NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed Zoro

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت بشتري كرتونه بيض وانا صغير واقف قدام مغسله عربيات واول م العربيه تتغسل وتخرج احدفها بالبيض😂

• بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, RE HAM, T i to و 2 آخرين
كنت بشتري كرتونه بيض وانا صغير واقف قدام مغسله عربيات واول م العربيه تتغسل وتخرج احدفها بالبيض😂
دا توحد دا ولا ايه😂😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Zoro
  • بيضحكني
التفاعلات: القمر 🌸 و بحب الكس الابيض
لا دا احنا ٥ ولا ٦ بنعمل كدا كنا بنرازي ف خلق ****
بس حوار المغسلهدا رخم اوي الصراحه اتمسكتو قبل كده🤔

مجربتش انت بقي اكياس الميه ع الميكروباصات و السواق يجري وراك انت و ١٣ واحد غيرك 😂😂 الواحد كل م بيفتكر الحاجات دي بيزعل انه ازاي كان كده بس بيفضل يضحك

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مجربتش انت بقي اكياس الميه ع الميكروباصات و السواق يجري وراك انت و ١٣ واحد غيرك 😂😂 الواحد كل م بيفتكر الحاجات دي بيزعل انه ازاي كان كده بس بيفضل يضحك
لا لا تزعل لي انت كنت بتغسل العربيه😂

• بيضحكني
التفاعلات: zlabya
  • بيضحكني
اقولنا مواقف حصلك وانت لسه فاكرو 🙋‍♂️
اغم عليا في سوبرماركت في رمضان وصاحب المحل كتر خيره فتحلي علبة عصير وقعدني عنده لحد ما فوقت كان عندي ١٠ سنين وأنا عندي ٨ سنين كنا راجعين من الصعيد ل اسكندريه العربية اتقلبت بينا ومتخبطش في حاجة ومناخيري جابت ددمم تقريباً من الخضه

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed Zoro
رجوله😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ، DOCTOR AMR و Ahmed Zoro
مرة و انا صغير حطيت إريال حديد في فيشة الكهربا و جسمي اتهبد في حيطة بيني و بينها مترين .. المشكلة مش هنا الفكرة اني افتكرت حد اداني بالرجل و حسيت اني عملت حاجة غلط و روحت أشيل الاريال بايدي تاني 🥸🥸

مرة و انا صغير حطيت إريال حديد في فيشة الكهربا و جسمي اتهبد في حيطة بيني و بينها مترين .. المشكلة مش هنا الفكرة اني افتكرت حد اداني بالرجل و حسيت اني عملت حاجة غلط و روحت أشيل الاريال بايدي تاني 🥸🥸
حمد**** على سلامتك في الأول وفي الآخر

المشكله كلها انك بتسخدم الايموجي بتاعي🥸

• بيضحكني
التفاعلات: DOCTOR AMR
  • محزن
التفاعلات: T i to
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%