NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حاجه نفسك تعملها بس ممنوعه في مجتمعنا

نفسك تعملها بس ممنوعه في مجتمعنا

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: el-korsan, Elcapo, اردني رايق و 2 آخرين
نفسي في حفله تبادل ازواج انا وصاحبي أو صاحبه مراتي وجوزها وكل واحد يبدل مرات التاني وتبقي ليله كلها مليطه
اااه عل كلامك صح خالص

• عجبني
التفاعلات: aser132w
انا من جنوب افريقيا لهذا فنحن لدينا نظام الجيرل فريند العالمي حيث يمكنني القيام باغلب ما يحلم به معظمكم لكن انا لست اكتب هذا لكي اتفاخر فلكل نظام عيوبه فإن اردت الإرتباط بفتاة لابد ان تسأذن من اهلك واهلها وانا والدي مستحيل ان يقبل ان اواعد فتاة بيضاء اللون لهذا فإن كان هناك ما اتمناه فهو مؤخره بيضاء كالحليب وعليها خرم وردي وكبيرة نسبيا لكي افرغ فيها كل هذا الكبت النسبي.

• عجبني
التفاعلات: aser132w و ميبون
وظ فى الدنيا اللى تختاري أنه يدخل جنتك انا بحسده من دلوقت👌🌷
شخص كده ..
شخص كده ..
هو انا بحسدوا لكن هو اكيد شخص جبلة عشان مدام انتي مستعدة تتكلم عنوا هنا فمابالك وانتي واقفة امامه اكيد حتكوني باينة جداً وانا لو قابلته سوف اذبحه حقا لاني اكره هكذا نوع من الأشخاص مع كل حبي واحترامي لمشاعرك

انيك واحده قدام جوزها أو ابنها
او انيك بنت قدام ابوها واخوها
انا فعلتها من قبل لان بلادنا فري جداً وصدقني لا يوجد شيء مميز في الأمر انا اتكلم عن البنت امام اخوها وابوها لكن لم اجرب الفكرة الاولى.

احلا زمن
تحارب تكسب تاخد عبيد تنيكهم براحتك
مانت ممكن تخسر وتبقا عبد وتتناك انت علي فكرة مش مضمونة

اجيب فحل يكون زبه كبير و يعرف يهين ديوثه صح لماما ويجيب في كسها وبعدها نقعد شوية انا وهي نسخنه ولما زبره يقوم تاني ينيكني انا ويحسسني بانوثتي
طب دا سهل خالص

اكون خاضع لملكة تلعب فيا و تنيكني و تعمل اللي عيزاه فيا

• عجبني
التفاعلات: Koky79
انا من جنوب افريقيا لهذا فنحن لدينا نظام الجيرل فريند العالمي حيث يمكنني القيام باغلب ما يحلم به معظمكم لكن انا لست اكتب هذا لكي اتفاخر فلكل نظام عيوبه فإن اردت الإرتباط بفتاة لابد ان تسأذن من اهلك واهلها وانا والدي مستحيل ان يقبل ان اواعد فتاة بيضاء اللون لهذا فإن كان هناك ما اتمناه فهو مؤخره بيضاء كالحليب وعليها خرم وردي وكبيرة نسبيا لكي افرغ فيها كل هذا الكبت النسبي.
يعني اهلك متعصبين لهذه الدرجة

نفسي في حفله تبادل ازواج انا وصاحبي أو صاحبه مراتي وجوزها وكل واحد يبدل مرات التاني وتبقي ليله كلها مليطه
لو جاد كلمنى

نفسك تعملها بس ممنوعه في مجتمعنا
أنيك واحد و مراته أو واجد و خطيبته مع بعض أو أنا و واحد ننيك حد من أهله سوا

يعني اهلك متعصبين لهذه الدرجة
لا هم ليس متعصبين بالعكس هم منفتحين جداً لكن فقط لايثقون في البيض منذ الإستعمار الفرنسي لكن اغلب الأسر الأخرى نسيت الأمر ما عدا اسرتي انا وبعض الجيران

• عجبني
التفاعلات: drive to the hell
نفسي في حفله تبادل ازواج انا وصاحبي أو صاحبه مراتي وجوزها وكل واحد يبدل مرات التاني وتبقي ليله كلها

• عجبني
التفاعلات: Hamedhamed
اتجوز بنوتي ناعم

• عجبني
التفاعلات: كازنوفى
اني اتناك من ولد

• عجبني
التفاعلات: Sayed padro
اني اقدى الويك اند معاها هيا وجوزها وابنها وبناتها وانام معاهم كلهم قدام بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي اشوف زوجتي تمارس السحاق…..

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%