NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا انا قادر عليها بس انا بقيت بهيج عليها زياده عن اللزوم لما الناس تشوفها وتعاكسها
تعاااله خاص نكلم

• عجبني
التفاعلات: Dodo852
انا بقيت بهيج كل مشوفها لابسه ديق ولما خد يعاكسها بهيج وببقي مش قادر وشهوتي بتزيد وعايز حد امين اكلم معاه يكون تبادل ودي صوه شبهاا بجسمها الفجار
هيا ملبن وناعمه وبيضه وانا معتش قادر عايز حد بيفهم ويكون خبره سواء ولد او بنت واخرج معاه اللي جوايا يكلم معايا

ابعتلي نتكلم

انا بقيت بهيج كل مشوفها لابسه ديق ولما خد يعاكسها بهيج وببقي مش قادر وشهوتي بتزيد وعايز حد امين اكلم معاه يكون تبادل ودي صوه شبهاا بجسمها الفجار
هيا ملبن وناعمه وبيضه وانا معتش قادر عايز حد بيفهم ويكون خبره سواء ولد او بنت واخرج معاه اللي جوايا يكلم معايا

روح صرحها وقولها بصي انا بقرنين وهشغلك شرموطه هتتبسط اوي وهتقولك يلا نتجوز بسرعه عشان تمسك ازبارهم تدخلها في كسي

• عجبني
تعالا تيلجرام بكل رقي فضفض براحتك
ww_qw_s

ابعت كيك romantichard

ابعتلي خاص تبادل

وانت اى مقياس الامانه عندك
ياريت ترد
وهتعرف منين انه امين بنسبه لمقياس الامانه بنسبالك حتى لو حلفلك كده كفايه علشان تصدق
عايز اكلمك خاص
ابعت التليجرام بتاعك خاص وانا هكلمك
عايز اكلم معاك شويه

انت بتغير عليها لما تتعاكس
ولا بتهيج من لما حد يعاكسها

• عجبني
وانت اى مقياس الامانه عندك
ياريت ترد
وهتعرف منين انه امين بنسبه لمقياس الامانه بنسبالك حتى لو حلفلك كده كفايه علشان تصدق
عايز اكلمك خاص
ابعت التليجرام بتاعك خاص وانا هكلمك
عايز اكلم معاك شويه
تغالي ابعت اسمك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا انا قادر عليها بس انا بقيت بهيج عليها زياده عن اللزوم لما الناس تشوفها وتعاكسها
كلمنى خاص

كلمني خاص

ابعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan و Dodo852
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%