NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mo.gab

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
26 نوفمبر 2021
المشاركات
86
مستوى التفاعل
41
نقاط
992
اول مره اكتب بس اوعدكم اني احاول احكي حكايه حقيقيه لاخر مره اتعرفت علي بنوتي ناعم
من حوالي شهرين كنت فقدت الامل اني الاقي بنوتي ناعم لعلاقه بجد و احبها و تحبني و لاني في مجتمعنا الشرقي و حاسس ان صعب الواحد يلاقي علاقه بجد مع بنوتي ناعم من غير حوارات و بعد كميه حوارات و تعارف شات مع كتير و كلهم بيبقوا في الاول عايز يتكلم شات و يشوف صور بتاعي و يحاولوا يهيجوني و يخلوني ابعت لهم صور و يبعتوا صور لجسمهم و كأنهم عايزين علاقه شات بس و لما يلاقوا اني بتكلم عن علاقه كامله مش جنس بس و اني عايز نتعرف علي بعض و نشوف أن كنا متوافقين و لا لا و اكيد الجنس مهم جدا بس مش هو الأساس كانوا تقريبا بيحوروا و يبدأوا يقولوا اي كلام عن أننا نتقابل بس و نمارس الجنس مع بعض و مكنش في حد صادق معايا
المهم في يوم و انا فاقد الامل اني الاقي حد دخلت علي المنتدي و لاقيت حد بيفضفض فكتبت كومنت ما معناه أن كله حوارات و مفيش حد صادق و كله بيخاف و أننا صعب نعيش كده في شات و حوارات و أن كل اللي بيبعتوا لي يا اما مش بنوتي اصلا و أغلبهم مش ناعم و بعضهم بيبقي تبادل و نفسه يجرب مع حد أنه يتناك و ان ده مش اللي انا عايزه اصلا و اني عايز طلب واضح جدا في شريك حياه تكون بنوتي ناعم و عايزاني كموجب و عايزه تبقي معايا مش مع اي دكر و كان كل املي اني افضفض بس لاني كنت حاسس ان الواحد مش حينبسط ابدا مع بنوتي بيحبها و تحبني و تنامي في حضني و حسيت أن في المجتمع العربي عامه مفيش اي تقبل لفكره أن ميولك مختلفه
و فجاءه لاقيت رساله خاصه و لما قريتها و دخلت علي الاكونت بتاعها لاقيت صور لبنوتي ناعم و حسيت انها عايزه تلاقي حد بجد و كانت عندها تجربه سوفت بس
بعتلها الكيك بتاعي و اتكلمنا شات و اتعرفنا و بعدين بعتنا صور لبعض و حسينا أننا مرتاحين لبعض و كنت عايز اقابلها و اشوفها بجد و قلبي فعلا دق بس حسيت اني باتسرع و ممكن تفهمني هايج و عايز اي حد انيكها و خلاص و لكن مكنتش مسيطر علي نفسي كاني مسحور و لاقيتها بتقولي أنها ممكن تقابلني بعد يومين و كالعاده مجتش و كنت مضايق منها و لكن بعدها بيوم بعتتلي تعتذر و أنها غصب عنها و بحرص اتفقت اني اشوفها بعدها بكام يوم و كل يوم بالليل نتكلم و تشدني اكتر و تخليني اهيج عليها
و في اليوم اللي قالتلي عليه فعلا صدقت و لما شوفتها حسيت انها خجوله و مختلفه جدا فيها حاجه تشد و كان نفسي احضنها من اول ما جت بس مسكت نفسي و بعد ما اتكلمنا شويه و اتعرفنا علي بعض و كنت ناوي أننا منعملش سكس خالص اول مره لاقيت نفسي مش قادر اسيطر علي نفسي و هي كانت سوفت بس
المهم مقدرتش امسك نفسي و هي كمان كانت عايزاني فقلعتها كل هدومها و لاقيتها ناعمه خالص و جسمها بنوتي و دلوعه جدا و نزلت علي الارض و نزلت البنطلون بتاعي و كان واقف و هو مش طويل بس عريض و مدملك و لقيتها اول ما شافت بتاعي الهايج مسكته و حطيته جواه بقها و قعدت تمص فيه و الصراحه كانت بتمص حلو لدرجه اني جبتهم في بقها و هي بلعتهم و قلتلها اني بدور عليها من زمان و بطلع بتاعي من بقها و قومتها و لاقيت بتاعي لسه هايج و عايز ينيكها و هي كمان لاقيتها بتقولي انا عايزاك تنيكني دلوقتي حالا و معرفش ازاي حصل ده بس في لحظه كنت قاعد علي الكنبه و مسكت طيزها بايديا و لحست خرمها و كانت عجباني اوي لدرجه اني مقدرتش اصبر اكتر من كده و قمت دخلت الحمام ادور علي اي كريم لوشن علشان افتحها من كتر ما عجبتني و حرمها كان سخن اوي
اول ما رجعت لقيتها عايزاني افتحها و كأنها لبوه اوي و كل ده حسيت أن جو الاوضه سخن اوي مع اننا كنا في الشتا و ريحه جسمها و ريحه جسمي كلها هرمونات و حرمان من الجنس خلاني هايج اوي معاها و عايز اعمل كل حاجه تبسطنا
و بكل بساطه قلتلها اني حاقعد و تدهن خرمها و بتاعي و تفتح خرمها بنفسها و تقعد علي بتاعي الواقف ده و مكدبتش خبر لاقيتها الاول قعدت في الأرض تمص بتاعي شويه عشان تخليه ملهوف عليها و بعدين قامت و حطيت طيزها قدام بقي و لاقيتها بتفتح نفسها بايديها الاتنين و بتوطي و لحست حرمها الوردي الفاتح لحد ما حسيت انها ممحونه اوي و مش عارفه تقف علي رجلها و قلتها عايزك تبقي مراتي دلوقتي
و دهنت بتاعي كريم و هي دهنت خرمها و بدأت تمسك بتاعي و تدخله بايديها جوه خرمها و راس بتاعي اول ما بقت عند فتحتها و هي بدأت تقعد عليه دخل بصعوبه لأنها كانت مش جاهزه لبتاعي اوي بس اول ما راس بتاعي دخلت لاقيتها عايزه تاخده كله مسكتها و رفعتها عشان احاول ابقي حنين عليها لحد ما تتعود علي بتاعي
و بعد ما دخلت نص بتاعي و كنت هايج اوي و حسيت انها مش مستحمله أنها تتنطط علي بتاعي قلتلها اني عايزها تكون علي ايديها و رجليها و اني اركبها و لاقيتها عايزاني ادخله اكتر و كانت سخنه اوي و أنا قمت و ركبت بتاعي و دخلته كله واحده واحده لحد ما حسيت اني عايز انزل تاني و من كتر ما بقيت عايز انيكها لقيتني مش حاسس باني نزلت و لا لا و استمريت أنكها فتره مش طويله و خرجت بتاعي و قومتها و لاقيتها عايزه تمص بتاعي
قعدت و بتاعي في ايديها لأنها لبوتي و انا دكرها بعدين قعدت تمص تاني بتاعي فتره طويله و انا بحسس علي جسمها الملبن و نامت في حضني و حسيت انها تعبت اوي و كنا مبسوطين اوي و عايزين منسبش بعض كأن في مغناطيس بيشدنا لبعض و قمت و شربنا حاجه و ولعت سيجاره و حدتها في حضني لحد ما قلتلي أنها لازم تروح لأننا بقالنا ساعتين او تلات ساعات بنيك و ان حنتقابل تاني في اقرب وقت
و ودعتها بحضن و تقفيش
و نزلت من عندي و انا مش عارف كل ده حصل فعلا و لا انا باحلم من كتر ما كان يوم حلو اوي
اتمني ان كل واحد يلاقي و لو يوم مع حد بيحبه بجد و يبقي مبسوط معاه من غير اي حوارات ولا اشتغالات
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: شبراويشي, el-korsan, Toommc و شخص آخر
أنا بدور على بنوتى علاقة جادة بقالى كتير مش لاقى
 
  • عجبني
التفاعلات: عمرو حسن
أنا بدور على بنوتى علاقة جادة بقالى كتير مش لاقى
الموضوع مش سهل في المجتمع المصري اصلا بس موجود و انت و حظك لان الاشتغالات كتير فخليك حريص و صريح برضه و دور علي اللي نفسك فيه بس و حتلاقي اللي يناسبك اكيد مع الوقت
 
قصة جميلة استمر 😍







2715.jpg
2715.jpg
:love::love::love:
 
  • عجبني
التفاعلات: mo.gab
صدقني مفيش بنوتي مش نفسها تبقى مرتبطه وتبقى عشيقة للابد لعشيقها بس اهم حاجه أننا نصدق الراجل وتحس معاه بالأمان والاستمرارية والحنيه اهم حاجه اهم من الجنس بكتير اوووووي
 
  • عجبني
التفاعلات: A7HMED M و mo.gab
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صدقني مفيش بنوتي مش نفسها تبقى مرتبطه وتبقى عشيقة للابد لعشيقها بس اهم حاجه أننا نصدق الراجل وتحس معاه بالأمان والاستمرارية والحنيه اهم حاجه اهم من الجنس بكتير اوووووي
اكيد كل واحد عايز يكون في علاقه بجد مع شريك بيحبه بس للاسف اهم حاجه اننا نكون مناسبين لبعض مش لأننا عايزين جنس بس و ده اللي متاح بس من غير حب
 
اول مره اكتب بس اوعدكم اني احاول احكي حكايه حقيقيه لاخر مره اتعرفت علي بنوتي ناعم
من حوالي شهرين كنت فقدت الامل اني الاقي بنوتي ناعم لعلاقه بجد و احبها و تحبني و لاني في مجتمعنا الشرقي و حاسس ان صعب الواحد يلاقي علاقه بجد مع بنوتي ناعم من غير حوارات و بعد كميه حوارات و تعارف شات مع كتير و كلهم بيبقوا في الاول عايز يتكلم شات و يشوف صور بتاعي و يحاولوا يهيجوني و يخلوني ابعت لهم صور و يبعتوا صور لجسمهم و كأنهم عايزين علاقه شات بس و لما يلاقوا اني بتكلم عن علاقه كامله مش جنس بس و اني عايز نتعرف علي بعض و نشوف أن كنا متوافقين و لا لا و اكيد الجنس مهم جدا بس مش هو الأساس كانوا تقريبا بيحوروا و يبدأوا يقولوا اي كلام عن أننا نتقابل بس و نمارس الجنس مع بعض و مكنش في حد صادق معايا
المهم في يوم و انا فاقد الامل اني الاقي حد دخلت علي المنتدي و لاقيت حد بيفضفض فكتبت كومنت ما معناه أن كله حوارات و مفيش حد صادق و كله بيخاف و أننا صعب نعيش كده في شات و حوارات و أن كل اللي بيبعتوا لي يا اما مش بنوتي اصلا و أغلبهم مش ناعم و بعضهم بيبقي تبادل و نفسه يجرب مع حد أنه يتناك و ان ده مش اللي انا عايزه اصلا و اني عايز طلب واضح جدا في شريك حياه تكون بنوتي ناعم و عايزاني كموجب و عايزه تبقي معايا مش مع اي دكر و كان كل املي اني افضفض بس لاني كنت حاسس ان الواحد مش حينبسط ابدا مع بنوتي بيحبها و تحبني و تنامي في حضني و حسيت أن في المجتمع العربي عامه مفيش اي تقبل لفكره أن ميولك مختلفه
و فجاءه لاقيت رساله خاصه و لما قريتها و دخلت علي الاكونت بتاعها لاقيت صور لبنوتي ناعم و حسيت انها عايزه تلاقي حد بجد و كانت عندها تجربه سوفت بس
بعتلها الكيك بتاعي و اتكلمنا شات و اتعرفنا و بعدين بعتنا صور لبعض و حسينا أننا مرتاحين لبعض و كنت عايز اقابلها و اشوفها بجد و قلبي فعلا دق بس حسيت اني باتسرع و ممكن تفهمني هايج و عايز اي حد انيكها و خلاص و لكن مكنتش مسيطر علي نفسي كاني مسحور و لاقيتها بتقولي أنها ممكن تقابلني بعد يومين و كالعاده مجتش و كنت مضايق منها و لكن بعدها بيوم بعتتلي تعتذر و أنها غصب عنها و بحرص اتفقت اني اشوفها بعدها بكام يوم و كل يوم بالليل نتكلم و تشدني اكتر و تخليني اهيج عليها
و في اليوم اللي قالتلي عليه فعلا صدقت و لما شوفتها حسيت انها خجوله و مختلفه جدا فيها حاجه تشد و كان نفسي احضنها من اول ما جت بس مسكت نفسي و بعد ما اتكلمنا شويه و اتعرفنا علي بعض و كنت ناوي أننا منعملش سكس خالص اول مره لاقيت نفسي مش قادر اسيطر علي نفسي و هي كانت سوفت بس
المهم مقدرتش امسك نفسي و هي كمان كانت عايزاني فقلعتها كل هدومها و لاقيتها ناعمه خالص و جسمها بنوتي و دلوعه جدا و نزلت علي الارض و نزلت البنطلون بتاعي و كان واقف و هو مش طويل بس عريض و مدملك و لقيتها اول ما شافت بتاعي الهايج مسكته و حطيته جواه بقها و قعدت تمص فيه و الصراحه كانت بتمص حلو لدرجه اني جبتهم في بقها و هي بلعتهم و قلتلها اني بدور عليها من زمان و بطلع بتاعي من بقها و قومتها و لاقيت بتاعي لسه هايج و عايز ينيكها و هي كمان لاقيتها بتقولي انا عايزاك تنيكني دلوقتي حالا و معرفش ازاي حصل ده بس في لحظه كنت قاعد علي الكنبه و مسكت طيزها بايديا و لحست خرمها و كانت عجباني اوي لدرجه اني مقدرتش اصبر اكتر من كده و قمت دخلت الحمام ادور علي اي كريم لوشن علشان افتحها من كتر ما عجبتني و حرمها كان سخن اوي
اول ما رجعت لقيتها عايزاني افتحها و كأنها لبوه اوي و كل ده حسيت أن جو الاوضه سخن اوي مع اننا كنا في الشتا و ريحه جسمها و ريحه جسمي كلها هرمونات و حرمان من الجنس خلاني هايج اوي معاها و عايز اعمل كل حاجه تبسطنا
و بكل بساطه قلتلها اني حاقعد و تدهن خرمها و بتاعي و تفتح خرمها بنفسها و تقعد علي بتاعي الواقف ده و مكدبتش خبر لاقيتها الاول قعدت في الأرض تمص بتاعي شويه عشان تخليه ملهوف عليها و بعدين قامت و حطيت طيزها قدام بقي و لاقيتها بتفتح نفسها بايديها الاتنين و بتوطي و لحست حرمها الوردي الفاتح لحد ما حسيت انها ممحونه اوي و مش عارفه تقف علي رجلها و قلتها عايزك تبقي مراتي دلوقتي
و دهنت بتاعي كريم و هي دهنت خرمها و بدأت تمسك بتاعي و تدخله بايديها جوه خرمها و راس بتاعي اول ما بقت عند فتحتها و هي بدأت تقعد عليه دخل بصعوبه لأنها كانت مش جاهزه لبتاعي اوي بس اول ما راس بتاعي دخلت لاقيتها عايزه تاخده كله مسكتها و رفعتها عشان احاول ابقي حنين عليها لحد ما تتعود علي بتاعي
و بعد ما دخلت نص بتاعي و كنت هايج اوي و حسيت انها مش مستحمله أنها تتنطط علي بتاعي قلتلها اني عايزها تكون علي ايديها و رجليها و اني اركبها و لاقيتها عايزاني ادخله اكتر و كانت سخنه اوي و أنا قمت و ركبت بتاعي و دخلته كله واحده واحده لحد ما حسيت اني عايز انزل تاني و من كتر ما بقيت عايز انيكها لقيتني مش حاسس باني نزلت و لا لا و استمريت أنكها فتره مش طويله و خرجت بتاعي و قومتها و لاقيتها عايزه تمص بتاعي
قعدت و بتاعي في ايديها لأنها لبوتي و انا دكرها بعدين قعدت تمص تاني بتاعي فتره طويله و انا بحسس علي جسمها الملبن و نامت في حضني و حسيت انها تعبت اوي و كنا مبسوطين اوي و عايزين منسبش بعض كأن في مغناطيس بيشدنا لبعض و قمت و شربنا حاجه و ولعت سيجاره و حدتها في حضني لحد ما قلتلي أنها لازم تروح لأننا بقالنا ساعتين او تلات ساعات بنيك و ان حنتقابل تاني في اقرب وقت
و ودعتها بحضن و تقفيش
و نزلت من عندي و انا مش عارف كل ده حصل فعلا و لا انا باحلم من كتر ما كان يوم حلو اوي
اتمني ان كل واحد يلاقي و لو يوم مع حد بيحبه بجد و يبقي مبسوط معاه من غير اي حوارات ولا اشتغالات
اللي حابب يتناك ويتمتع يتواصل معايا
 
المشكله انو انا صادق ورحت لبيتو بتت معو يومين وحبيتو ورى فتره تركني ليش وسلمتو نفسي وثقيت فيه وخليتو تاج راسي وفحلي ليش ما يستمر وعدني بلحب
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%