NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

(ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
الموقع الالكتروني
xhamster.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو في ايه هو ليه الاعضاء الجداد بقو محسسنا أننا في شقه دعاره
اي موضوع ينزل حتي لو واحد بيسأل علي اي حاجه تلاقي الكل يرد تعال خاص اقولك نتعرف عايز انيكك صور ازبار
ده طبعاً غير الرسايل حاجه في منتهي المراهقه بجد ومقرفه
إحنا كنا بندخل المنتدى التاني نتكلم ونتناقش ونهزر ونحكي مكنش كده خالص شغل ممل وتفاهه غير طبيعيه الواحد مبقاش عارف يكتب موضوع ويتكلم مع الناس
ياريت نعقل شويه وبأسلوبك الكويس صدقني الناس هتتعرف عليك لوحدها مش ببتاعك وكلامك الوسخ
ارحمونا بقي

• عجبني
التفاعلات: نوده, Life selector, جزائري نياك و 11 آخرين
100% agree

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
اي موضوع ينزل حتي لو واحد بيسأل علي اي حاجه تلاقي الكل يرد تعال خاص اقولك نتعرف عايز انيكك صور ازبار
إحنا كنا بندخل المنتدى التاني نتكلم ونتناقش ونهزر ونحكي مكنش كده خالص شغل ممل وتفاهه غير طبيعيه الواحد مبقاش عارف يكتب موضوع ويتكلم مع الناس
ياريت نعقل شويه وبأسلوبك الكويس صدقني الناس هتتعرف عليك لوحدها مش ببتاعك وكلامك الوسخ
ارحمونا بقي
كلامك صح جدا،،، الاعضاء الجددمعظمهم مراهقين ،،، مع ان المنتدي اسمه نسوانجي يعني مفروض كل الافكار والمناقشات والدردشة يكون فيها تفاهم وتحرر واحترام متبادل لكل الرغبات والافكار، وكل واحد يحترم افكار واراء الاخرين مهما كانت.

• عجبني
التفاعلات: Mohamedmiidoo2022، (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ و Mohamedrmsis
ارحمونا بقي
عاوزك تغير استراتيجيتك .. بلاش تضيق على الناس زى ما كنت بتعمل فى المنتدى التاني بلاش الوصاية يا معلم اللى مش عاجبك كلامه اعمله بلوك العقول مختلفه وانت مهندس وفاهم

عاوزك تغير استراتيجيتك .. بلاش تضيق على الناس زى ما كنت بتعمل فى المنتدى التاني بلاش الوصاية يا معلم اللى مش عاجبك كلامه اعمله بلوك العقول مختلفه وانت مهندس وفاهم
لو شايفها وصايه يبقي فهمك قاصر علي كده
وصايه ازاي في عالم زي ده شغل النط في الخاص وتبعت صور بتاعك لكل واحد ده زي ما كنت بتعمل في المنتدى التاني حلو وبيجيب مع العيال الصغيره فهمنا يمكن احنا مش فاهمين

صح

• عجبني
لو شايفها وصايه يبقي فهمك قاصر علي كده
وصايه ازاي في عالم زي ده شغل النط في الخاص وتبعت صور بتاعك لكل واحد ده زي ما كنت بتعمل في المنتدى التاني حلو وبيجيب مع العيال الصغيره فهمنا يمكن احنا مش فاهمين
انا عمرى ما بعت اى صورة لاى حد سواء فى المنتدى التاني أو ده ولا حبعت .. لاكن اللى عاوز أوصله ليك انك تقدر تلغى متابعة أو صداقة حد وانت اكيد عارف ده ومش محتاج حد يقولك .. لاكن بحب اقولك شله المنتدى التاني اللى كانت بتجامل بعضها ويهاجموا الأعضاء تقريبا هنا انتهت ومش موجودة .. تحياتى

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
كلامك صحيح لازم يكون فى احترام لخصوصية الآخرين

• عجبني
اكيد الناس دوول ممارسوش الجنس قبل كده فعايزين اي فرصه بس هما فاكرين انهم بمجرد كام كلمه هيعملو اللي عايزينو لازم الاول يكون فيه فترة تعارف

• عجبني
اتفق معا كلامك جدا

• عجبني
واحدة واحدة اصبر علي ما الناس القديمة ترجع كلها انا لمحت مدام دعاء في موضوع هنا اكيد الي جاي احسن التغيير كويس الي حصل في المنتدي

• عجبني
واحدة واحدة اصبر علي ما الناس القديمة ترجع كلها انا لمحت مدام دعاء في موضوع هنا اكيد الي جاي احسن التغيير كويس الي حصل في المنتدي
منتظرين الناس الي بتفهم حقيقي لأن الوضع صعب

كل اللي متفقين معاك حاطين ازبارهم بروفايل😂😂😂

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عايز يكون ليا اصدقاء هنا ممكن

عندك حق فعلا 👍

• عجبني
التفاعلات: حسن جمال
عندك حق

• عجبني
ارحمونا بقي
كلامك صح انا كنت عاوز اعرف ايه اللى حصل للمنتدى القديم وانا سجلت فى ده من الاول وله فى طريقة اخش بالاسم القديم والباسورد .... م احمد

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%