NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلية صعبة ، بس شيقة و بتوسع مادركك و بتزيد ثقافتك فى مجالات كتير (القانون ، السياسة ، علم النفس ، الاقتصاد ، الدين الاسلامـي ، التاريخ البشري القديم...و غيرهم كتير)
دي حقيقه

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الحمد لله... طلع تشخيص غلط وماشية في قضية علي المستشفى الي شخصت غلط 🤷🏻‍♀️
طيب يا ستي الحمد لــلــه طمنتيني ، الصحة و العافية و طولة العمر ليكى!! 😍❤️🥰

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
  • حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
حياتي عمتا اللي حد ما فخور بيها هيا اه ماشيه برتم بطئ عن المتخطط ليه بس لازم اتحمل

• عجبني
التفاعلات: the1255
بما اني قاعد فاضي الساعه دي اكتب ايه اكتر حاجه فخور انك عملتها الفتره دي عملت موف اون او خسرت وزن ولا نجحت في الامتحانات اكتب اكتر حاجه مبسوط انك عملتها
بص انا انسان بسيط مكنتش اتمنى من **** حاجه غير اني افضل تحت ضل ستره
فخور اني كنت على باب بيت اتنين متزوجين متحررين ورفضت اني ادخل مع ان الزوج كان مقدم كل حاجه وميسر كل الامور ومبسوط ولكن للحظه فوقت لنفسي قولت انا اي وصلني لكل ده ده مش مكاني انا مش الانسان ده مش انت الي تخرب بيت واسره خصوصا ان ده كانت اول تجربه ليهم ك ازواج رفضت اني اكون السبب ف انو يبدأ الطريق ده وفضلت معاه سنتين والحمد لله الحمد لله بطل دياثه 💔
وبالنسبالي ده احسن حاجه عملتها ف حياتي وهفضل فخور بيها قدام ****

• حبيته
التفاعلات: the1255 و SNIPER89⛓️
فخور جدا ان اسم مكتبى وصل و سمع فى القلهرة و الاسكندرية و وصلت لمرحلة كويسة جدا بعد تعب كبير اوى

• حبيته
التفاعلات: the1255 و SNIPER89⛓️
فخور جدا ان اسم مكتبى وصل و سمع فى القلهرة و الاسكندرية و وصلت لمرحلة كويسة جدا بعد تعب كبير اوى
**** يوسع عليك من جد وجد 💐

• حبيته
التفاعلات: Bad Mano
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا انسان بسيط مكنتش اتمنى من **** حاجه غير اني افضل تحت ضل ستره
فخور اني كنت على باب بيت اتنين متزوجين متحررين ورفضت اني ادخل مع ان الزوج كان مقدم كل حاجه وميسر كل الامور ومبسوط ولكن للحظه فوقت لنفسي قولت انا اي وصلني لكل ده ده مش مكاني انا مش الانسان ده مش انت الي تخرب بيت واسره خصوصا ان ده كانت اول تجربه ليهم ك ازواج رفضت اني اكون السبب ف انو يبدأ الطريق ده وفضلت معاه سنتين والحمد لله الحمد لله بطل دياثه 💔
وبالنسبالي ده احسن حاجه عملتها ف حياتي وهفضل فخور بيها قدام ****
**** يباركلك بجد شابو ليك 🙏🙏💐

• حبيته
التفاعلات: دكتور شهواني ^
  • حبيته
**** يسلمك مكتب اي بقا
مكتب هندسى متكامل.. بداية من أعمال تراخيص البناء و التصميمات الهندسية لغاية ما بنشطب و تستلم على المفتاح و صيانة ما بعد التشطيب كمان .. غير استكمال ملفات التصالح .. استثمار عقارى و تعليمى مدارس خاصة معايا حاليا مدرسة الحمد لله فى طنطا .. اى شغل هندسى يجى على بالك

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
مكتب هندسى متكامل.. بداية من أعمال تراخيص البناء و التصميمات الهندسية لغاية ما بنشطب و تستلم على المفتاح و صيانة ما بعد التشطيب كمان .. غير استكمال ملفات التصالح .. استثمار عقارى و تعليمى مدارس خاصة معايا حاليا مدرسة الحمد لله فى طنطا .. اى شغل هندسى يجى على بالك
تمام ياهندسه ماشاء **** **** يزيدك من فضله واحلي متابهع لحضرتك

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%