NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
صباح الخير او مساء الخير عليكم علي حسب تواجدكم انا اسلام طارق ن عشاق نسوانجي واللي ميعرفنيش انا
طولي ١٦٨ ووزني ٧٠ ك واسمراني ورفيع كل الدعم ل منتدي نسوانجي 🏳️‍🌈 اللي كان سبب في اسعاد الجميع 🥳
زي مانتوا عارفين انا شغلي بتاع تدليك ومساج والقصه حصلت معايا من سنة يعني ٢٠١٩ حصلت مع ابن الجيران الخجول الامور
اسمه مودي ١٦ سنة ابيض اللون شعره بني فاتح ناعم عينه عسلي كيرفي من وراءه ومقلوظ وحلو اوي وحيد ابوه وامه طبعا ومتدلع
وفي يوم كان بيلعب كرة في الشارع وصاحبه وقعه علي الارض جامد واتخبط في ضهره جامد واتنقل المستشفي طبعا والدكتور قالهم
دي كدمات ولازم تروحوا للدكتور بتاع علاج طبيعي في عياده خاصة يتابع معاه وبعد اسبوع كده ام مودي كانت عندنا قاعدة مع امي

امي : مودي عامل اي دلوقتي و اخبار ضهره اي
ام مودي : اهو متابعين مع دكتور علاج طبيعي وقالنا لازم يعمل جلسه مساج مرة كل اسبوع
امي : طيب حلو محلوله يا ام مودي
ام مودي : ازاي يعني يا حاجه مش فاهمه كلامك
امي : ما هو ابني شغال في التدليك والمساج هو اللي يعمل جلسه مساج لابنك احسن من الغريب اللي هياخد منك فلوس كتير
ام مودي : بجد 🥳 انا مش عارفه اقولك اي بجد شكرا انتي وفرتي كتير عليا

وبليل لقيت امي دخلت قالتلي الحوار وانا وافقت عشان امي وعشان هم ناس محترمين وخليت امي تكلم ام مودي تقولها هنبدا اول الاسبوع
وفعلا جهزت الشقه اللي فوق عشان فاضيه والعده كلها فوق وروقت الاوضة وعملت جو هادي عشان اعصاب المريض طبعا وجاء يوم الحسم
ومودي طلع ومعاه امه وشربنا شاي سوا وبعد كده خدته وطلعنا الشقه لوحدينا كان حوالي الساعة ٧ بليل كده ودخلنا الاوضة وقفلت الباب
طبعا كان مكسوف يقلع بس خليته يقلع واتصدمت لما قلع شوفت جسم ابيض زي الجبنه وطيز مدورة وكيرفي وحلمه وردي وبطن مشدودة
وطلع نام علي الترابيزة بتاعت المساج علي بطنه وزوبري اعلن وجوده ووقف وابتدات ادلوق زيت علي ضهره وطيزه وادلك وافرك جسمه
براحه وانا واقف قدام وشه وزوبري تحت البنطلون واقف ولامس وشه وهو ساكت ونفسه عالي وخلصت ضهره ولفيت من عند رجليه
وبفرك لحم طيزه الكيرفي وهو بيطلع اهاااات مكتومة ومسكت سمانه رحليه المشدودة اللي تهيج اي حاجه وبفعص فيها وهو مولع مني
وطلعت علي الترابيزه ادلك ضهره وزوبري بيخبط في فلقه طيزه الملبن وماسك نفسي بالعافيه عشان ميحصلش فضيحه وخرمه
عمال يفتح ويقفل من الهيجان وخلصنا مساج وهو مش بيتكلم وقمنا لابسنا ونزلنا ومحصلش حاجه وانا نزلت بيتي خدت دوش وضربت
عشرة ونمت و تاني اسبوع قابلت ام مودي وسلمت عليا ولقيتها بتشكرني وبتقولي مودي مبسوط من المساج بتاعك اوي وعرفت منها
ميعاد استشاره الدكتور وعملت جدع وقولتلها خليكي انت انا هاروح معاه و تاني يوم قابلت مودي تحت البيت وركبنا المترو اللي كان
زحمه فشخ وهو ماسك في الماسورة وانا واقف وراءه ساند بايد ع كتفه والتانيه علي وسطه ومن الزحمه لقيته بيرجع لوراءه وبقي
لازق في زوبري وبيظبط طيزه عليا ومبسوط بس مش باصصلي وفضلنا كده لغايه ما وصلنا للدكتور وخلصنا الاستشاره ونزلنا من عند
الدكتور كانت الساعه ٩ بليل ركبنا ميكروباص وقعدنا في الكنبه الاخيره ومكنش في ناس كتيره وفخاده لازقه فيا وايدي علي كتفه بحسس
علي حلمته براحه من غير ما نبص لبعض عشان محدش ياخد باله وهو مغمض عينه وبيعض شفايفه وايده علي وراكي بيحسس عليها
لغايه ما وصلنا البيت وسلمنا علي بعض ولقيته بيقولي ممكن تخلي الجلسه بكره بدل بعد بكره وتكون في المتاخر عرفت انه تعبان فشخ
ووافقت طبعا دي فرصه متتعوضش والساعه ١٠ بليل جالي الشقه ولابس شورت قصير وتيشرت كات ودخل الاوضه لوحده قلع ونام ع بطنه
ولسه هابدا قالع ماتقلع هدومك عشان ماتتوسخش وقلعت وبقيت بالبوكسر فعلا بس وابتدنا الجلسه وفي نص الجلسه كنت واقف قدام وشه
وزوبري واقف من تحت البوكسر ولقيته خرج زوبري من البوكسر وحطه بين شفايفه يمصه وكانت احلي لحظه في حياتي وانا نزلت البوكسر
وهو طلع زوبري من بوقه وبصلي وانا مسكت شفايفه بوس ومص شويه وروحت دنيا تانيه ولقيته بيقولي يلا بقي وعينه كلها سكس وهيجان
وانا طلعت نمت فوق منه وزوبري بيمشي علي بوابه طيزه المهلبيه ومن كتر الزيت زوبري اتزحلق جوه طيزه وطلع بيتناك اصلا ومش اول مره
وابتدات ملحمه وهو ااااااه امممممم مش قادر نيكني اكتر وهاتهم جوه وطفيء ناري وانا شغال نيك جامد اوي مش راحم وهو بيتقطع من
زوبري وموحوح وانا مبسوط نيك من مودي وبعد نص ساعه غرقت طيزه لبن وقمنا خدنا دوش سوا وعملنا بلو جوب وغرقت وشه ومودي
لابس ونزل وكل جلسه نعمل كده وبس دلوقتي عزل ومشي وبقيت لوحدي .....
ياريت رايكم عشان فارق معايا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%