NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

jo youssef2

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير أو مساء الخير
هو لية ناس عندها حب امتلاك الناس
اخر واحدة كان معايا حرفيا كانت واحدة مطفية دة كلمة قليلة مطفية من الدنيا كلها حياتها عبارة عن شغل بيت شغل بيت خناقة مع اهلها عرفتها فترة متوسطة مهم هي من محافظة تانية كانت من الجيزة مهم سفرتلها وقت بردو حوالي4 ساعات وبعد ما شافتني عادي في شارع يعني ضجكة عادية ومهم بعد ما تكمنا ودخلنا الشقة دة لقتها فرحانة دة شوية اعتقد لقتني في واقع احسن من نت ك شحصية اعتقد يعني لان اتمشنا وتكملنا في شارع فترة طويلة
مهم بعد ما خلصنا العلاقة كاملة وكانت مبسوطة دة شوية كانت حرفيا حاجة فوق خيال مهم هي عارفة ان يعني جي سفر هروح هرجع بلدي يعني حياتي كلها هناك ودة كان اول لقاء بينا علي ارض الواقع بعد شهرين كلام اون لاين مهم وانا مروح لقتها مرة واحدة لا انت مش هتمشي انت هتقعد هنا وقالتي لا شوفلك حل شوفلك شقة انقل جيزة انقل قاهرة كدا انا عايزك جمبي انا بجد عايزك هنا واكانت بتكلم جد يعني ورياح اركب باص تمسك ايدي ودراعي تقولي لا انت بجد لازم تقعد هنا في الجيزة هنا وقوللتها واهلي وحياتي في بلدي صعب اكيد انقل و روحت مهم بعدها لقتها رجعت حياتها تاني قعت كلمتها عادي لقتها منفضلي جدا الي هو رد كل يوم او اخر اليوم انا بكلمها بس علشان ميتقلش علية ولد راح علشان علاقة وخلاص و ارممها وانا الحمد الل ة عمر ما كنت كدا ولا هكون كدا مهم مرة ورا تانية لقتها امتنفضلي خالص روحت بعت عنها خالص مفكرتش هي حتي تبعتلي رسالة بس الحوار خلص علي كدا انا بس مش فاهم لية الناس مش بقدر الناس يعني اعتقد هي تفاجأت ب شخصيتي او ان انا جميل مثلا
والل ة لحد دلوقتي مش فاهم صراحة بس هي تغيرت جدا بعد ما قولتها اقعد عندك ازاي وبيتي واهلي وشغلي
هل انا كدا وحش مثلا الفكرة مش قادر اوصفلك كمية سعادة وهي كانت معايا وفي حضني واثناء العلاقة كنت بسطها جدا بس انا مش فاهم لية ممكن حد مش قادر يشوف ظروف ناس تاني مع ان هي كانت عارفة ان هرجع بلدي عادي

حبب اعرف رايكم يا شباب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%