NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال جراتي شرموطه انكيه اذاي ممكن مساعده

Ahmed66660

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي وحده جارتي بت فرسه متجوزه معاها ٣ اولاد عنده حوالي حاجه و٣٠ سنه طول بعرض وسط اد الررقبه شفايف كبيره طيز كبيره . هي شرموطه وكله عارف انه شرموطه حته انا تجي عندي وتكلمني بكل احترام ي لبوه عارف شرموطه عامله عليه شريفه لي المشكله انه حته مش مبينه اي حاجه وبتكلميني بكل احترام وجديه..

عاوز مساعدتكم اجبها واكلمه وانكيه اذاي ياريت مساعده

عندي وحده جارتي بت فرسه متجوزه معاها ٣ اولاد عنده حوالي حاجه و٣٠ سنه طول بعرض وسط اد الررقبه شفايف كبيره طيز كبيره . هي شرموطه وكله عارف انه شرموطه حته انا تجي عندي وتكلمني بكل احترام ي لبوه عارف شرموطه عامله عليه شريفه لي المشكله انه حته مش مبينه اي حاجه وبتكلميني بكل احترام وجديه..

اتقل عليها ومتبينش انك عايزها وراقبها واعرف اخبارها لغاية لما تقع تحت ايدك انت متجوز ولا لا

اتقل عليها ومتبينش انك عايزها وراقبها واعرف اخبارها لغاية لما تقع تحت ايدك انت متجوز ولا لا
لا مش متجوز المشكله اني طول السنه ف الكويت وبنزل مصر ع الاعياد.. هي بقا ف مصر

لا مش متجوز المشكله اني طول السنه ف الكويت وبنزل مصر ع الاعياد.. هي بقا ف مصر
وانت دلوقت إجازة ولا في الكويت

• عجبني
التفاعلات: Ahmed66660
انت عندك كيك

ف الامارات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%