NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قاهر نسوان المتحررين نيك

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بنيك واحده جوزها بيسافر ويرجع كل فتره وهيا مولعه ف الجنس 28سنه وكد المشوار بتعها. بعيد عني عايز ابعد ب شياكه اعمل اي بس وتكه متتسبش يعني.

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: اياد سمير, PrinceJR, مجهول المصدر و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قولي ساكنه فين وظبطهالي وهكمل مسيرتك😉

بنيك واحده جوزها بيسافر ويرجع كل فتره وهيا مولعه ف الجنس 28سنه وكد المشوار بتعها. بعيد عني عايز ابعد ب شياكه اعمل اي بس وتكه متتسبش يعني.
غير تليفونك مش محتاجة يعني وكده هتروح لغيرك اللي تتناك من واحد اكتر من مرة مش فارق معاها هتلاقي ألف غيرك

قلى مكانها لو قريب ليا سلمهالى و اتكل

هاتها ليها بكل صراحه و وضوح مفيش احسن من كده و قولها ب كل احترام وادب و شياكه من غير ما تجرح فيها او تكسرها و تحسسها انها واحده شرموطة وانت خدت غرضك منها و عاوز ترميها حتي لو دي وجهه نظرك حرام تحسسها ب كده كسره النفس وحشه اوووي ف شوف حجه زي انك تعبت من الوضع ده و ان ده كده حرام و خلي **** يكرمنا و كده وانك عاوز تبعد و تقفل قصه معاها بكل شياكه بل بالعكس تفضلوا أصدقاء كمان و ممكن تبقوا تنزلوا كل فتره قعدوا في كافيه ترغوا و تطمنوا علي بعض كده

انت جيت المكان الصح ٧٦٦٤٤٣٦٥ واحد حيقولك سيبها لي 😂😂😂😂

انت جيت المكان الصح ٧٦٦٤٤٣٦٥ واحد حيقولك سيبها لي 😂😂😂😂
ياعم كله كلام عشان النشر و النقاط ههههههههه امسى مفيش حد جاد بجد كله قونطة

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
احا باصى😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%