NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية حبيبتي وامها وازاي وازاي نكت خالتها وبناتها

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

abdalazeza873

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء لاول
دي تكمله القصه اعرفكم تفاصييل اكتر عني انا ساقط سنه كليه يعني المفروض في تانيه وهتم ال٢٠ في تاني يوم العيد ولاحداث دي بقلها سنه اهو المهم ندخل في القصه بتعنا
وقفنا لما جات خلتها وبنتها بعد ما دخلو وسلمو علينا وعرفت انا مين اعرفكو عليهم خلتها اسمها كرستينا عندها ٤٥ متجوزه وعايشه هيا وجوزها في امريكا من زمان وبنتها مرينا ٢٠ سنه وساره ٢٥ ارمله وجوز خالتها شغال في لالماس والساعات البراند في امريكا نخش في الموضوع تاني اتعرفنا علي بعض وقعدنا وانا عرفت انها غضبنا علشان جوزها بيخونها مع الشغاله ودي مش اول مره يعملها وكل مرا تغضب تقعد شهر ويرجع يصالحها اليوم خلص في قعده عاديه وتعارف انا مي وشغال اي واتعرفت عليها ازاي خلتها رغايه اوي خلصنا رغي جه وقت النوم طلعنا كل واحد دخل لاوضه الي هينام فيها جات الساعه ١٢ونص قومت دخلت لي حبيبتي اسمها مريم دخلت كانت صاحيه قعد معها وقعد اقفش ليها وبوس ودخلنا في بوسه طويله وساحت مني قلعتا التشيرت ومسكت بزازها بوس وعض وقلعتها الشورت ونزلت علي كسها لحس ومص وامسك كل شفره كسها مص وادخل لساني جوه كسها لحد ما جابت اول مره وهيا بتطلع اهات قومت قلبتها ونزلت علي خرم طيزها لحس وادخل صباعي في طيزها وابدل كل شويه صباع في الطيز وصباع في الكس حسيت بي حركه عند باب لاوضه بركز تحت الباب شايف خيال حد واقف ورا الباب كملت وخليتها تطلع اصوات اوضح لحد ما جابت تاني وقمت نمت علي ظهري ونزلت الشورت وخلتها تمص زبي وهيا كانت احترفت المص اصوات المص طالعه وفي رياله نازله من بوقها وجبتهم في بوقها وشربتهم كلهم ونامت جمبي تريح شويه بصيت في الساعه لقتها داخله علي ١ونص ببص تحت الباب الخيال كان لسه واقف بس دقيقه كده لقيتو اتحرك قولت بالي انا هعرف مين بكره خمس دقايق بقلب في الفون ومريم في حضني ولقيت البت مريم نايمه قتيله جيت اصحيها علشان نكمل مرتضش تصحي قومت قفلت باب اوضه النوم بي المفتاح وقلعت التشيرت ودخلت خدها في حضني ونمت لقتها بتصحيني الساعه ١ صحيت لقتها لابسه قولتها كده يمزه تنامي وتسبيني قالتي تعبت ونمت وقوم البس وخد دش علشان ننزل تحت يلاه جيت اقوم واخدها في حضني طلعت تجري برا لاوضه وانا لبس الشوت والتشيرت دخلت اوضي خد دش ولبست ونزلت صبحت عليهم وانا قاعد افطر لحظت ان خالتها قاعده تبصلنا احنا لاتنين من تحت لتحت ولما شافتني بركز معها عملت نفسها من بنها قولت اجس نبضها قولتهم معرفتش انام طول الليل لقتها بتقول مهو من المجهود الي كنت بتعملو بليل وبعد كده سكتت وبصت في لارض ولقيت حماتي بتقولها مجهود اي قولتها كنت بلعب في الجنينه مع الكلب وكملت اكل وقومت العب شويه علي الpc لقيت امها داخله عليا ومعها قهوه بتقولي كنت بتعمل اي بليل قولتها كنت بلعب ماتش مع بنتك واختك بتصنت علينا ينفع كده قومت اقرب منها لقتها خرجت مفيش نص ساعه ولقتها بترن عليا وتقولي انزل نزلت قالتي تعاله يلاه هنخرج كلنا ونفسحهم قولتها خليها بكره لقيت كريستنا بتقولي حته بليز بدلع كده لقيت مريم بتقولي يله يحمودي بدلع بردك قولتها يبنت المجنونه قولتهم خلاص هطلع العربيه التانيه من الجراش تروح المغسله يظبطوها تكونو جهزتم خرجتهم وقعدنا نلف روحنا لقيت خلتها بتقولي عايزين نروح الساحل قولتها ماشي ظبطو الدنيا ونطلع يومين وطلعنا الساحل كلنا وصلنا قعدنا ساعه في الشاليه لقتها بتقولي البيت ناقصو حاجات كتير انا هاخد البنات وانزل وانت واختي خليكم قولتها ماشي اختها كانت فوق طلعت ليها وقولت فرصه افشخها نيك طلعت خبط فتحت دخلت لقتها بتجرب مايوه قطعتين كان نار خلاني اهيج وهيا جسمها ملبن وبيضه بتقولي في حاجه قولتها كلهم خرجو يروحو يجيبو حاجات وجاين قالتي ماشي قولتها الجمدان ده قالي حلو قولتها جامد ومسكت ايديها علشان تلف قولتها ناويه علي اي بي الطقم ده قالتي اعمل اي يعني قولتها مش عيب كده قالتي عيب اي قولتها تصنتي عليا انا مريم قالتي مكنش قصدي قولتها يعني تقفي نص ساعه ومش قصدك قومت خدها بوسه طويله وهيا تقاوم بس مش قادره عليا واقفش في بزازها لحد ما ساحت وقلعتهاوالبرا ومسكت بزازها مص وعض وحلمتها كان لونها بني فاتح ونيمتها علي السرير ونزلت عض وبوس في صدرها ونزلت ايدي علي لاندر بتعها ونزلتو ونزلت الحس في كسها كان لونه احمر ددمم ومفهوش شعريه واحده لحستو كان طعمو حلو لقتها جابتهم قولتها لحقتي يشرموطه قومت نزلت البنطلون بتاعي قولتها مصي يشرموطه نزلت مص فيها بس مكنتش بتعرف تمص حلو بس كان شغال قومت قلبتها وعملنا وضع69 ونزلت لحس في خرم طيزها كان واسع كنت بدخل تلت صوابع مفيش غير خمس دقايق ولقتها جابت تاني قومت قلبتها ومسكت زبي قعد احكو علي كسها وافرش ليها قومت حطيت زبي علي باب كسها بتقولي دخلو وريحيني بقا بتزق جسمها عليا علشان يخش قومت زقيتو كلو مرا واحده شمط روحها فيها كسها ضيق طلعت اه بصوات عالي قعد انيك فيها جامد يجي نص ساعه لقتها جابت تالت ولقيت نفسي هجيب قومت من عليها نمت عاي ظهري وخلتها تقعد عليه ودخلتو في طيزها قعدت تنطط عليه حوالي عشر دقايق وجبتهم في طيزها قعدنا خمس دقايق نريح لقينا الباب اتفتح لقينا ساره دخلت اتصدمت وقالت WTF قومنا مفزوعين قولتها ويت ساره i tell you avery think قالت i don't know think but wait me after 10 وسابتنا وخرجت وانا قومت لبست ودخلت اوضتي خد دش ونمت لقتهم بيصحوني علي الساعه ٨ونص علشان اكل نزلت لقيت خالتها مش بتبصلي وساره بتبص بصه كده غريبه ليا كلنا وعملو عصير وشربنا قعدنا نسف علي بعض شويه لحد ما الساعه جات تسعه ونص طلعو كلهم ينامو الساعه جات عشره وعشره لقيت ساره نزلت وقعدت جمبي وساكته وبس كده هكمل وانزل وهترجم كلمها لي عربي قولو رايكم وشكرا لي كل واحد قال كلمه حلوه امبارح سلام

• عجبني
التفاعلات: الشبكشى، Dababa و شاب نييك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%