NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

abdalazeza873

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لاجزاء الي فاتت

بشكركم علي التفاعل بس يله نكمل اخر حاجه بقا
وقفنا لما بنت خالتها نزلت الساعه ١٠ و١٠ وقعد جمبي وفضلت ساكته ودقيقه لقتها بتقول ايه الي حصل ده قولتها ده طبيعي وبيحصل كتير قالتلي يعني انت عملت كده مع حبيبتك قولتها وامها كمان😂 قالتي انت شيطان وانا هشوف هتعمل معايه اي بكره وقالتي تصبح علي خير وطلعت وانا قاعد زهقن قومت طلعت فتحت الباب علي حبيبتي ودخلت لقتها في سابع نومه لسه هخرج لقيت فونها جالو مسج قومت خد الفون من علي الشاحن ونزلت بيه فتحتو قولت اقلب فيه شويه بفتح شات مع صحبتها اختصاره انها معجبه بواحد غيري ومش عايزه تكلمو علشان خايفه مني افضحها انا مزعلتش بس قولت عادي وخد الفون حطيتو فوق ودخلت لاوضه عندي امسك الفون بتاعي شويه ولقيت الفون بتاعي بيفكرني ان عيد ميلادي بكره وانا كنت ناسي قعد افتح تيك توك وانستا وتس وفيس لحد ما الساعه جات ٢ونص ونمت صحيت علي الساعه ٩ وحاسس بي حاجه غريبه حد بيمص زبي انا كنت فاكر نفسي بحلم بفتح عين كده لقيت ساره هيا الي بتمص قومت من علي السرير لقتها اتفزعت روحت مقرب منها وبمسكها من ايديها لقيت نفسي مش بحلم قولتها هما فين قالتي علي البحر قومت خد شفتها بوسه طويله وقعد احسس علي بزها كانت لابسه بكيني قطعتين قطعت النص الي فوق نزل علي بزازها عض ومسكت حلمت بزها عض ومص قومت نيمتها علي ظهرها وقلعتها لاندر ونزلت علي كسها لحس وادخل لساني جوه قومت مسكت شفره كسها لحس لقتها نفسها بيعلي وبتقفل رجيلها عليها وجابتهم علي وشي فكت رجليها قومت نزلت الشوت ونزلتها تمص زبي قعد تمص فيه يجي ربع ساعه مص احترافي قومنا عملنا وضع 69 وقعد ادخل صباعي في طيزها وكان بيخش عادي بكل اريحيه وقعد لحس في طيزها وكسها وجابتهم تاني قومت قلبتها وحطيت زبي علي كسها وقعد افرش ليها واحركو قومت حطيتو علي باي كسها ودخلتو براحه كان كسها سخن وحلو وميه كسها خلت زبي يخش بسهوله قعد انيك فيها براحه وشويه وسرعت لحد ما كنت بنكها بعنف بعد نص ساعه نيك هيا جابت تالت ولقيت نفسي هجبهم قومت طلعت زبي ولفتها وحطيتو في طيزها كان داخل بسهوله قعد انيك في ربع ساعه وجبتهم في طيزها وفضلت عليها لحد ما زبي نام وخرج نمنا جمب بعض نهدي شويه قمت دخلت خد شاور وهيا قامت لمت حاجتها ومش وانا لبست المايوه وتشيرت ونزلت ليهم قعد برا شويه وبعدين لقتهم كلهم خرجو من الميه قعدو جمبي شدوني ننزل كلنا قلعت التشيرت وانا بحكم جسمي رياضي وفي عضلات بضن وكده نزلنا الميه والبت اخت ساره كانت بتغرق دخلت اشلها وخرجت بيها برا كانت شربت ميه بس اول ما حطيت ايدي علي بطنها طلعت دي تاني خدوها دخلوها علي الشاليه ونزلت اعوم بتاع تلت ساعات وبعد كده خرجت دخلت الشاليه خد دوش وغيرت طلبنا اكل كلنا ودخلت انام صحيت بعد العصر كانو كلهم تحت قعد معاهم وبليل لقتهم كلهم خرجو ورجعو جايبين حاجات كتير دخلو علي المطبخ مفيش خمس دقايق ولقتهم كلهم داخلين عليا وبيحتفلو بعيد ميلادي وماسكين تورته والهدايه واحتفلنا وخدت الهدايه كانو تلت بوكسات اتنين صغيرين واحد كبير فتحت الكبير لقيتو ملينا شكولاته وحاجات حلو خدوهم وزعوهم علي بعض فتحت البوكس التاني لقيت فيه مفتاح عربيه وعقدها كانت2023 bm 340 انا كانت معايه واحده بس ٢٠١٩ وكانت حماتي وبنتها هما الي جيبنها و خالتها وبنتها البوكس لاخير كانت ساعه غاليه جد جد يومين وخلصنا الساحل ورجعنا اول ما رجعنا بيوم لقينا جوز خالتها عايز يرجعلها هما كلهم سافرو مع خلتها اول ما وصلتهم المطار رجعت البيت بعتلها وتس شوفت الشات مع صحبتك ومش عايز اعرفك وسلام ومفيش حاجه بنا عملت ليها بلوك من كل حته وغيرت ارقامي وحولت من الكليه بتاعي وروحت جامعه امركيه وده الي خلاني اعيد سنه و الساعه دي بعت ما بعتها بفتره جبتلي شقه حلوه في التجمع الخامس كمبوند حلو وبعت الbm 2019 واشتريت كافيه ليا واشتريت تيوتا لاندكروزر ٢٠٢٢ وبقيت بدفع مصاريفي من فلوس الساعه وعايش ومزاجي عنب واهلي ميعرفوش عن العربيات والبيت والكافيه حاجه ويلاه اشفكم في الحاجات التانيه الي حصلت معايه وواقعيه في قصه مع شاذ وفي مع بنت عمي وفي مع جاري الديوث ويلاه سلام

• عجبني
التفاعلات: شاب نييك، Dababa و Ahmed.7
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا تنشر الأجزاء متفرقة للغلق

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%