NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق. النسوان

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كونك ان تثق في حد وتحبه وتخاف عليه وتحافظ عليه وتحاول علي قد ما تقدر انك تغيره للاحسن ومتزعلوش وتعمله كل اللي نفسه في وتفرحه وفي الاخر يخونك يتري اعمل اي وانت مديله كل انواع الصلاحيات والرفاهية

كونك ان تثق في حد وتحبه وتخاف عليه وتحافظ عليه وتحاول علي قد ما تقدر انك تغيره للاحسن ومتزعلوش وتعمله كل اللي نفسه في وتفرحه وفي الاخر يخونك يتري اعمل اي وانت مديله كل انواع الصلاحيات والرفاهية
قليل الاصل علي طول

للاسف انت عيشت دور المقذ و دايما المنقذ حتى في الافلام هو اول واحد بيضحى بية
استغني و اوعى تزعل على نفسك الي بيخون بيخون نفسه
و خليك مؤمن بمبدأ واحد ان الخير له هو وحده و حبا فيه هو وحده و إرضاءًا له هو وحده دون سواه حترتاح

نيكو في افكارو 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ببساطة بكون في عندك نقص خلاه يخونك .. لهيك رح يبحث عنه عند غيرك

على فكره الحب و الثقه و الخوف و حتى العلاقة مش عقد امتلاك

ممكن يكون المشاعر دى من طرفك انت بس و الطرف التاني بيستلطفك و خلاص او بيديك ريق حلو بس مش معنى كدا انها بتحبك ممكن تكون حاولت تحبك و معرفتش فقررت تبعد ممكن تكون حبتك فعلا بس مش شايفه مستقبل بالرغم من وجود الحب ده فقررت تبعد

انا مثلا كويسه مع ناس كتير على اساس يبقي ليا ضهر او حد يسندنى فى وقت زنقه و ابص اكتشف ان فيه بعضهم معشم نفسه فى حاجه و مفكر انه بيحبنى مثلا انا لما بلاقي كدا بقطع العلاقه ممكن اكون بالنسباله خاينه بس بالنسبالى ان انا كان مجرد صديق و تعدى حدوده فقطعت علاقتى معاه

عطائك من وجهه نظرك وعشمك في الطرف الاخر بردو لكن ممكن دي كلها تكون خيالات جواك ومكنتش موضح ولا مفسر للتاني انت بتعمل ده ليه
وعادي جداً مش لازم مشاعرك تكون نفس مشاعرها هو بس العشم الي بيخلي الواحد يزعل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%