NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ابو خرم واسع

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
قبل ما نبدا دي طيزي عشان لما اشرحلكم تكونو متخيلين هههههه
بعد ما وقفنا اخر مره انه بعتلي فيديو وانا راكب زبه ووجهي مبين انا خفت ورتعبت وجسمي كله مي ومعرفتش اتصرف وبما اننا من مجتمع شرقي وعيله محترمه مينفعش حدا يعرف ولا حموت فعليا بعتله كلمه حاضر ومعرفتش احكي حاجه تانيه بعتلي وقلي ١٠ دقتيق بتكون نازل ولابس اخف شورت عندك بدون اندر وبلوزه كت خفيفه برضو مقدرتش اناقش لبست ونزلت خفيه بدون ما حدا يشوفني وركبت معاه السياره وانا راسي للشباك ومفتحتش تمي وانا بفكر ايه الي عملته بحالي يدوب مشينا ولا نوه بقلي انزل وداني عمحل ستاتي بمنطقه راقيه ف متعودين يشوفو مثليين زيي وكدا شترالي لبس وحاجات ستاتي كتير وطلعنا ووداني عمحل مساج وشترط عليهم هوه الي يشتغلي بس همه يدوله الاغراض والمكان واول ما تقفل الباب رزعني قلم بوجهي صرت ابكي قلي هاض عشان بحبك وانا مش قادر احكي نيمني عبطني وبلشت ينضف جسمي واكس وكدا لحد ما بقيت ولا شعره وانا اصلا مفيش شعر وازا في فهو خفيف نزل عند وداني وقلي لو اسمع منك اي صوت انت بتعرف انا شو راح اعمل فيك وبدا يدهن جسمي بالزيت ويدلك جسمي ومره وحده بدون اي مقدمات يدخل زبه كله بطيزي ف انا طبيعي طلعت صوت فطلع زبه وغسلني وطلعنا وانا بفكر كيف راح يعاقبني ضلينا ساكتين لحد ما وصلنا بيته فتنا وقلي اقعد
هوه :شوف يمنيك من يوم وطالع احسب حسابك كل يوم تنتاك
انا: حاضر
هوه: واذا فكرت مجرد تفكير تعمل حاجه هيك او هيك كل البلد حتعرف فيك
وانا اقله حاضر بس مقدرتش امسك نفسي وصرت ابكي ونزلت ابوي رجليه ارحمني ومتفضحنيش وامسح الفيديو وحعملك الي بدك اياه
ضربني قلم وجاب حبل وربط ايدي مع رجلي ورفهم كاني فاتح ٧ وحط كره بثمي كدا لا قادر اصوت وولا اتحرك وانا ببكي وخايف بس من جوا كدا حاسس اني داخل عايام كلها نيك فنبسطت شويه رفع التلفون وصورني وبعتها لحدا ورن التفلون بحكي يلا الدنيا جاهزه والمشروب موجود والعشا موجود والتحلاي وضربني عطيزي وحكا موجوده برضو
يدق الباب ويفتحه يفوت ٢ طولهم حوالي ال١٩٠ ومعضلين وشغل رياضه وكدا كانو سكسي اوي بس بلحضتها انا كنت خايف فشخ تغدو وسكرو وانا بتفرج وببكي قام واحد منهم حملني ورماني عالتخت وبدا يبعبص بيا ويحرك زبه من فوق البنطلون بوجهي وكان باين زبه ضخم شال الكره من ثمي وانا بلشت اصرخ ارحموني ارحموني وحشر زبه بثمي زبه كان ٢٤ سم وعرضه بتاع٤ سم يدوب دخل نصه وخنقني فيه وفضلي ينيك ثمي ابو دقيقتين حتى تعبى كله وزبه بقى مبلول لف عطيزي واجا الثاني قلي انتا جميل اوي وحشر زبه بثمي كان حوالي ١٦ سم بس عريض بتاع ٦ سم ويروح التاني يدخل زبه بطيزي بقيت انتاك من طيزي وثمي وانا مش قادر اتنفس وروحي حتطلع بس من جوا مبسوط وخايف وحابب اني شرموطه بس خايف من المجتمع وفضلو كدا ١٠ دقايق وكل واحد جاب لبنه وانا نمت بمكاني مربط زي ما انا من التعب والتالت كان يتفرج بس
عارف الجزء دا مش كثير سكس ومثير بس انتظرو الجزء التالت والاخير اتمنى اكون عند حسن ظنكم

• عجبني
التفاعلات: فاشخ كس محارمك2 و Aol
يغلق للمخالفة تنشر الاجزاء في تعليق علي قصتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%