم ولكن الاغلبية العظمي بقت بتهاجم وتتكلم زي مانت قولت بحجة انهم خايفين علينا وعايزين يوعونا مش اكتر
ما العيب فينا اللي سكتنالهم بزيادة
مشافوش حاجة وحشة فالدنيا لدرجة ان بعد التغيير مش عارفين يتأقلموا دي مشكلتهم ميطلعوش حالاتهم النفسية علينا لان بجد الواحد اتخنق دا المستقبل مظلم من كل النواحي لا بيت ولا شغل بيعمل فلوس ولا بلد زي العالم وفوقها حتى الكبار بيجوا عليك وبيحسسوك انك ولا حاجة كدا كتير دا اجدادنا لما كانوا فأعمارنا اقل حاجة متجوزين اثنين نحنا دلوقتي بنشتغل سنة كاملة ونعيش على الطعمية والجبنة عشان نجيب حق عربية جربانة قديمة وهما زمان كانوا بياخدوها موديل السنة بقرض ويجي يقلك حياتكم سهلة

مع احترامي لكل الفئات العمرية
بس انا الشاب اللي عمري 22 حعطي نصيحة للكبار خصيصا عمر40سنة وفوق

بلاش منه كل ما تناقش شاب اصغر منك تجيب كلام انتم شفتوا ايه من الدنيا لان حرفيا الموضوع بالعكس
انتم فاكرين حالكم اجمد حاجة وانكم خاتمينها
يا بابا ويا ماما روحوا افتحوا كتب التاريخ الفترة اللي انتتم كبرتم فيها هيا احسن فترة في تاريخ البشرية لا حروب ولا مجاعات ونقص امراض واقتصاد مستقر وكل حاجة فل
يعني انتم اللي شفتوا ايه من الدنيا

دا انتم كبرتم واستقريتم فأحسن الظروف ودخل عليكم النت مفروض بعد رزانة عقلكم وعمل فيكم بلاوي

جاي لجيلنا اللي من اول ما بنوعى عالدنيا في اللي لاقى بلده فيها حرب وفي اللي ابوه مش قادر يوكله وياما من حاجات زي كدا بتدل على صعوبة الحياة فوقتنا الواحد يادوب يفتح عينيه ويعرف حاجة اسمها شهوة حيقابله النت ومحارم وسوالب ودياثة وكل اشكال الجنس دا اللي فجيلنا بيوصل عمر20 وميوله تبقى طبيعية مفروض يدوه جائزة

فلما حضرتك يا شايب تجي تقول انت شفت ايه روح بص فالمراية وقول الكلام دا على نفسك
دا احنا لو كنا فجيلكم والسلام والاستقرار وسهولة الحياة اللي كنتم فيها اقل واحد فينا كان حيبقى مليونير بس كل دا بسببكم كلنا وعينا عالدنيا لقينا اننا فقاع العالم
حضرتكم لا طلعتوا دكاترة ولا مهندسين جامدين وانا مش حقارنكم بأوروبا وامريكا لا
طب ما دول شرق اسيا الناس اللي من جيلكم كانوا ظروفهم زيكم يعني لا دولهم كانت من قادة العالم ولا كانوا مغتصبين ثروات زي دول اوروبا
رغم كدا راحوا واتعلموا وحاليا دولهم كلها فنهضة واقتصاداتها من الاحسن عالعالم

انتم مفلحتوش الا فالاكل والشرب وعاملين فورمة السيد قشطة ومسميينه جسم بلدي حرفيا صعبتوها عاللي بعدكوا وتجوا بعدين تقولوا(انتم شفتوا ايه من الدنيا) لا يا شيخ بجد اليوم كانت اخر مرة اسكت لحد يقلهالي الجاية يا انا يا هو
كلامك مظبوط بس عضيق عليه نقطة
كل جيل وله تطوراته وفيه الحلو والوحش
الناس مش زي بعضها خد بالك
انت لما هتكبر وتوصل لنفس المرحلة اللي انت اتكلمت عليها هتقول للجيل اللي بعدك كدا عشان دي سنة الحياة
انا بقي بجد وحقيقي مش عارف الجيل اللي عنده خمس سنين لما يكبر هيكون عاملين زي زي ما انت ذكرت اللي محافظ علي ميوله في سن ٢٠ دا بقي أسطورة ودا اللي هيصلح اللي بعده

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%