NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها و المدمر ٧
  • عجبني
التفاعلات: 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯
كتير اووي بقينا نسمع في الحقيقه عن جنس المحارم
حتي اللي مش بيعمل بقي يتمني في خياله
حتي احنا كمجتمع نسوانجي اول حاجه بنعملها في المنتدي قصص المحارم
طب ده ليه
حد يجاوبني
جنس المحارم منتشر جدا فى الغرب وكان ممكن بيتعمل زمان قبل الانترنت بس دلوقتي اسهل حاجه حد يعمل اكونت فيك ويقعد يقول شعر فى محارمو زي وزي ناس كتير ولي زواد الموضوع كمان الافلام الاباحيه ان ناس بتضرب من سن صغير وميعرفش يينيك بنت ومبيلقيش غير محارمو لى قدامو وكمان لبس المحارم فى البيت والموضوع لى لزه كده لما تتخيل انك تنيك محارمك انا معتا برضو من شايف ان المحارم هما اختك او قريبك البنات فكر انك تنيك امك او اب ينيك بنتو بشوفوها غريبه فشخ انك تنيك الكوس لى جيت منو او تنيك بنتك غريبه برضو انما الاقرب بعاد شويا والاخت عادي برضو

• عجبني
التفاعلات: المدمر ٧
جنس المحارم موجود بس نش بالصوره الاوفر اوى الى مصدرها النت لينا
الناس الى عملت محارم بتخاف اوى انها تتكلم او تحكى

كلام صحيح ١٠٠% ...معظم الي بيقولوا انهم عملو جنس محارم كذابين انا دخلت نقاش مع كتير وطلعوا بتوع خيالات​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه واحدة صحبتي بتتناك من اخوها
سيبك من ان هي بتتناك من اخوها ... انتي عرفتي ازاي اصلا .. عمرها ما تقدر تحكي وتقول لحد كدا اصلا

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
الحاجه اللي فى السر مثيره جدا

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: AndyCat و Egyptian walfe
  • عجبني
التفاعلات: mando40
سيبك من ان هي بتتناك من اخوها ... انتي عرفتي ازاي اصلا .. عمرها ما تقدر تحكي وتقول لحد كدا اصلا
لا عادى البنات بتحكى كل حاجة لبعض

طب ده ليه
حد يجاوبني
عمرك ماهتلاقي حد في اي منتدى يكون عامل جنس محارم لانه بكل بساطه مش هيخش ويتكلم ولكن هذا لا يمنع من وجوده وخصوصا بسبب المخدرات والمواقع الاباحيه اللي بتركز عليه اوي وبسبب الاباحيه والتحرر الزايد عن اللزوم في البيوت وتعري الامهات بشكل غريب قدام اولادهم وكأنهم بيستمتعوا بالحكايه دي ويقلك عادي ،، ولذلك الموضوع ابتدى ينتشر على نطاق كبير شويه ولكنه لا يزال ضمن المقاييس المعقوله انما كله في السر

طب ده ليه
حد يجاوبني
خيالات مريضة اغلبه حوارات

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
هي موجودة ولكن فى الصغر فمثلا نكت خالتي تكبرني 3سنوات وانا احاول ان انيكها الان

ولا انا كده ابليس ممكن يقدم استقالته وضميره مستريح
العيال صغيره ١٦ و ١٧ سنه انا كنت فاكرها بتشتغلني لقيتها دخلت عليهم الاوضه وهما شغالين ترزيع 🤣🤣وبوسهم ولا اي اندهاش وهي كمان ملط بوشها والحياه زبادي ف الخلاط
بس كانت فرسه جدا بصراحه 🤣🤣

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%