NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حالتي الجنسيه تشبهه بالظبط حالتي النفسيه ومتساليش عن حالتي النفسيه عشان هيا شبهه حالتي الماديه😂🤦

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و مدام دعاء
انت يالى بقرا البوست دا ناو
شاركنا بحالتك الجنسيه الان
انا عن نفسى شبعانه وكلو تمام
وأنا كمان شبعان وداخل هنا أساعد الجوعانين

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
روايات و من وقت للتاني بحب أقرأ مقالات طبية او قصص فانتازيا
من قصصك، فهمت أنك غاوي قصص فانتازيا.. بس عارف ازاي تستفيد من خبرتهم.. إنت يا واد عندك موهبة تجنن، وخسارة أنك مش كاتب القصص بالعربي الفصيح، كنت هتبقى قنبلة

من قصصك، فهمت أنك غاوي قصص فانتازيا.. بس عارف ازاي تستفيد من خبرتهم.. إنت يا واد عندك موهبة تجنن، وخسارة أنك مش كاتب القصص بالعربي الفصيح، كنت هتبقى قنبلة
انت تاني 😂❤️
علي فكرة الموضوع كان في دماغي و كنت هكتب حاجة مقتبسها من انمي بس بأسلوبي و حواري و بالفصحي بس بعدها حسيت اني مش قدها و كمان محبش حد يمسكني بغلطة 😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: HANNIBALL
انت تاني 😂❤️
علي فكرة الموضوع كان في دماغي و كنت هكتب حاجة مقتبسها من انمي بس بأسلوبي و حواري و بالفصحي بس بعدها حسيت اني مش قدها و كمان محبش حد يمسكني بغلطة 😂
متتسرعش... حطها فدماغك وأكيد قريب هتقدر.. ورينا شطارتك بالعربي.. ده انت عفريت زي العم اللي خلى حازم يرجع للزمن القديم، عرفت انت كمان ترجعنا للفانتازيا وجو الأساطير

ما عليك من الجنس اصلا اخر مرة شوفت واحدة ست لحم ودم من شهر ونص تقريبا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: VARTOLU
  • بيضحكني
  • محزن
  • عجبني
انت مش محتاج تشرح دا كلو
صورة البروفيل قايمه بالواجب
اتمني تبقي فهمتي ان اللي في الصوره مكتئب وجاضض مش قزم🤡😂

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو, HANNIBALL, مدام دعاء و شخص آخر
متتسرعش... حطها فدماغك وأكيد قريب هتقدر.. ورينا شطارتك بالعربي.. ده انت عفريت زي العم اللي خلى حازم يرجع للزمن القديم، عرفت انت كمان ترجعنا للفانتازيا وجو الأساطير
صدقني الموضوع في دماغي
هخلص بس مشكلة عندي و بعدها أكمل القصة اللي بكتبها و هبدأ علي طول في واحدة بالفصحي بس هتكون غير جنسية في الاول علشان حد يراجعهالي و لما اتمكن هكتب جنسي

صدقني الموضوع في دماغي
هخلص بس مشكلة عندي و بعدها أكمل القصة اللي بكتبها و هبدأ علي طول في واحدة بالفصحي بس هتكون غير جنسية في الاول علشان حد يراجعهالي و لما اتمكن هكتب جنسي
خليها قصيرة ما أمكن، وابعث لي الفقرات متقطعة وأنا مستعد أقوم بواجب الصداقة ، هدي عشان طنشت معاك شوية من قبل ما اعرفك

• حبيته
التفاعلات: HANNIBALL

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%