NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكله شائعه وحلها سهل
اولا تتكلمى معاه ولازم يكون فى بينكم صراحه وتفاهم علشان تستمتعوا انتوا الاتنين لو من الرجاله اللى بتتقبل حيكشف ويتعالج سواء الموضوع عضوى او نفسى
اما لو من الرجاله اللى مش ممكن يتفهم ده وممكن يحصل مشكله يبقى حطيله محفز جنسى للانتصاب وحاجه تانيه للتاخير قبل اى علاقه بالطريقه سواء اكل او شرب من غير ما يحس وبكده تكونى حافظتى على بيتك وجوزك ومتعتكم انتوا الاتنين

جوزي بيجيبهم بسرعة ومش بستمتع اوي بالعلاقة اعمل ايه ؟؟
اتناكي من غيره
ولى اشتريلك زبر اصطناعي
ولى تمتعي معنا على الشات

اغريه وحمسيه يعمل مره تانى بعد اول مره وهوة طبيعى هيطول عن اول مره👌

خليه يمارس اكتر من مره هطول اكتر

في ادويه بس دي عايزه دكتور يوصفها تعب الحاله الي عندك

يستخدمه ويغسل بتاعه ويتعالج عند دكتور

اتكلمي معاه انه لازم يكشف مفيهاش احراج

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
مبدأيا هو بيشرب اي مكيفات حشيش أو خمور؟؟ هل فيه اي امراض مزمنة سكر أو ضغط؟؟ أو مفيش يبقي ممكن تجربي جوي بوكس معاه برص علي معدة فاضية قبل العلاقة بساعه
معزل العلاقة الطبيعي بيبقا من ٢ لي ٥ دقايق علاقة لكن هو لي ايده يغير ده ويعرف ازاي يطول اقترحي عليه مياكلش قبل الجماع ويغير وضعيات علشان الاحتكاك و يحاول بتخيل اي حاجه بعيده عن الجنس أثناء الجماع ولو لسه بردو في مشكلة يروح لدكتور ذكورة لان في الاغلب بيبقا سرعة قذف نفسي مش عضوي ولكن دكتور الذكورة هيفيدو

• أتفق
التفاعلات: مملول
ومتسمعيش اي حد يقولك خلي يحط كريمات ولا حتي بخاخ تأخير كل ده بيعود بالسلب عليكي وعليه وبيعمل تشوهات فيما بعد للعضو بتاع الراجل

اعتمدي علي النيكة الثانية
لازم تعملي اثنين مش واحد وبس والثاني بيطول
خليه يلعب فى كسك كثير وتنزليهم مرتين اقل حاجة قبل ما يدخل زبه فى كسك
بس الافضل يروح لدكتور لان سرعة القذف علاجها بسيط اوي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Anas868 و asmaasemo
اديله سياليس 20 مللى قرص واحد قبل العلاقعه بنص ساعه لو الانتصاب مش كويس و هيخليه يتأخر كمان و لو الانتصاب حلو والمشكله بس انه بيجيب بسرعه اديله قرص انافرانيل 75 مللى هيتأخر فشخ معاكى انا دكتور و بقولك كدا مش بفتى يعنى

أنافرانيل 75 مللي !!

75 إيه يا دوك ؟! ال 75 دول يخلوه يبدأ الساعة 11 مساءا يجيبهم الساعة 5 صباحا .. ده لو جابهم ! 🤣

كفاية 25 مللي

• بيضحكني
التفاعلات: يوسف مانو و DR Hamdan
أنافرانيل 75 مللي !!

75 إيه يا دوك ؟! ال 75 دول يخلوه يبدأ الساعة 11 مساءا يجيبهم الساعة 5 صباحا .. ده لو جابهم ! 🤣

كفاية 25 مللي
ياعم حنفي لو الشاب تعود علي الدواء مش هعرف يعمل حاجه بعد كده شكله لسه صغير انت كده هتقضي عليه 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
ياعم حنفي لو الشاب تعود علي الدواء مش هعرف يعمل حاجه بعد كده شكله لسه صغير انت كده هتقضي عليه 😂 😂 😂

لما ال 25 مللي بتوعي هيقضوا عليه .. أومال ال 75 بتوع الدكتور بيعملوا فيه إيه ؟ 🤣🤣

العقار ده فعال ومفعوله ممتد ليوم وإتنين ، أنا أستخدمه أحيانا لما أكون عاوز اعمل ليلة ليلاء وأسهر للصبح 🤣 مرة كل شهر او إتنين خاصة أني شغال خارج القاهرة 20 يوم برة و 5 أيام في البيت ، لكن في العادي أنا شغال طبيعي .

• بيضحكني
التفاعلات: DR Hamdan
لما ال 25 مللي بتوعي هيقضوا عليه .. أومال ال 75 بتوع الدكتور بيعملوا فيه إيه ؟ 🤣🤣

العقار ده فعال ومفعوله ممتد ليوم وإتنين ، أنا أستخدمه أحيانا لما أكون عاوز اعمل ليلة ليلاء وأسهر للصبح 🤣 مرة كل شهر او إتنين خاصة أني شغال خارج القاهرة 20 يوم برة و 5 أيام في البيت ، لكن في العادي أنا شغال طبيعي .
يامزاجوا
فاهم كلامك
بس الدواء اساسا مصيبه لحد في سنه لو صغير

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
الناس إلى بتقول فياجرا
الفياجرا دى يا جماعه للانتصاب
خلى جوزك يجيب دابوكستين أو اى اسم فيه نفس الماده
ويستشير الدكتور أو الصيدلى علشان يعرف حالته الصحيه بالظبط.

اتكلموا سوا ومتطلعيش سر جوزك بره بيتك
اسمعي مني

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتكلموا سوا ومتطلعيش سر جوزك بره بيتك
اسمعي مني
فى ناس تخاف تتكلم هتتفهم غلط والمشاكل هتكبر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%