NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك تو

اتكلم قصص عنهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تخيلات و قصص و شتايم

• عجبني
التفاعلات: حمدي 0
حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك توصل محارمك فعلا بفحل

بنسبه للمتحرر انت كمتحرر اذا كان علي زوجتك/حبيبتك/خطيبتك
انا كفيل ااكدلك انو نادر جدا من يوصل لمرحلة الحقيقة

ممنوع التعارف في الردود وعدم دعوة الأعضاء الي الخاص والا سيتعرض كلا الطرفين للحظر

حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك توصل محارمك فعلا بفحل

انا قربت اوصلها ب فحل هانت ومن هنا الفحل

• عجبني
التفاعلات: ديوث كس اخته و بطل مصر في نيك الطيز

ببعت صور ماما ويديثوني

عادي يعني انا دلوقتي لابس كلوت ماما وقميص نوم

بعت صور لها

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
نفسي اوصل فحل بيهم

• عجبني
التفاعلات: ديوث كس اخته

القصص والتخيلات

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%