NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وائل سكس

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ياريت الكل يشارك ويقولنا ايه اكتر حبوب بتاخر القذف استعملها وجابت معاه نتيج كويسة اوى يكتب اسمها ولو ممكن سعرها

• عجبني
التفاعلات: Hard man
مفيش حاجه اسمها حبوب تأخير القذف
في تمارين هتلاقيها علي اليوتيوب
في ممكن اسبراي مخدر بس بيمنع الاحساس بالمتعة
لكن حبوب مفيش حاجه اسمها كده عشان محدش يضحك عليك

• عجبني
التفاعلات: وائل سكس
ياريت الكل يشارك ويقولنا ايه اكتر حبوب بتاخر القذف استعملها وجابت معاه نتيج كويسة اوى يكتب اسمها ولو ممكن سعرها
مفيش حبوب لسرعه القذف في لتقويه الانتصاب بس انما سرعه القذف تمارين او استخدم كريم موضعي او سبراي مخدر او حجر جهنم او كاندوم تقيل بس كل الحاجات دي بتضيع جزء من الاحساس او ممكن استخدم طريقه التوقف و البدء

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة، وائل سكس و siwa
مفيش حبوب لسرعه القذف في لتقويه الانتصاب بس انما سرعه القذف تمارين او استخدم كريم موضعي او سبراي مخدر او حجر جهنم او كاندوم تقيل بس كل الحاجات دي بتضيع جزء من الاحساس او ممكن استخدم طريقه التوقف و البدء
لا طبعا فى

لا طبعا فى

االانواع الى موجودة وبتجيب نتيجه كويسه
مادة فعالة اسمها dapoxxatine 60 mg ( الاسم التجارى جوى بوكس ) وديه بتتاخد قبل العلاقة ٣ الى ٤ ساعات
والمادة التانيه domipramine hydrochloraide 75 mg ( الاسم التجارى انافرونيل ) وديه بتتاخد قبل العلاقة ب ٤ الى ٥ ساعات
دول افضل حاجتين موجودين

• عجبني
التفاعلات: deb و وائل سكس
االانواع الى موجودة وبتجيب نتيجه كويسه
مادة فعالة اسمها dapoxxatine 60 mg ( الاسم التجارى جوى بوكس ) وديه بتتاخد قبل العلاقة ٣ الى ٤ ساعات
والمادة التانيه domipramine hydrochloraide 75 mg ( الاسم التجارى انافرونيل ) وديه بتتاخد قبل العلاقة ب ٤ الى ٥ ساعات
دول افضل حاجتين موجودين
هما دول عن تجربه انا اعرف ان الانافرانيل كويسه فعلا بس اعراضها الجانبيه وحشة

بص انا مش بستعمل الحبوب بس تاخد نصيحتي احسن لك دي افضل حل ليك والجسمك ولكل حاجه حتى الشريكك هيحبها فيك وروح اتمرن وربي عضلات وهتلاقي الموضوع ده تظبط معاك انا عن نفسي ممكن اقعد مع شركتي اكثر من ساعه متواصلين فيها وطبعا انا مش باخد اي حاجه ولا منشطات ولا اي حاجه بس انا رياضي فافضل حل ان انت تتبع الرياضه

• عجبني
التفاعلات: الحربي و Mody3421
هى الاعراض بتبقا عبارة عن
ممكن تخليك تتاوب او وجع فى المعدة
لكن مع الاستمرار فى الاستعمال الاعراض دي بتقل تدريجيا والنتيجة بتاعتها فى التاخير بتفضل زى ما هى

• عجبني
اشتري اربع قطع كيوي وقطعتين اڤوكادو
واقطعهم مع لبن وعسل ابيض وف الخلاط الجميل واشرب كل ما سبق وفكك من اي حاجه تانيه

• عجبني
التفاعلات: الحربي، وائل سكس و SNIPER89⛓️
هى الاعراض بتبقا عبارة عن
ممكن تخليك تتاوب او وجع فى المعدة
لكن مع الاستمرار فى الاستعمال الاعراض دي بتقل تدريجيا والنتيجة بتاعتها فى التاخير بتفضل زى ما هى
تمام

لازم تتاخد باشراف طبي يا رجاله اللعب في حياتك حرفيا ولو لسه شباب ارجووووك متاخدهاش انت صحتك كويسه لو اخدتها هتهلك نفسك وهتسلم نمر بدري قوييييي لو محتاجها خدها تحت اشراف طبي
وسلامتكم❤️

• عجبني
التفاعلات: megoohon
حبوب ليجام

• عجبني
بلاش الكلام ده علشان لو اتعودت عليه يبقى هتيجى فى وقت مش هينفع معاك ولا برشام ولا غيره

لو ركزت هتجيب بسرعه 🤝

• عجبني
اة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأنفرانيل السويسرى ملوش أعراض جانبيه

• عجبني

المواضيع المشابهة